Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Så du tror att kvinnor som gör porr går ut och säger hur mycket de gillar det? Det är underförstått bland alla kvinnor att de gillar det. Är det inte underförstått bland män att Rocco gillar det? Om Rocco säger "jag gör det bara för pengarna" ska kvinnor tro på det då?
2) Att få orgasm är en fysisk reaktion. Om man blir knullad hårt i 10 minuter då får man garanterat orgasm oavsett om man vill eller inte.
3) Om du dessutom lägger till saker som är mentalt upphetsande som i) knulla någon som man inte känner ii) knulla på film (för en del kvinnor) iii) bli knullad analt iv) gagging v) flera killar då är det väldigt tillfredsställande även om kvinnan inte får orgasm, men det ökar så klart sannolikheten att hon kommer.
4) Lol om du tror att kvinnor finner det "oerotiskt" att göra porr. Du kommer aldrig att ha ett aktivt sex-liv.
1) Män är bara kukar för kvinnor. Vi bryr oss inte om hur du är som person, hur du ser ut, bla bla bla du är bara en kuk i mängden. Så om man gillar kuk spelar det ingen roll vem man knullar, you're just another dick.
2) Om man är frigid har man en psykologisk rädsla för att det ska göra ont att få en kuk i sig eller att det är förnedrande. Eftersom kvinnor ser män som vandrande kukar då är man rädd för män.
3) Att vägra knulla vem som helst är ett tecken på att kvinnan är rädd för män, inte på att hon har en speciell preferens, för hon kan ju knulla båda männen, ju mer kuk desto bättre.
Ändå tjatar du om kändisar, snygga skådisar, att mannen måste ha en viss stil osv. Du säger emot dig själv igen.
Du har ju inga som helst vetenskapliga stöd för dina påståenden.
Du har ju redan fåt det förklarat för dig. Alla människor tänder inte på alla. Du gör det ju inte själv. Att tycka om sex betyder inte att man har urskiljningslöst sex med vem som helst.
Frigida behöver inte vara rädda för smärta. De kan vara frigida av andra orsaker, exempelvis som resultat efter ett övergrepp eller pga en dömande omgivning under uppväxten som berättade hur fult och äckligt sex är.
Om det ska gå att diskutera med dig måste du acceptera att
- andra personer har andra åsikter än vad du har
- andra personer har andra erfarenheter än vad du har
- andra personer har andra kunskaper än vad du har
- ingen kan veta exakt vad alla andra tycker om något
- ingen kan med säkerhet uttala sig om något som är subjektivt och säga "det här är objektivt sant". Visst kan man säga så men det är oseriöst och helt ohållbart.
- när du generaliserar, blandar in bögsex mm så ser folk dig som oseriös
Du påstår att alla män är oattraktiva i alla kvinnors ögon. Ändå tjatar du om att Robert Redford är attraktiv och du nämner att "din man" anses som attraktiv av alla kvinnor.
Det är ohederligt att kalla alla som uttrycker andra åsikter än dig för fulgubbar, lögnare, e-transor etc. Det är personangrepp och rent trollande.
Dina slutsatser av olika undersökningar, sexkontaktsajter och vilken sorts porr folk konsumerar är häpnadsväckande idiotiska och ologiska.
Det har kontaterats av många att
- kvinnor tycker om sex. Inte med alla män och inte när som helst men generellt sett tycker kvinnor om sex
- män och kvinnor fungerar olika. Vi är biologiskt olika och vi uppfostras olika.
- Det finns biologiska orsaker till varför män överlag är mindre nogräknade med vilka kvinnor de sätter på än vice versa.
- hetrosexuella kvinnors intresse för sex med män har noll att göra med bögars intresse för sex med män eller för heterosexuella mäns intresse för bögsex. Alla som inte är efterblivna eller svårt psykiskt sjuka, psykotiska eller schizofrena begriper det.
Att du hänvisar till dina tidigare inlägg och påståenden som argument eller bevis för dina senare påståenden är inte direkt seriöst. Du hänvisar dessutom till vad helt okända skriver på andra forum och påstår att "kvinnor skriver i det här forumet att de vill bli våldtagna, därför tänker alla kvinnor så". Uppenbarligen kan man vräka ur sig saker bara för att väcka reaktioner. Det behöver inte nödvändigtvis vara en skribents riktiga åsikter eller fantasier. Det märker vi ju här på FB. Folk larvar sig hela tiden bara för att se om de kan reta gallfeber på andra skribenter och läsare.
Ditt argument "jag är kvinna, alltså vet jag hur kvinnor tänker" är INTE ett hållbart eller godtagbart argument. Lika ohållbart som om jag skulle skriva "jag är svensk och man så därför vet jag exakt hur alla svenska män tycker och tänker". Jag har inte en jävla aning om vad alla anser. Däremot kan jag gissa mig till att de flesta anser att dina påståenden om våldtäkt är helt barocka, att dina.påståenden om att kvinnomisshandel inte är en big deal, också anses som rätt vrickat.
Att skribenter försöker provocera och väcka reaktioner är kul till en gräns. Men när de håller på och håller på och håller på och kommer med mer och mer bisarra påståenden blir det till slut tröttsamt. Ditt trollande är inte roligt längre och jag står fast vid att det är jävligt respektlöst när du skriver att alla kvinnor njuter av våldtäkt och att i princip alla som påstår att de blivit utsatta för sexövergrepp ljuger. Du spottar på folk och hånar människor som råkat ut för något somär bland det värsta man kan utsättas för. Det är inte roligt utan tyder på att du är någon sorts psykopat.