2016-01-06, 15:58
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Jag kan bara tolka det här som att kvinnorna i fråga vill bli våldtagna.
2016-01-06, 15:58
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Det är väl bra att fördöma sexism OCH rasism.
Annars ser man ju på flashback vad som händer när både sexism och rasism släpps fri.

Om det av en grupp på 1000 personer finns 50 som tafsar ska man inte angripa övriga 950.
Kvinnor är nog smartare än män, tror jag. Eller iaf godare. Därför sitter de nog inte heller på flashback och tjafsar, utan de gör mer konstruktiva saker. Typ som att bli journalister.
Nu var det förmodligen fler än 50/1000 men ok, är det rätt uppfattat att det är ok att skylla på alla män, men inte ok att skylla på invandrarmän, trots att alla 1000 enligt uppgift var just invandrare? Varför är en dålig och inexakt generalisering ok, men inte en tydligare och mer pricksäker?
2016-01-06, 16:00
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Attackerna är inte ett resultat av så kallad sexism. De är en attack för att förnedra tyskarna.

I krig har man ofta ägnat sig åt våldtäkt av motståndarens kvinnor. Detta för att förnedra motståndaren.

Det är en klassisk krigshandling som har ägt rum i Köln. De vill förnedra tysken genom att visa att de inte ens klarar av att skydda sina kvinnor.

Att demonstrera mot sexism i det läget är lika smart som att demonstrera mot hårspray.
För kvinnor är det inte värre än att bli våldtagen eller förnedrad av en vit män.
2016-01-06, 16:01
Medlem
TheGrimComedians avatar
Sinnesjukdomen hos den vita kvinnan är total. Hjärntvätten är 100%. Slaget är förlorat.
2016-01-06, 16:02
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
För kvinnor är det inte värre än att bli våldtagen eller förnedrad av en vit män.

Det är inte förnedring av kvinnan som är målet, utan förnedring av den tyske mannen som inte klarar av att skydda sina kvinnor.
2016-01-06, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzlor
Fler börjar få upp ögonen för hur lögnaktiga och verklighetsfrånvända dessa såkallade feminister är. Trots att det dagligen sker saker som totalt säger emot deras världsbild så fortsätter de blint. Vad ska de annars göra? De har smutskastat en viss grupp (vita män) i flera år och samtidigt gett svartingar frikort till att göra precis vad som helst utan konsekvenser. Att backa nu är inget alternativ då de vet att de är totalt rökta bland "vaket" folk och dessutom skulle få påle i röven av resterande Twitterhönorna.

Feministerna har förstört Europa i decennier framöver och dessutom banat väg för blodiga raskrig. Bra jobbat

Vilka blodiga raskrig? Allt jag läser här skrivs av ungefär 20 frustrerade killar som om och om och om igen upprepa samma soppa på flashback. Feminism, yes absolut, eller skaldjursallergi?

Är inte det skönt? Äntligen, äntligen har även den sista manliga idioten som redan tidigare inte haft någon som helst chans att komma i kontakt med någon kvinna fått en förklaring för det. Det ni inte riktigt inser är att denna förklaring är enbart pinsamt. Att skylla som svensk man på någon random neger som option för en svensk kvinna. Tro mig, RIKTIGA män har inte ens i dagens Sverige svårt att få några kvinnor. Sug på det, ni lilla loser eller nej, starta 100 trådar till, att Sveriges kvinnor föredrar någon flykting från ett random boendre framför er. Skulle jag vara man, skulle jag skämmas ihjäl.
2016-01-06, 16:07
Medlem
Fiskfjolls avatar
Man kan bli tokig för mindre. Dessa kärringar måste lida av psykossjukdom där vanföreställningar är det mest framträdande symptomet. MENA-männen skulle kunna våldta en hel by och feministnazisterna hade kallat det för en rasistby och mobiliserat sig mot väldtäktsoffren.
2016-01-06, 16:07
Medlem
BizarreReverends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Varför vägrar ni inse att kvinnor gillar sånt här? Det här är som Pattaya fast för kvinnor.

Och dem betalar med ägodelar,för dem "sexuella trakasseringarna"...kallar det för stulen Iphone,Väska....Pappa betalar i slutändan..
2016-01-06, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Vilka blodiga raskrig? Allt jag läser här skrivs av ungefär 20 frustrerade killar som om och om och om igen upprepa samma soppa på flashback. Feminism, yes absolut, eller skaldjursallergi?

Är inte det skönt? Äntligen, äntligen har även den sista manliga idioten som redan tidigare inte haft någon som helst chans att komma i kontakt med någon kvinna fått en förklaring för det. Det ni inte riktigt inser är att denna förklaring är enbart pinsamt. Att skylla som svensk man på någon random neger som option för en svensk kvinna. Tro mig, RIKTIGA män har inte ens i dagens Sverige svårt att få några kvinnor. Sug på det, ni lilla loser eller nej, starta 100 trådar till, att Sveriges kvinnor föredrar någon flykting från ett random boendre framför er. Skulle jag vara man, skulle jag skämmas ihjäl.

Du verkar vara en sinnessjuk dåre som förtränger mänskliga rationella känslor och fixerad av stora kukar. Du måste vara någon liten jude eller bara efterbliven, det senare är det mest troliga.

Är det något fel att känna frustration om situationen påkallar detta? Det är ju naturligt och bra respons på något som är fel.

Bara lobotomerade goyer har inga mänskliga känslor och fungerar dåligt som människor.
Senast redigerad av kostarskjortan 2016-01-06 kl. 16:11.
2016-01-06, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kostarskjortan
Du verkar vara en sinnessjuk dåre som förtränger mänskliga rationella känslor och fixerad av stora kukar. Du måste vara någon lite jude.

Är det något fel att känna frustration om situationen påkallar detta? Det är ju naturligt och bra respons på något som är fel. Bara icke-mänskliga lobotomerade goyer har inge känslor.

Hur får du nu judar in i bilden här?
2016-01-06, 16:14
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Det är inte förnedring av kvinnan som är målet, utan förnedring av den tyske mannen som inte klarar av att skydda sina kvinnor.
Man äger inte kvinnor.
2016-01-06, 16:14
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granny-Smith
Så jävla uppenbart att svenska kvinnor är slynor, precis som du är. Ni vill ha stora kukar, inget mer. Jag gillar inte svenska kvinnor ändå, utan föredrar asiatiska, så ni får knulla med alla negrer i världen om ni så vill. Den dagen negern fortsätter fast ni har sagt nej, kommer jag skratta er upp i era ansikten. Som man bäddar får man ligga, visst var det så?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in