2016-01-03, 00:44
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Här är empiriska bevis, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Här är vetenskapliga bevis, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

3) Om kvinnor gillar sex är det bara för er att bevisa det genom att gå ut och skaffa sex från en vanlig kvinna ikväll. Jag kan skaffa sex från typ 100 män ikväll så det borde inte vara några problem för er att gå ut och ragga upp 1 kvinna.
Idiot. Du har redan fått förklarat för dig att män överlag är mer desperata och mindre kräsna. Få in det i din jävla skalle nån gång.
Citera
2016-01-03, 01:39
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
3) Om kvinnor gillar sex är det bara för er att bevisa det genom att gå ut och skaffa sex från en vanlig kvinna ikväll. Jag kan skaffa sex från typ 100 män ikväll så det borde inte vara några problem för er att gå ut och ragga upp 1 kvinna.

Rikspucko, att man inte ligger med vem som helst betyder inte att man inte är intresserad eller gillar sex.
Citera
2016-01-03, 03:27
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Kvinnor räknar med att mannen betalar mer och mer med tiden. De får mannen att betala för en liten sak, sen en lite dyrare sak, och så vidare.

Hej ditt babianarsle, ville bara bekräfta ännu en gång att även tjejerna ifråga kan tänka sig att betala för sig för att få ha sex och umgås, I alla fall fick jag det bevisat för mig ikväll (igen).

Har träffat henne engång tidigare och idag när hon skulle komma hem till mig igen så frågade hon om jag ville att hon skulle köpa med sig något.

Ja visst, köp lite chips eller något sånt gott sa jag då.

när tjejen väl kom hem till mig så hade hon både köpt glass, chips och gav mig även en dosa snus

Du har fel babianen, men du vägrar erkänna det
Citera
2016-01-03, 08:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Idiot. Du har redan fått förklarat för dig att män överlag är mer desperata och mindre kräsna. Få in det i din jävla skalle nån gång.

1) Var går gränsen mellan att vara "odesperat och kräsen" och att inte gilla sex överhuvudtaget?

2) Se studien som visar att 50% av 30 åriga kvinnor slutar vilja ha regelbundet sex i en relation efter 4 år,

Citat:
Researchers have found that women’s libido plummets so rapidly when they believe they are in a secure relationship that after just four years the proportion of 30-year-olds wanting regular sex falls below 50%.

efter 20 år vill 80% av kvinnorna inte ha regelbundet sex,

Citat:
While 60% of 30-year-old women reported wanting sex "often" at the start of a relationship, the figure fell to below 50% within four years and to around 20% after 20 years.

3) Se undersökningen som visar att 50% av kvinnorna tyker att sex är deprimerande, skämmigt, jobbigt,

Citat:
50% of women find sex either depressing, embarrassing or a hassle: We also found out that although 77% of the women claim their sex life is somewhat to very important to them, 54% of married women admit they’re the ones who don’t want to have sex.

54% av gifta kvinnor säger att de inte vill ha sex.

4) Här står det att 30% av unga och medel-ålders kvinnor har långa perioder med låg sex-drift eller ingen sex-drift,

Citat:
Current studies suggest that about at least 30% of young and middle age women go through extended periods of feeling dim sexual desire- or of feeling no wish for sex whatsoever.

5) Om kvinnor var kräsna skulle de säga "jag har de här 3 kraven om du uppfyller dem då har vi sex." Men det är inte vad kvinnor säger de säger "jag vill inte ha sex punkt".

6) Så här ser det ut om en kvinna gillar sex på riktigt, http://xhamster.com/movies/4170884/melanie_moon_and_friend_enjoy_some_cum.html verkar de här kvinnorna kräsna? Nej just det för de vill bara ha mycket kuk. Så varför gör inte alla andra kvinnor det här?
Citera
2016-01-03, 08:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Rikspucko, att man inte ligger med vem som helst betyder inte att man inte är intresserad eller gillar sex.

1) Ja det är precis det det betyder för kvinnor. Om män kunde ha samma sexuella options som kvinnor hur mycket skulle de ligga då?

2) Till exempel att de kan gå fram till en random kvinna på stan, fråga om sex, kvinnan har sex med dem, de kan gå på tinder och 100 kvinnor kontaktar dem för sex varje dag, de kan gå till affären och kvinnor raggar på dem vid ost-disken, gå till det lokala gymnasiet och ha kåta 18 åriga tjejer som står i kö för att knulla dem.

3) Så vad säger det att kvinnor har unlimited choice och väljer att sita hemma och titta på TV? Det säger att kvinnors intresse för sex är typ -10.000.

Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Hej ditt babianarsle, ville bara bekräfta ännu en gång att även tjejerna ifråga kan tänka sig att betala för sig för att få ha sex och umgås, I alla fall fick jag det bevisat för mig ikväll (igen).

