2016-01-06, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Det är lite roligt hur, varje gång någon invandrare våldtar/tafsar så klumpas svenska män inom den statistiken. Men, med handen på hjärtat vänstern, ni vet sanningen med nu.

det som är det tragiska med vänstermänniskor. man kan ge konkreta bevis på att vit är vit och svart är svart -dom kommer trots konkreta bevis, fortfarande att förneka faktan som erbjuds, eftersom att dom inte kan komma till förnuft med sitt inre. du skulle kunna dra en vänstermänniska till ett arbetarläger i sovjetunionen på 40-talet och visa honom att det existerar..men han kommer att förneka det.

är inte förens deras egen ideologi kommer störtandes mot dom, som dom kommer att inse allvaret i situationen.
2016-01-06, 12:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NegerGregerxD
http://oi65.tinypic.com/3029emb.jpg

År 2005, våldtogs 37460 vita kvinnor av negrer i USA. Vita män våldtog 0 svarta kvinnor detta år.

Detta måste väl bero på att negrerna är muslimer i USA, eller pga vita mäns förtryck.

http://davidduke.com/the-truth-of-interracial-rape-in-the-united-states/
2016-01-06, 12:26
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
Är du sugen på att förtydliga vad du menar? Ibland är det lättare att svara på frågan än att försöka skriva runt frågan. Vad menar du med att kvinnosyn är relativ? Det är nog få kvinnor i mellanöstern som efter att ha upplevt västerländsk kultur där kvinnor har rösträtt och inte riskerar att stenas till döds om de är otrogna skulle påstå att den österländska kvinnosynen är bättre än den västerländska.
Visst. Det jag försöker förklara kan vara ganska diffust och konstigt att förstå. Det jag säger är att kvinnosynen är relativ till någonting. Det kan vara geografisk position, religiös tillhörighet, etc. Exempelvis tror jag inte att muslimerna i Saudiarabien har en lika bra kvinnosyn som muslimerna i t. ex. Malaysia. Därav blir det fel att dra hela Islam över en kam, då det är stor skillnad på dessa länder. Det jag mest vill säga är att vi kan inte ta västerländska värderingar som standard när vi analyserar andra platser på jorden. Detta kanske besvarar en del av den sista delen.
Citat:
Är det så svårt att erkänna att vi i västvärlden har kommit längre när det gäller kvinnorättsfrågor? Vi är såklart inte i mål ännu, men skillnaden är så enorm att det inte går att blunda för.
Jag har inte sagt att vi inte har kommit längre. Det jag säger är att vissa muslimska män inte är ensamma om att ha kvinnofientliga värderingar. Det må vara fler muslimer som har en kvinnofientlig åsikt, ur vårt sett att se på saker, än vad det är ur andra grupper. Detta har att göra med deras uppväxt och vilken syn de har på Islam, vilket även det är kopplat till uppväxt.

Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Det här var sista droppen, dra in rösträtten för samtliga kvinnor, dom är ju helt sjuka i huvudet och då är det inte bara i Sverige dom är det tydligen. Helvete kvinnor idag är ju helt tomma i skallen.
Vi har misogynister som dessa som springer runt i vårt land också, men ingen här inne verkar bry sig om dessa.

Citat:
Hmm, va? Vadå basha andra kulturer? Ignorera historia och förutsättningar? Vad menar du egentligen? Jag är ledsen men du skriver obegripligt. Att konstatera att vi har kommit längre är inte att basha eller att ignorerar historia och förutsättningar. Varför skulle vi i västvärlden ha bättre förutsättningar för att inte sexuellt ofreda kvinnor på gatan?

Japp där är vi eniga.
Det handlar inte om att konstatera att vi har kommit långt. Det handlar om att vissa gillar att konstatera hur långt bak alla andra ligger. Exempelvis så ignorerar de helt och hållet att Europa förslavade mer eller mindre en hel kontinent. Det som ligger till grund för brott, i detta fallet sexuella brott är socioekonomisk bakgrund, kvinnosyn och psyksisk sjukdom. Har man ett fröjdens liv, oavsett vilken etnisk bakgrund så begår man inte brott helt utan anledning.
2016-01-06, 12:31
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mediekrati
1) Då hade de inte anmält

2) De demonstrerar mot sexuellt våld och mot rasism

3) Hur vet du att kvinnorna som blev ofredade demonstrerar över huvud taget? De demonstrerar uppenbarligen inte för de män som ofredade kvinnorna - du drar ologiska slutsatser.

