Citat:
Ursprungligen postat av
OldFashioned
1) Nej, det är det inte. Det finns inget vetenskapligt i att anta att 50% egentligen betyder 100%.
2) Du är ett hopplöst fall.
3) Finns oändligt med studier om vad som påverkar vår sexualitet, både vad gäller män och kvinnor. Oändligt.
4) Det är inte vad som sägs, men okej. Att man inte uppnår orgasm betyder inte heller ett tecken på att det inte ger dem något. Jag kan avsluta samlag utan att ha kommit, det betyder inte att jag haft sex bara för att min tjej kände för det.
5) Bevisar att kvinnor känner minskad sexlust i jämförelse med tidigare generationer, det bevisas inte att kvinnor inte har någon sexlust.
Skärp dig nu, va? Det här börjar bli fånigt.
1) Det är sunt förnuft. Tror du att alla kvinnor som inte gillar sex är bekväma med att säga det i en undersökning?
2) Svara på argumentet,
varför köper kvinnor inte tillfälligt sex om de är intesserade av sex?
3) Cop out.
4) Ja det stämmer att sex kan vara bra ändå. Men om majoriteten av kvinnorna inte får orgasm genom penetration då liger det i farans riktning att sex inte är så roligt för dem right?
5) Du verkar ha hakat upp dig på låg sexlust vs 0 sexlust. Låt mig förklara varför du har fel, om män hade samma options som kvinnor,
- Måndag, ragga upp en het milf.
- Tisdag, 3kant med 2 18 åringar.
- Onsdag, reverse gangbang med 10 tjejer.
- Torsdag, sälja sex till kvinnor i bilar för att betala hyran.
- Fredag, snabbis med din kollega på jobbet + sex-fest på kvällen.
- Lördag, knulla 5 olika tjejer från tinder.
- Söndag, gå på middag med en kvinna som betalar och sen ha sex.
rinse and repeat varje vecka. Vad skulle ni säga om män som valde att sitta hemma och titta på TV istället för det här?
6) Du har inte kommenterat de här studierna,
Citat:
“Why was there such a decline in intercourse frequency in the 2000s? There’s been a 10 to 15 per cent drop in people of all ages who say they’ve had sex in the last week. People are now having less sex than in the early 1970s and the greatest decline has been for young people, those aged 25 to 40.”