Har träffat henne engång tidigare och idag när hon skulle komma hem till mig igen så frågade hon om jag ville att hon skulle köpa med sig något.

Ja visst, köp lite chips eller något sånt gott sa jag då.

när tjejen väl kom hem till mig så hade hon både köpt glass, chips och gav mig även en dosa snus

Du har fel babianen, men du vägrar erkänna det

Du har fått en chips-påse och en snus-dosa, props dude.
Citera
2016-01-03, 13:06
Medlem
Pescasss avatar
Citat:

Du har fått en chips-påse och en snus-dosa, props dude.

Summa sumarum så var det hon som betalade mig och inte tvärtom
Citera
2016-01-03, 13:30
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
1) Ja det är precis det det betyder för kvinnor. Om män kunde ha samma sexuella options som kvinnor hur mycket skulle de ligga då?

2) Till exempel att de kan gå fram till en random kvinna på stan, fråga om sex, kvinnan har sex med dem, de kan gå på tinder och 100 kvinnor kontaktar dem för sex varje dag, de kan gå till affären och kvinnor raggar på dem vid ost-disken, gå till det lokala gymnasiet och ha kåta 18 åriga tjejer som står i kö för att knulla dem.

3) Så vad säger det att kvinnor har unlimited choice och väljer att sita hemma och titta på TV? Det säger att kvinnors intresse för sex är typ -10.000.

Nej, det säger att kvinnors sexlust är lägre än mäns (vilket inte betyder att den är obefintlig) och att kvinnor har möjligheten att välja sexpartner i större utsträckning än min. Din logiska slutledningsförmåga lämnar en hel del att önska.
Citera
2016-01-03, 13:47
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Summa sumarum så var det hon som betalade mig och inte tvärtom

Räkna hur mycket som du har spenderat på henne eller kommer att spendera på henne jämfört med hur mycket som hon har spenderat på dig eller kommer att spendera på dig och jämför.

Citat:
Nej, det säger att kvinnors sexlust är lägre än mäns (vilket inte betyder att den är obefintlig) och att kvinnor har möjligheten att välja sexpartner i större utsträckning än min. Din logiska slutledningsförmåga lämnar en hel del att önska.

1) Det är en definitions fråga vad som är "låg sexlust" och vad som är klinisk frigiditet resultatet är same-same kvinnor vill inte ligga.

2) Om man kan välja i princip vilken sex- partner man vill och istället väljer att titta på TV då är det ett bevis på att man har 0 intresse av sex.
Citera
2016-01-03, 13:59
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
1) Det är en definitions fråga vad som är "låg sexlust" och vad som är klinisk frigiditet resultatet är same-same kvinnor vill inte ligga.

2) Om man kan välja i princip vilken sex- partner man vill och istället väljer att titta på TV då är det ett bevis på att man har 0 intresse av sex.

1. Nej. Jag nöjer mig med att skriva nej.

2. För stunden, säkert. Jag är inte kåt dygnet runt heller.

Du har en så hopplöst ovetenskaplig inställning att det känns meningslöst att ens försöka.
Citera
2016-01-03, 14:01
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Räkna hur mycket som du har spenderat på henne eller kommer att spendera på henne jämfört med hur mycket som hon har spenderat på dig eller kommer att spendera på dig och jämför.

Hum, ja då ska vi se. har satt på henne 2gånger hittills.

Jag har spenderat följande på henne:
5 minuters bilkörning för att träffa henne på en offentlig plats för första gången.
6 Timmars elförbrukning på Tv.
Tvättmedel för att kunna göra rent lakan efteråt att hon varit här, igår sprutade jag henne i munnen så då behövdes det inget tvättmedel.

Hon har spenderat på mig:
3 Timmars bilkörning
glass
en dosa snus
Chips.
Citera
2016-01-03, 14:14
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1. Nej. Jag nöjer mig med att skriva nej.

2. För stunden, säkert. Jag är inte kåt dygnet runt heller.

Du har en så hopplöst ovetenskaplig inställning att det känns meningslöst att ens försöka.

2) Men kvinnor gör det i princip hela livet.

3) Jag har postat massor med vetenskapliga bevis, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
Hum, ja då ska vi se. har satt på henne 2gånger hittills.

Jag har spenderat följande på henne:
5 minuters bilkörning för att träffa henne på en offentlig plats för första gången.
6 Timmars elförbrukning på Tv.
Tvättmedel för att kunna göra rent lakan efteråt att hon varit här, igår sprutade jag henne i munnen så då behövdes det inget tvättmedel.

Hon har spenderat på mig:
3 Timmars bilkörning
glass
en dosa snus
Chips.

Ge det några månader så kommer du sannolikt få betala igen med en stor marginal.
Citera
2016-01-03, 14:20
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
2)

Ge det några månader så kommer du sannolikt få betala igen med en stor marginal.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in