4) Du verkar ha lika kass kvinnosyn som de "babbar" du hatar. "Babbarna" är uppvuxna i ett kvinnofientligt samhälle, vad är din ursäkt?

Jag vet att det är lönlöst, men det vore fint om folk kunde inse att bara för att radikalfeminister även är för massinvandringen till Europa så är det långt ifrån sant för samtliga kvinnor.

1) Att anmäla ger dem uppmärksamhet och drama. Varför skulle de inte göra det?

2) Nej de demonstrerar för babbar som begår sex-brott "sexuellt våld och mot rasism" är bara en ursäkt.

3) Det är gruppen "unga kvinnor som gillar babbar" som demonstrerar det spelar ingen roll om kvinnorna som blev ofedade är där för alla är del av samma grupp.

4) Jag säger bara sanningen.

5) Varför skulle typ 90% av kvinnorna inte vilja ha massinvandring av män? Det ökar antalet män som konkurrerar om dem.
2016-01-06, 12:32
Medlem
Facebacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infohunter
det som är det tragiska med vänstermänniskor. man kan ge konkreta bevis på att vit är vit och svart är svart -dom kommer trots konkreta bevis, fortfarande att förneka faktan som erbjuds, eftersom att dom inte kan komma till förnuft med sitt inre. du skulle kunna dra en vänstermänniska till ett arbetarläger i sovjetunionen på 40-talet och visa honom att det existerar..men han kommer att förneka det.

är inte förens deras egen ideologi kommer störtandes mot dom, som dom kommer att inse allvaret i situationen.
https://youtu.be/y3qkf3bajd4?t=1h8m28s
En gammal KBG-chef som öppet pratar om hur man effektivt använder propaganda mot en nation, känns precis som något Sverige blivit utsatt för även om jag tvivlar på att tvätten kommit från Ryskt håll. Se klippet en minut eller två.
2016-01-06, 12:33
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Det här kan ju inte stämma? det måste väl vara rasismen från negrerna som kvinnorna protesterar emot?
Inte ens en feminist kan väl vara så dum i huvudet så dom försvarar negrerna efter det som hände i Köln?
2016-01-06, 12:33
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Det finns olikheter inom SD och det finns intern kritik. Att du väljer att inte beakta det på samma sätt visar på inkonsekvens, hyckleri eller dumhet.

Kvinnor, alltså.

Jag har redan en underbar kvinna som vet vad jag skriver här, så din önskan är uppfylld. Jag kan hälsa att hon ser ner på din kvinnliga logik lika mycket som jag.
Och du jämför detta med en religions tolkning? XDDDDD Visst, gör du så. Kanske Erik Almgren är representativ för den mer "utstötta" delen och Kent Ekeroth för den organiserade Israelälskande delen? Newsflash: De var båda delaktiga i samma sak. Du får gärna hitta någon "del" av SD som är helt fri från rasism. Det förändrar dock inte att i slutet av dagen så är de ett demokratiskt parti som ska representera en enad politik. Detta gäller inte en religion.

Bryr mig föga lite om vad kvinnor som enablar as som dig tycker om mina åsikter. Människor kan ju trots allt vara helt idiotiska oavsett könstillhörighet. Somliga vet ju inte vad som är bäst för de själva.

Citat:
Oooo, så länkar vi till studien och inte en bild, tack. Jag orkar inte sitta och skriva av det i bilden och söka på det.
Senast redigerad av Krasigt 2016-01-06 kl. 12:35.
2016-01-06, 12:36
Medlem
FujitsuNakajimas avatar
Citat:

Även Finländare lider av en mutation som gör att de blir extra aggresiva. Ca 200 000 lever med den i dagsläget.

Att Araber och många afrikaner lider utav liknande typ utav genetiskt 'fel' ter sig högst sannolikt.
2016-01-06, 12:38
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krasigt
Ja, det är deras problem att västvärlden plundra och skicka tillbaka det x antal år. Haha, slaveri liksom, det är ju ingen biggie!

Du känner alltså någon form av skuld för något du aldrig gjort personligen? Intressant, det gör inte jag. Det är på gränsen till sjukligt beteende.

Skuld för något som varken du eller ens dina förfäder har ägnat sig åt (Sverige har varken haft slavar från eller plundring av de områden som folk väller in från). Varför har du den skulden?

Det kan inte vara annat än på grund av din hudfärg. Rasism i sin renaste form.

