2016-01-06, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Så jävla uppenbart att svenska kvinnor är slynor, precis som du är. Ni vill ha stora kukar, inget mer. Jag gillar inte svenska kvinnor ändå, utan föredrar asiatiska, så ni får knulla med alla negrer i världen om ni så vill. Den dagen negern fortsätter fast ni har sagt nej, kommer jag skratta er upp i era ansikten. Som man bäddar får man ligga, visst var det så?

Känner du mig, eller varifrån tar du ditt påstående? Jag är 58 år och gift med en svensk, har barn och barnbarn och just pga detta vet jag att du också är en av alla dessa intellektuella svenska män som definitivt har fullt koll på allting, eller åtminstone inbillar sig detta..,
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Hur får du nu judar in i bilden här?

Precis, hade du varit mer begåvad och allmänbildad än en silverfisk på toalettgovlet, så hade du inte ställt den här dumma frågan. Men jag inser nu att jag samtalar säkert med någon näsringsfeminist med lila hår och palestinasjal, som glor på Paradise Hotel och masturberar till bbc på Xhamster som främsta sysselsättning i livet.
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
Man äger inte kvinnor.
Det skrev han inte. Förstår du verkligen inte vad han skriver? Är du såhär naiv?
2016-01-06, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Precis, hade du varit mer begåvad och allmänbildad än en silverfisk på toalettgovlet, så hade du inte ställt den här dumma frågan. Men jag inser nu att jag samtalar säkert med någon näsringsfeminist med lila hår och palestinasjal, som glor på Paradise Hotel och masturberar till bbc på Xhamster som främsta sysselsättning i livet.

Tack för det, men återigen, hur får du diverse judar in i bilden här???
2016-01-06, 16:26
Medlem
johanjosefssons avatar
Ni hade rätt! Lilla Julia är bara en i mängden av dårar som försvarar avskräden. Feministerna är verkligen de rikiga hycklarna. Det finns bara en slags feminism som är någorlunda vettig och det är Särartsfeminismen.
2016-01-06, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
Hur många importvåldtäktsmän i procent tycker du att det måste vara för att det ska bli ett problem enligt dig? Hur många våldtagna kvinnor är ditt godhetsrunkande värt?

Det är givetvis ett PROBLEM om det så är 1 på miljonen. Men det bör inte skapa rasism.

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Nu var det förmodligen fler än 50/1000 men ok, är det rätt uppfattat att det är ok att skylla på alla män, men inte ok att skylla på invandrarmän, trots att alla 1000 enligt uppgift var just invandrare? Varför är en dålig och inexakt generalisering ok, men inte en tydligare och mer pricksäker?

Det är inte okej att skylla på alla män.
Jag är anti-feminist och jag är också negativ till många muslimers dåliga kvinnosyn.
Jag tycker det är viktigt att påpeka att DET VAR ARABER SOM GJORDE DETTA, inte "tyska män".
Men vi bör inte uppmuntra rasism för det. Med rasism menar jag hat mot folkgrupp.
Ett kulturellt problem finns det, ja. Men de som begår brott ska straffas, inte resterande.

För övrigt rör det sig i detta fallet främst om tafsande, inte systematiska våldtäkter.
2016-01-06, 16:31
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Känner du mig, eller varifrån tar du ditt påstående? Jag är 58 år och gift med en svensk, har barn och barnbarn och just pga detta vet jag att du också är en av alla dessa intellektuella svenska män som definitivt har fullt koll på allting, eller åtminstone inbillar sig detta..,
Jag känner inte dig, nej, men utifrån vad du skrev så är detta lätt att bedöma. Att svenska män är losers som inte får kvinnor, men att flyktingar är riktiga män som vet hur det går till. Människor från mellanöstern är ofta skitstövlar, känner flera stycken, de bara kör med folk som de tror inte kan försvara sig. Men det är det ni svenska kvinnor gillar, dominans, sexuell dominans från män som har sex som vilddjur. Det är sex det handlar om, inget annat. Försök inte inbilla mig att det är för att männen därifrån är romantiska. Det handlar om sex, och det är ett slynaktigt beteende från många svenska kvinnor. Säger inte detta för att jag är ensam och bitter, jag är förlovad. Blir bara förbannad på svenska kvinnors låga standard.
2016-01-06, 16:35
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Men vi bör inte uppmuntra rasism för det. Med rasism menar jag hat mot folkgrupp.
Ett kulturellt problem finns det, ja. Men de som begår brott ska straffas, inte resterande.

För övrigt rör det sig i detta fallet främst om tafsande, inte systematiska våldtäkter.

Är det rasistiskt att vara av övertygelsen att arabiska folk ska leva i arabiska kulturer med andra araber och europeiska folk ska leva i europeiska kulturer med andra européer?

Man behöver inte se ner på eller bli fientlig mot de andra folken bara för det. Sanningen är att fientlig rasism bara uppstår där mångkultur råder. Det är en naturlig konsekvens av multikulti. Ungefär som att jag blir förbannad om du slår mig på käften. Sluta med det! Klandra inte min reaktion.
2016-01-06, 16:38
Medlem
Citat:
Jag känner inte dig, nej, men utifrån vad du skrev så är detta lätt att bedöma. Att svenska män är losers som inte får kvinnor, men att flyktingar är riktiga män som vet hur det går till. Människor från mellanöstern är ofta skitstövlar, känner flera stycken, de bara kör med folk som de tror inte kan försvara sig. Men det är det ni svenska kvinnor gillar, dominans, sexuell dominans från män som har sex som vilddjur. Det är sex det handlar om, inget annat. Försök inte inbilla mig att det är för att männen därifrån är romantiska. Det handlar om sex, och det är ett slynaktigt beteende från många svenska kvinnor. Säger inte detta för att jag är ensam och bitter, jag är förlovad. Blir bara förbannad på svenska kvinnors låga standard.

Ja, ja. Du har rätt. Det blir bra det.

Du är förlovad men förbannad på svenska kvinnors låga standard? Dåligt självförtroende?
2016-01-06, 16:41
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Det skrev han inte. Förstår du verkligen inte vad han skriver? Är du såhär naiv?
Verkar som vissa tycker det iaf. För när en svensk tafsar säger man bara till tjejer-gå inte till krogen.
2016-01-06, 16:41
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Du är förlovad men förbannad på svenska kvinnors låga standard? Dåligt självförtroende?
Är förlovad med en underbar, asiatisk kvinna.
2016-01-06, 16:42
Medlem
Citat:
Är förlovad med en underbar, asiatisk kvinna.

Grattis!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in