Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1) Ja för att ni måste läsa mellan raderna att en kvinna säger "jag tappar sexlusten i perioder" betyder "jag vägrar att ha sex i resten av mitt liv". Also 50% betyder 100% ni måste dubbla siffrorna för att få de riktiga siffrorna.
2) Då skulle de lämna mannen och skaffa en ny man som kan ge dem sex eller köpa sex.
3) Hur vet du vad kvinnor går igång på?
4) Men varför skulle kvinnor gilla sex? Som jag har skrivit tidigare uppever kvinnor sex med män på ungefär samma sätt som män upplever sex med män alltså hemskt och äckligt. Dessutom är vanligt sex inte skönt för kvinnor till exempel 70% får inte orgasm av vaginal penetration.
5) Om man är kvinna är det sunt förnuft att kvinnor inte gillar sex det är common knowledge bland kvinnor. Jag kan bara komma på 4 kvinnor som jag har träffat i mitt liv som har gillat sex och velat ha det. Resten har tyckt att det är hemskt
6) Jag använder min mans konto för att posta. Det var inte jag som startade de trådarna.
1) Och det är det här som är det ovetenskapliga. Vad i det är det du inte fattar? Du kan inte ta en statistisk undersökning som backning när du ändå inte tänker använda dig av resultatet.
2) Varför det? Varför kan du inte fatta att sex kanske inte är det enda målet i en kvinnas liv utan att vara oviktigt?
3) Det är du som inte kan skilja på åsikt och fakta, inte jag. Jag påstår inte med säkerhet att så bara för att det råker vara min åsikt.
4) Du hittar en grupp kvinnor, och gör den representativ för alla. Det är idiotiskt. Att orgasm inte uppnås enbart av vaginal penetration betyder inte heller att kvinnor inte gillar sex. Hur lyckas du gå över gatan utan att bli överkörd?
5) Nu övergår vi till anekdotisk bevisföring baserat på de kvinnor du har träffat (och pratat om detta med) samt "common knowledge". Bra jobbat.
6) "Okej"
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
2) Vad är det som krävs för att ni ska inse att kvinnor inte vill ha sex med män?
Tja, en enda studie som bevisar det, kanske? Det vore en bra början.