2016-03-12, 23:28
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Tråden tar upp ett väldigt viktigt ämne som ändå diskuteras annars i andra trådar så lika bra samla det här.
Nästan allt är viktig nog för att diskutera. Kanske inte för dig men för någon.

Citat:
Men tyvärr är det mest personangrepp och då främst på Babianen.
Skrev han och hängav sig åt personangrepp.

Citat:
Vore ju intressant om kvinnor som säger sig veta så mycket själv berättar om deras erfarenheter. DoraF tex som förkastar att DP ger enda stimuleringen har inte ens testat DP. Utan hänför det till ett modernt påhitt
Men om man blir stimulerad utan DP så går det ju direkt att förkasta att DP skulle bara det enda som ger stimulering.
Citera
2016-03-12, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Nästan allt är viktig nog för att diskutera. Kanske inte för dig men för någon.

Skrev han och hängav sig åt personangrepp.

Men om man blir stimulerad utan DP så går det ju direkt att förkasta att DP skulle bara det enda som ger stimulering.

Fast bäst är det att samla det här speciellt när eliten är här

Naaj personangrepp använder jag mig inte av! Då tar jag det i PM
Citera
2016-03-12, 23:36
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
1. Rent biologiskt vore det fullständigt hål i huvudet att knulla runt. En kvinna ska rent biologiskt ge näring åt ett barn och upplåta sin kropp åt växandet i 9 månader, sedan ge det sin näring i x år. Sådana uppoffringar ser naturen till att det sker med bästa tänkbara förutsättningar, dvs bästa tänkbara genuppsättning åt barnet. Och det får man ju knappast genom att ha sex med vem som helst, det kräver urskiljning.
Alltså funkar inte kvinnor och mäns sexualdrift på samma sätt och ditt exempel om nätdejtingsidor blir helt meningslöst.

1) Men allt sex resulterar inte i graviditet eller hur? Om meningen med sex var reproduktion då skulle man automatiskt bli gravid när man har sex.

2) Men om du har sex med en man då gör han en massa saker för dig. Ha sex med flera män = flera män som gör saker för dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
2. För att vi i grund och botten är djur. Och generellt sett är djurs mål är att fortplanta sig. För att fortplanta sig krävs en man och en kvinna. Den sexuella njutningen finns för att se till att vi får bästa möjligheterna för fortplantning.

Men folk fortplantar sig on average 1-4 gånger i livet. Resten av tiden har de sex av en massa andra anledningar.
Citera
2016-03-12, 23:41
Avslutad
Citat:
Gå trolla desperata killar istället för det är vad du genomgående gör på forumet
Fulgubbe

Du följer varenda jävla regel för en äkta fulgubbe. Du slinkar in i tråden skriver lite vad du själv får stånd av sedan slinker du ur tråden igen.

Förmodligen har du blöjfetisch också

Sista gången jag svarar på dina infantila trollningar nu. Tanken med lmin lilla lista där nere är att jag ska ignorera dem som är på den. Liten minnesanteckning så att säga

Trollar inte, tro det eller ej så finns det tjejer som inte tycker som dig.
Redan visat i denna tråd att jag är tjej.

Haha, ska du säga som slank ur förra tråden för att du int kunde hitta ett inlägg där jag var orörd.
Nej, gillar inte blöjor.
Citera
2016-03-13, 00:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Upp till 25% var det som din länk sa va?

No dude det är ingen som känner något (man känner tryck men ingen fysisk njutning) så det är lika roligt som att bli petad på magen.

Citat:
Problemet med ditt resonemang är att det finns kvinnor som tycker att det är roligt att ligga under Arne Svensson 55, oavsett vad du tror, säger, tycker eller tänker.

1) De får ingen fysisk njutning av det.

2) Varför skule de tycka att det är roligt?

3) Tänk om de tycker att det är lika äckligt som du tycker att det är? Kan du tänka dig det?

Citat:
Om vi lägger ihop att enligt din siffror så känner upp till 75% av kvinnorna känner fysisk njutning, och då pratar vi bara vaginalt (som om bra sex är enbart vad könsdelarna gör, jo men tjenare) samt att om vi förutsätter att dom flesta som ligger under Arne gör det för att dom faktiskt vill det.

1) Nej. Det är ingen som känner fysisk njutning för det finns ingen känsel inne i vaginan. Det känns lika mycket som att bli petad på ryggen eller att få armbågen gnuggad.

2) Varför skulle någon vilja ligga under Arne? Det känns som ett äckligt sexuellt övergrepp.

Citat:
Varför ska jag leka med en tanke som går emot mycket av mina erfarenheter om du inte kan leka med tanke att du helt enkelt har fel. Jag känner helt enkelt ingen tjej som sexuellt dras till män som tycker att det är äckligt. Hela sexgrejen alltså menar jag, inte kuksugning specifikt. Alla gillar inte det och alla män gillar ju inte att slicka fitta.

