2016-01-03, 22:02
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltommy
Sven-Bertil Taube, mannen med världens största faderskomplex och kvastskaftet längst inkört i röven
Såg reklamen för årets "Så mycket bättre"-CD och konstaterade att någon mer passé kändis än han finns nog inte i livet än.
Jo Frank Sinatra Junior möjligen

Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Vad är en »Sverigdemokrat«?
Jag tycker du verkar lite självgod faktiskt...självgod (ut med armen)
Senast redigerad av Herr Bökberg 2016-01-03 kl. 22:10.
Citera
2016-01-04, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebban07
Tycker Alling e lite fel i stjärnorna på slottet, vafan har jag missat av honom?

Tycker att det ska vara äldre kända människor, men jaja, har bara inte sett knappt nåt av honom bara.

Kan liksom inte placera honom.

Men, hold your horses, det är bara min syn
Han har gjort ett sommarlovsprogram i SVT, några roller i obskyra svenska spelfilmer, några Dramaten-föreställningar samt varit med i tre värdelösa Sune-filmer. Då är man tydligen stjärna i Sverige. Han var garanterat inte nåt förstahandsval av produktionsbolaget.
Citera
2016-01-04, 01:48
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baraskoj
Jag tänker att om man har haft en sådan uppväxt som Alling så är man väl värd en revansch och framgång. Jag tycker att det var mycket fräckt att påstå att han är självgod och att det är " spännande" och "lite romantiskt" att få styk och leva som hemlös. Jag tycker att Wikholm borde skämmas ögonen ur sig. Morgan jobbar hårt mot mobbning i skolorna och det ska han ha all heder för.
Många av de barn som blir misshandlade och mobbade, bortvalda och missbrukade av vuxenvärlden har svårigheter hela sina vuxna liv. Visst är det då bra att det finns människor som kan vrida det onda till något gott?
Håller med dig helt. Claire Wickholm visade sig vara en elak respektlös och empatilös häxa. Hur i h-e kan man tycka att det är spännande och romantiskt att vara hemlös som barn? Har hon själv betett sig som ett monster mot sitt eller andras barn, och det är därför hon försöker förminska Allings (och alla andras med liknande barndom) lidande?

Har Claire några egna barn? Har inte sett hennes avsnitt, och efter att ha sett hennes insats under Morgans dag, har jag ingen lust att kolla på skithäxans dag.
Senast redigerad av Flor-Ida 2016-01-04 kl. 02:23.
Citera
2016-01-04, 02:20
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Kan ingen fråga Alling om syftet med att vika ut sin barndom och sina övergrepp att få publiken att tänka på annat än vad han presterar på scenen? Vad han än vill så får det nämligen den effekten.
Jag tror att hans syfte är att berätta för att få andra att våga berätta. Att visa för barn som har det lika jävligt just nu, att det faktiskt går att få ett bra liv i alla fall.

Han jobbar ju dessutom aktivt mot mobbing. Sen att han tjänar pengar på det är helt ok för mig. Detta sagt med anledning av att någon tyckte att det var motbjudande att tjäna pengar på sin tragiska barndom. Finns ju sämre sätt att dra in brödfödan på. Han har vänt det negativa till något gott och ska ha all cred för det.
Citera
2016-01-04, 10:52
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag tror att hans syfte är att berätta för att få andra att våga berätta. Att visa för barn som har det lika jävligt just nu, att det faktiskt går att få ett bra liv i alla fall.

Han jobbar ju dessutom aktivt mot mobbing. Sen att han tjänar pengar på det är helt ok för mig. Detta sagt med anledning av att någon tyckte att det var motbjudande att tjäna pengar på sin tragiska barndom. Finns ju sämre sätt att dra in brödfödan på. Han har vänt det negativa till något gott och ska ha all cred för det.

Allings enda syfte är att försöka lyfta en karriär som aldrig orkade lyfta av egen kraft.

Hans arbete med mobbning har kritiserats hårt bland annat här...

(FB) Morgans Mission
Citera
2016-01-04, 14:01
Medlem
Morgan verkar trevlig men självgod ja, fast dumt att Claire tog upp det så tydligt och störa hans prat hela tiden.
Citera
2016-01-04, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Så kan det vara. Jag hade föredragit att göra annat med henne jag med. Hon är jävligt snygg för sin ålder.

Amanda verkar inte blyg att visa upp sig i alla fall
Toppless foto på Amanda
Citera
2016-01-04, 14:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --aa--
Han har gjort ett sommarlovsprogram i SVT, några roller i obskyra svenska spelfilmer, några Dramaten-föreställningar samt varit med i tre värdelösa Sune-filmer. Då är man tydligen stjärna i Sverige. Han var garanterat inte nåt förstahandsval av produktionsbolaget.
Var Arn en obskyr film (två filmer rättare sagt) ?
Citera
2016-01-04, 15:24
Medlem
Morgan visar prov på högsta formen av intolerans mot speciella människor (man får väl faktiskt säga att Clarie är lite speciell). De andra satt tysta som möss, och så ska man tydligen vara om man ska få komma in i Morgans nålsöga. Jag skulle vara skraj att umgås med honom.
Clarie var utsvävande, med ett gott hjärta, och hade mer inlevelse än någon annan. Samtidigt så är hon rak (jag missade det där hon sa om att han var ego men förmodligen så var han på något sätt som hon tyckte man kunde uttrycka att han var ego).
När man bjussar folk på ärlighet, så "bjuder man in" och är rak.
Men Morgan vill väl bara ha fjäsk, fjäsk, fjäsk och dötysta människor omkring sig.

Dock tycker jag om Morgan jättemycket, samtidigt så tycker jag så illa om intolerans också.
Senast redigerad av laprikapaprika 2016-01-04 kl. 15:41.
Citera
2016-01-04, 15:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laprikapaprika
Morgan visar prov på högsta formen av intolerans mot speciella människor (man får väl faktiskt säga att Clarie är lite speciell). De andra satt tysta som möss, och så ska man tydligen vara om man ska få komma in i Morgans nålsöga. Jag skulle vara skraj att umgås med honom.
Clarie var utsvävande, med ett gott hjärta, och hade mer inlevelse än någon annan. Samtidigt så är hon rak (jag missade det där hon sa om att han var ego men förmodligen så var han på något sätt som hon tyckte man kunde uttrycka att han var ego).
När man bjussar folk på ärlighet, så "bjuder man in" och är rak.
Men Morgan vill väl bara ha fjäsk, fjäsk, fjäsk och dötysta människor omkring sig.
Att de andra satt tysta berodde ju enbart på att Claire malde på. Det syntes tydligt att de andra kände sig obekväma med det. Stefan Sauk försökte ett par gånger göra Claire uppmärksam på sitt olämpliga beteende, men förgäves.

Man behöver inte gilla Alling för att anse att Claires beteende var fel.

Sedan har kärringen mage att gå ut i tidningen och snyfta om att hon blev mobbad av de andra. Va? Var det inte längre spännande och romantiskt att bli behandlad som skit?
Citera
2016-01-04, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Sedan har kärringen mage att gå ut i tidningen och snyfta om att hon blev mobbad av de andra. Va? Var det inte längre spännande och romantiskt att bli behandlad som skit?

Om de andra inte gillade henne är inget bevis på att hon var dum. Ibland kan alla runt omkring skapa en sanning som inte stämmer om en.
Citera
2016-01-04, 15:46
Avslutad
Vad är det för skitnödiga människor som klagade på Claire och hennes beteende mot Morgan?
Ser inget fel överhuvudtaget.
Hon var rak och inte alls otrevlig.

Säg något, som gick över gränsen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in