Citat:
Okej, var vill du sen gå i kampen om att förhindra brottslighet? Kanske förbjuda människor från att avla?
En bra start vore att inte importera mer brottslighet från utlandet, och låta varje land sköta sina egna problem.

Citat:
Du förstår inte den huvudsakliga bakgrunden till brott. Folk begår inte brott för att de tillhör en viss kulturell eller etnisk grupp. Det är som att påstå att höga straff förhindrar brottslighet.
Den huvudsakliga bakgrunden till invandrarbrott är att de föraktar svenskar. Men själva orsaken är oviktig. Det är ganska enkelt att konstatera att "en viss kulturell eller etnisk grupp" faktiskt utför fler brott. Denna brottslighet är enkel att motverka om den politiska viljan finns.

Citat:
Av vilka personer då? Vi har ingen nytta av smutsiga människor som förgriper sig på barn heller. Ändå gör vi ingenting för att stoppa de från att komma fram i samhället.
Vi har ingen nytta av icke-brottslig muslimsk invandring heller. Det är bara en onödig samhällskostnad.

Citat:
Fast nu är det så att vi har enligt x-antal konventioner en skyldighet att låta människor söka asyl, så...

Konventioner kan man säga upp när man vill. Bara att sluta följa. Vissa andra länder kommer eventuellt att bli lite purkna ett tag, men det finns inte så mycket de kan göra åt saken.
2016-01-06, 12:43
Medlem
NegerGregerxDs avatar
Pew research center har uppmätt attityder bland muslimer om en rad olika ämnen, bl.a. kvinnans roll i samhället, sharia vs sekulära lagsystem osv.

http://www.pewforum.org/files/2013/04/worlds-muslims-religion-politics-society-full-report.pdf

Den här rapporten visar väldigt tydligt att det inte är en liten minoritet som med västerländska mått hyser extrema åsikter.

TILL EXEMPEL
Senast redigerad av NegerGregerxD 2016-01-06 kl. 12:45.
2016-01-06, 12:46
Medlem
Krasigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boll-svante
Du känner alltså någon form av skuld för något du aldrig gjort personligen? Intressant, det gör inte jag. Det är på gränsen till sjukligt beteende.

Skuld för något som varken du eller ens dina förfäder har ägnat sig åt (Sverige har varken haft slavar från eller plundring av de områden som folk väller in från). Varför har du den skulden?

Det kan inte vara annat än på grund av din hudfärg. Rasism i sin renaste form.
Är det de genetiska lässvårigheterna som kickar in nu, eller? Var har jag sagt att jag känner skuld? Jag känner empati för de som blev påverkade av slaveriet och de som lider av de strukturer som har framkommit efter slavtiden.

Min poäng är att om man fullständigt skiter i att slaveriet någonsin har hänt så är det väldigt lätt att förklara många saker. Men då är man på köpet även väldigt jävla idiotisk.

Citat:
En bra start vore att inte importera mer brottslighet från utlandet, och låta varje land sköta sina egna problem.
Majoriteten av de som kommer hit är kriminella. Ok.

Citat:
Den huvudsakliga bakgrunden till invandrarbrott är att de föraktar svenskar. Men själva orsaken är oviktig. Det är ganska enkelt att konstatera att "en viss kulturell eller etnisk grupp" faktiskt utför fler brott. Denna brottslighet är enkel att motverka om den politiska viljan finns.
Visst kan det vara så att brottens motiv är avundsjuka och förakt mot människor som har det bättre ställt i samma land. Men att tro att det skulle vara den största anledningen är helt orimlig. Du får gärna hänvisa till att motiven är hatbrott och inte något annat.

Citat:
Vi har ingen nytta av icke-brottslig muslimsk invandring heller. Det är bara en onödig samhällskostnad.
Antar att vi inte kommer någonstans här, eller?

Citat:
Konventioner kan man säga upp när man vill. Bara att sluta följa. Vissa andra länder kommer eventuellt att bli lite purkna ett tag, men det finns inte så mycket de kan göra åt saken.
Har vi sagt upp de? Nix. Du är förmodligen exakt samma människa som skyddar poliser till det fullaste. Antar att man inte kan motivera att man får bryta mot lagen med samma argument som det du precis använde?
2016-01-06, 12:48
Medlem
watsups avatar
Kan det inte vara rasism mot vita de menar? Eller är tyska feminister lika dumma i huvudet som svenska?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in