1) Jag har sugit kuk i över 15 år. Jag kan berätta från min egen erfarenhet att det är exakt lika vidrigt för mig som det är för dig.

2) Vad skulle vara annorlunda för kvinor? Tror du att kuk smakar som godis för kvinnor? Tro du att det är någon sorts rolig upplevelse att stå på knä med en kuk i munnen typ som att åka karusell?

3) Varför testar du inte själv att suga kuk då får du se hur det är?

4) Alla kvinnor tycker att sex är äckligt. Precis som att alla kvinnor tycker att rutten mat är äckligt.

Citat:
Du får säga vad du vill, för att det som du säger ska stämma så är det som sagt en konspiration bakom. Berätta en hemlighet för 20 personer och se hur många som läcker. Jag har inte under hela mitt liv hört en uttalat heterosexuell man säga att han gillar att suga kuk. Däremot en jävla massa tjejer.

Kvinnor är inte dummare än att de säger det som män vill höra.

Citat:
Hur många uttalat heterosexuella män har du träffat som pratar om hur mycket dom älskar att suga kuk? Det här är ju för fan enkel högstadiebiologi.

1) Jag har träffat 1 kvinna i hela mitt liv som jag har diskuterat kuk-sugning med.

2) Om man som kvinna börjar prata om hur mycket man gillar att suga kuk framför andra kvinnor då får man samma reaktion som en hetero-man skulle få framför andra hetero-män.

Citat:
Så alla dom som har gjort utan att få något än kanske te och en ostmacka på morgonen, som alla som sover över blir erbjudna, och helt utan löften om något då?

De kanske hoppades på en relation det finns 100 olika anledningar som inte har med sex att göra.

Citat:
Just det där med att gå med med sperma rinnande ur sig känner jag kan vara en springande punkt här. Det är i alla fall den delen jag spontant tänker mig att jag skulle ha problem med om jag nu var den typen som gillade att knulla med snubbar. I övrigt så finns det ganska många anledningar till att man inte vill knulla på en skabbig krogtoalett med en halvpackad snubbe som man nyss har träffat. En del av det råkar vara biologi på högstadienivå.

Du tror inte att konceptet "sex med en man " är den springande punkten?

Citat:
Högstadiebiologi igen tjejen. Sexuell läggning, det är en riktigt grej och sex är mer än mekanisk stimulation.

Svara på argumentet hur skulle det kännas om en man fick dig att spruta? Skulle du vara glad och nöjd efteråt?

Citat:
Är det? Vem har bestämt det? Män och kvinnor är inte riktigt exakt likadant kopplade i skallen när det kommer till sex men inte på det sätt som du vill få det till.

1) Det är så objektivt eftersom bögar gillar att knulla män.

2) Om kvinnor gillade att knulla män då skulle de bete sig som bögar. De skulle som minst säga ja när män vill ha sex. Eller säga ja när deras gifta partner vill ha sex.

3) Eller tror du att kvinnor gillar att knulla män egentligen men säger nej hela tiden för att det finns någon hemlig grej som gör att kvinnor släpper till?

4) Jag som kvinna har svårt att ragga upp andra kvinnor och jag vet hur kvinnor tänker + försöker inte köra in en kuk i dem. Fatta vad era chanser är typ -5000.

5) Hur vet du att män och kvinnor inte är kopplade likadant i skallen?
Citera
2016-03-13, 00:26
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men allt sex resulterar inte i graviditet eller hur? Om meningen med sex var reproduktion då skulle man automatiskt bli gravid när man har sex.

2) Men om du har sex med en man då gör han en massa saker för dig. Ha sex med flera män = flera män som gör saker för dig.

Men folk fortplantar sig on average 1-4 gånger i livet. Resten av tiden har de sex av en massa andra anledningar.
Visst är det så, på grund av att vi av en naturens nyck fick lite innanför pannbenet och nu mera kan styra över biologin och tanken. Men våra drifter är ju de samma ändå. Hade vi inte haft teknologin hade vi varit som vilka andra djur som helst.
Citera
2016-03-13, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Det är inte sant. Den amerikanska porrfilmsindustrin delar ut priser, AVN Awards, för bästa kvinnliga resp. manliga skådespelare. Priset kallas för porrens Oscar.
Självklart är det fejk i porrfilm. De som producerar porr säger det själva iom att de delar ut priser för skådespeleri.

Sluta ljug. Var har jag skrivit att det är skönt att runka?

Det är inte jag på bilden utan på bilden heter Greta Garbo. Hon är en av de allra största filmstjärnorna genom tiderna och gjorde sin sista film 1941. Garbo dog 1990.

