2013-01-05, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timzen
Ewa är rolig, idiotförklarar idén om att skriva Vi på Slottet på det där silversmycket, "vi jobbar ju ändå med nån slags konstnärlig verksamhet och fantasi osv" så kom hon själv med förslaget "carpe diem", det om något tyder väl på en extrem fantasibrist.
Hon va ironisk
Citera
2013-01-06, 00:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
"Babs" är och förblir Alice Babs. Lill-Babs är Lill-Babs alternativt Barbro.
Bah!, jag kan t.o.m tänka mig att kalla Barbro för Babbsan när jag tänker efter.
Citera
2013-01-06, 00:33
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Bah!, jag kan t.o.m tänka mig att kalla Barbro för Babbsan när jag tänker efter.

Fast det har ju ingenting att göra med hur det ÄR. Du kan ju kalla Kalla för Haag om det behagar dig, men det förändrar inte tingens väsen.
Citera
2013-01-06, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag kommer ihåg Här är ditt liv och vilket liv det blev efter paraden. Hade det hänt idag hade media skrivit spaltkm om mobbningen

Idag hade det inte blivit någon mobbing efter en sådan parad. Nuförtiden gökar folk live i dokusåpor ...

Möjligtvis hade det resulterat i någon form av omröstning om vem som är snyggast, eller kanske en TV-lek där karlarna tävlar mot varandra.
Vad sägs om en frågesport om vem som vet mest om Lill-Babs?
Citera
2013-01-06, 10:36
Bannlyst
Jag tyckte att Lill-Babs såg lite halvfull ut under de separata intervjuerna med henne. Eller var hon bara oerhört trött?
Citera
2013-01-06, 11:24
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertilBoo
Jag tyckte att Lill-Babs såg lite halvfull ut under de separata intervjuerna med henne. Eller var hon bara oerhört trött?
Hon var nog bara lite salongsberusad. Är man 74 år så blir man nog trött efter en fullspäckad dag med aktiviteter och kameror, för att inte tala om anspänningen.
Citera
2013-01-06, 13:09
Medlem
Enzymes avatar
Jag fattar inte varför Malmberg kallade Robban för fuskare. Vad skulle han vinna på att rigga att tampen lossnade på väg upp? Klockan började ju ändå räkna när de rullade nedför. Det roliga var ju att det var Malmberg som begärde ett nytt åk av Robban sen när han satte det åket också så påstod han att Robban riggat det första för att få ett omåk. Hur fan tänker han då?! Jag hade fan lackat ur som fan på sådant barnsligt och osportsligt beteende. Tycker att programmet klär av Claes på ett effektivt sett. Man inser att hans nya städade fernissa är ganska tunn och att han fortfarande är ett förvuxet barn.
Citera
2013-01-06, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Jag fattar inte varför Malmberg kallade Robban för fuskare. Vad skulle han vinna på att rigga att tampen lossnade på väg upp? Klockan började ju ändå räkna när de rullade nedför. Det roliga var ju att det var Malmberg som begärde ett nytt åk av Robban sen när han satte det åket också så påstod han att Robban riggat det första för att få ett omåk. Hur fan tänker han då?! Jag hade fan lackat ur som fan på sådant barnsligt och osportsligt beteende. Tycker att programmet klär av Claes på ett effektivt sett. Man inser att hans nya städade fernissa är ganska tunn och att han fortfarande är ett förvuxet barn.
Robban har ett genuint motorintresse o att han skulle vinna visste alla.
När detta hände så såg de chansen att dryga sig med robban lite eftersom han verkar va tävlingsmänniska.
Citera
2013-01-06, 18:44
Bannlyst
Det där med karlarna i "Här är Ditt liv" har Lill-babs ältat i 25 år nu i veckotidningar och radio- och TV-program så det kan knappast ha varit något nytt, åtminstone inte för en äldre publik. Men frågan är då om hon skäms för sina karlar eller för sin livsstil. Alla utom Järvsöförälskelserna hade ju visats upp som hennes karlar i veckotidningarna. Hon ansåg sig ha fått stämpeln som "dålig tjej" och lätt på foten och hon sade sig vara den trognaste av alla. Kanske det - men är allt som står t ex här på flashback lögner?
Citera
2013-01-06, 18:47
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzyme
Exakt! Nu skojade ju förvisso både claes och den där philip med Robban, men erkänn att man vill slå Claes i huvudet med en spade?
Citera
2013-01-06, 18:53
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Exakt! Nu skojade ju förvisso både claes och den där philip med Robban, men erkänn att man vill slå Claes i huvudet med en spade?

Eller munnen, han skrattade väldigt jobbigt
Citera
2013-01-07, 13:18
Medlem
enfindams avatar
Visst visade detta avsnitt vem den riktiga stjärnan är? Det stämmer så bra att de största artisterna är de som är de mest ödmjuka, de behöver inte slå sig själva på bröstet. Riktiga stjärnor strålar, och det gjorde Barbro ikväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in