Tvärtom vad du tycks tro eftersom du tjatar om min ålder uppfanns inte sex för två år sedan. Sex är lika gammalt som mänskligheten. Vi har knullat sedan begynnelsen och vi har knullat på alla upptänkliga sätt.

På tal om porr och det du menar med att all porr är fejk.
Amatörporr då fejkar de med?
Som den här filmen. Fejkar mannen att han kommer och fejkar kvinnan att hon verkar gilla kaskadspruten? http://xhamster.com/movies/2507434/amateur_cum_in_mouth.html?embed=related&from=playe r_related
Du verkar bara bitter över att vissa porrskådisar tjänar pengar på att knulla, något de älskar
Citera
2016-03-13, 03:57
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Har du någonsin kollat en porrfilm ser du i början när de ska spela saker som lärare och elev eller pizzabud och pizzaätare så ser du hur värdelösa de är på skådespel.
Att köra kuken in och ut ur anal, fitta och mun i timmars tid är en talang men skådespelare det är de inte.

Trams trams

Greta Garbo gillar/bryr sig ingen ung om (under 30 år). Således bör du väl vara minst 40+
Skitsnack. Nu råkar det ju vara så att det finns porrskådisar som har ett förflutet inom teatern också. Jamie Gillis t.e.x spelade seriös teater innan han gav sig på porrbranschen. Alla porrskådisar är inte hjärndöda broilers.

Greta Garbo hör till en av filmhistoriens absolut största stjärnor. Folk som har bra koll på film vet det. Du tillhör inte den gruppen och bör således hålla låg profil.
Citera
2016-03-13, 03:58
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Hur ska Babianen egentligen ha det? Tidigare skrev du att DP inte ger någon fysisk njutning för kvinnor:
Ständiga självmotsägelser och logiska kullerbyttor är Babiantrollets signum.
Citera
2016-03-13, 04:37
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Så du tror att kvinnor som gör porr går ut och säger hur mycket de gillar det? Det är underförstått bland alla kvinnor att de gillar det. Är det inte underförstått bland män att Rocco gillar det? Om Rocco säger "jag gör det bara för pengarna" ska kvinnor tro på det då?

2) Att få orgasm är en fysisk reaktion. Om man blir knullad hårt i 10 minuter då får man garanterat orgasm oavsett om man vill eller inte.

3) Om du dessutom lägger till saker som är mentalt upphetsande som i) knulla någon som man inte känner ii) knulla på film (för en del kvinnor) iii) bli knullad analt iv) gagging v) flera killar då är det väldigt tillfredsställande även om kvinnan inte får orgasm, men det ökar så klart sannolikheten att hon kommer.

4) Lol om du tror att kvinnor finner det "oerotiskt" att göra porr. Du kommer aldrig att ha ett aktivt sex-liv.

1) Män är bara kukar för kvinnor. Vi bryr oss inte om hur du är som person, hur du ser ut, bla bla bla du är bara en kuk i mängden. Så om man gillar kuk spelar det ingen roll vem man knullar, you're just another dick.

2) Om man är frigid har man en psykologisk rädsla för att det ska göra ont att få en kuk i sig eller att det är förnedrande. Eftersom kvinnor ser män som vandrande kukar då är man rädd för män.

3) Att vägra knulla vem som helst är ett tecken på att kvinnan är rädd för män, inte på att hon har en speciell preferens, för hon kan ju knulla båda männen, ju mer kuk desto bättre.
Ändå tjatar du om kändisar, snygga skådisar, att mannen måste ha en viss stil osv. Du säger emot dig själv igen.
Du har ju inga som helst vetenskapliga stöd för dina påståenden.

Du har ju redan fåt det förklarat för dig. Alla människor tänder inte på alla. Du gör det ju inte själv. Att tycka om sex betyder inte att man har urskiljningslöst sex med vem som helst.

Frigida behöver inte vara rädda för smärta. De kan vara frigida av andra orsaker, exempelvis som resultat efter ett övergrepp eller pga en dömande omgivning under uppväxten som berättade hur fult och äckligt sex är.

Om det ska gå att diskutera med dig måste du acceptera att
- andra personer har andra åsikter än vad du har
- andra personer har andra erfarenheter än vad du har
- andra personer har andra kunskaper än vad du har
- ingen kan veta exakt vad alla andra tycker om något
- ingen kan med säkerhet uttala sig om något som är subjektivt och säga "det här är objektivt sant". Visst kan man säga så men det är oseriöst och helt ohållbart.
- när du generaliserar, blandar in bögsex mm så ser folk dig som oseriös

Du påstår att alla män är oattraktiva i alla kvinnors ögon. Ändå tjatar du om att Robert Redford är attraktiv och du nämner att "din man" anses som attraktiv av alla kvinnor.

Det är ohederligt att kalla alla som uttrycker andra åsikter än dig för fulgubbar, lögnare, e-transor etc. Det är personangrepp och rent trollande.

Dina slutsatser av olika undersökningar, sexkontaktsajter och vilken sorts porr folk konsumerar är häpnadsväckande idiotiska och ologiska.

Det har kontaterats av många att
- kvinnor tycker om sex. Inte med alla män och inte när som helst men generellt sett tycker kvinnor om sex
- män och kvinnor fungerar olika. Vi är biologiskt olika och vi uppfostras olika.
- Det finns biologiska orsaker till varför män överlag är mindre nogräknade med vilka kvinnor de sätter på än vice versa.
- hetrosexuella kvinnors intresse för sex med män har noll att göra med bögars intresse för sex med män eller för heterosexuella mäns intresse för bögsex. Alla som inte är efterblivna eller svårt psykiskt sjuka, psykotiska eller schizofrena begriper det.

Att du hänvisar till dina tidigare inlägg och påståenden som argument eller bevis för dina senare påståenden är inte direkt seriöst. Du hänvisar dessutom till vad helt okända skriver på andra forum och påstår att "kvinnor skriver i det här forumet att de vill bli våldtagna, därför tänker alla kvinnor så". Uppenbarligen kan man vräka ur sig saker bara för att väcka reaktioner. Det behöver inte nödvändigtvis vara en skribents riktiga åsikter eller fantasier. Det märker vi ju här på FB. Folk larvar sig hela tiden bara för att se om de kan reta gallfeber på andra skribenter och läsare.

Ditt argument "jag är kvinna, alltså vet jag hur kvinnor tänker" är INTE ett hållbart eller godtagbart argument. Lika ohållbart som om jag skulle skriva "jag är svensk och man så därför vet jag exakt hur alla svenska män tycker och tänker". Jag har inte en jävla aning om vad alla anser. Däremot kan jag gissa mig till att de flesta anser att dina påståenden om våldtäkt är helt barocka, att dina.påståenden om att kvinnomisshandel inte är en big deal, också anses som rätt vrickat.

Att skribenter försöker provocera och väcka reaktioner är kul till en gräns. Men när de håller på och håller på och håller på och kommer med mer och mer bisarra påståenden blir det till slut tröttsamt. Ditt trollande är inte roligt längre och jag står fast vid att det är jävligt respektlöst när du skriver att alla kvinnor njuter av våldtäkt och att i princip alla som påstår att de blivit utsatta för sexövergrepp ljuger. Du spottar på folk och hånar människor som råkat ut för något somär bland det värsta man kan utsättas för. Det är inte roligt utan tyder på att du är någon sorts psykopat.
Senast redigerad av Cineasten 2016-03-13 kl. 04:55.
Citera
2016-03-13, 04:49
Medlem
Cineastens avatar
Citat:

Det ser ju olika ut i olika kulturer och i olika tidsåldrar.

I primitiva kulturer och kulturer (eller religioner) där man inte använder preventivmedel skaffar man i regel många barn. I områden och tidsperioder då barnadödligheten varit hög och det sociala skyddsnätet varit dåligt, har man också skaffat sig många barn för att någon ska kunna föra släkten vidare och för att någon ska ta hand om en på ålderns höst. Så hade vi det i Sverige. Många dog tidigt pga svält, sjukdomar etc och man skaffade många barn. Ungarna skulle sköta gården, samt ta hand både om de gamla och de yngsta syskonen. Katolikerna på exempelvis Irland skaffade också många barn eftersom det var syndigt att använda preventivmedel eller göra abort.

Sex har nog aldrig handlat enbart om reproduktion, varken bland människor eller djur. Däremot har sex i perioder setts som syndigt och fel om det gjorts för njutnings skull. Samtidigt så har ju de som kallat sex för synd och skam ofta varit värsta hycklarna. Under gudstjänsten predikas det om hur syndigt sex är men bakom ridån gökas det för fullt, begås hor, och övergrepp både på män, kvinnor, barn och djur. De värsta hycklarna har alltid funnits bland moralisterna inom de olika religionerna.
Citera
2016-03-13, 04:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Skitsnack. Nu råkar det ju vara så att det finns porrskådisar som har ett förflutet inom teatern också. Jamie Gillis t.e.x spelade seriös teater innan han gav sig på porrbranschen. Alla porrskådisar är inte hjärndöda broilers.

Greta Garbo hör till en av filmhistoriens absolut största stjärnor. Folk som har bra koll på film vet det. Du tillhör inte den gruppen och bör således hålla låg profil.

Fast du kan ju inte argumentera och du vistas ändå på ett forum så varför ska inte jag få se film utan att veta vad en sedan länge stendöd kärring hette

Edit: Dessutom posthorar du återigen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in