2016-01-03, 18:48
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Alltså, sluta trolla med bögsex. Det har ingenting med saken att göra.

1) Varför tror ni att sex med män är annorlunda för kvinnor?

a) tror ni att kvinnor har nån sorts filter som får alla män att se ut som Brad Pitt?

b) tror ni att kvinnor blir sexuellt upphetsade av att titta på män?

c) tror ni att det känns annorlunda för kvinnor att få en kuk i sig än vad det känns för män?

2) Jag kan berätta att för mig som kvinna är sex med män precis lika äckligt som det skulle vara för män men jag tänder på det.
Senast redigerad av Babianen 2016-01-03 kl. 19:04.
Citera
2016-01-03, 18:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeonVance
Alltså, tjejer är uppfostrade till att inte framstå som intresserade av sex. Men i ett slutet utrymme så framkommer något helt annat...

Men om du rakt upp och ner frågar dem kommer deras sociala skolning styra och de kommer påstå sig vara icke-intresserade.

Men idag är det PK för kvinnor att gilla sex och inte PK att inte gilla sex.Trots det ligger kvinnor mindre idag än förr i tiden.
Citera
2016-01-03, 18:51
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Jag extrapolerar från undersökningen det är helt OK att göra det.

2) För att det finns ingenting annat än sex och resurser som en kvinna kan få från en man.

3) OK. På vad baserar du din åsikt om vad kvinnor igång på?

4) 50% av kvinnorna säger att de inte är intresserade av sex. Det är väldigt väldigt representativt. Sen finns det en massa kvinnor som inte är intresserade men inte säger det om du räknar in dem är majoriteten av kvinorna inte intresserade av sex. Om kvinnor inte ens får orgasm av sex är det ett tecken på att det inte ger något right?

5) Här finns studier som bevisar det, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

1) Nej, det är det inte. Det finns inget vetenskapligt i att anta att 50% egentligen betyder 100%.

2) Du är ett hopplöst fall.

3) Finns oändligt med studier om vad som påverkar vår sexualitet, både vad gäller män och kvinnor. Oändligt.

4) Det är inte vad som sägs, men okej. Att man inte uppnår orgasm betyder inte heller ett tecken på att det inte ger dem något. Jag kan avsluta samlag utan att ha kommit, det betyder inte att jag haft sex bara för att min tjej kände för det.

5) Bevisar att kvinnor känner minskad sexlust i jämförelse med tidigare generationer, det bevisas inte att kvinnor inte har någon sexlust.

Skärp dig nu, va? Det här börjar bli fånigt.
Citera
2016-01-03, 19:03
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
1) Nej, det är det inte. Det finns inget vetenskapligt i att anta att 50% egentligen betyder 100%.

2) Du är ett hopplöst fall.

3) Finns oändligt med studier om vad som påverkar vår sexualitet, både vad gäller män och kvinnor. Oändligt.

4) Det är inte vad som sägs, men okej. Att man inte uppnår orgasm betyder inte heller ett tecken på att det inte ger dem något. Jag kan avsluta samlag utan att ha kommit, det betyder inte att jag haft sex bara för att min tjej kände för det.

5) Bevisar att kvinnor känner minskad sexlust i jämförelse med tidigare generationer, det bevisas inte att kvinnor inte har någon sexlust.

Skärp dig nu, va? Det här börjar bli fånigt.

1) Det är sunt förnuft. Tror du att alla kvinnor som inte gillar sex är bekväma med att säga det i en undersökning?

2) Svara på argumentet, varför köper kvinnor inte tillfälligt sex om de är intesserade av sex?

3) Cop out.

4) Ja det stämmer att sex kan vara bra ändå. Men om majoriteten av kvinnorna inte får orgasm genom penetration då liger det i farans riktning att sex inte är så roligt för dem right?

5) Du verkar ha hakat upp dig på låg sexlust vs 0 sexlust. Låt mig förklara varför du har fel, om män hade samma options som kvinnor,

- Måndag, ragga upp en het milf.
- Tisdag, 3kant med 2 18 åringar.
- Onsdag, reverse gangbang med 10 tjejer.
- Torsdag, sälja sex till kvinnor i bilar för att betala hyran.
- Fredag, snabbis med din kollega på jobbet + sex-fest på kvällen.
- Lördag, knulla 5 olika tjejer från tinder.
- Söndag, gå på middag med en kvinna som betalar och sen ha sex.

rinse and repeat varje vecka. Vad skulle ni säga om män som valde att sitta hemma och titta på TV istället för det här?

6) Du har inte kommenterat de här studierna,

Citat:
“Why was there such a decline in intercourse frequency in the 2000s? There’s been a 10 to 15 per cent drop in people of all ages who say they’ve had sex in the last week. People are now having less sex than in the early 1970s and the greatest decline has been for young people, those aged 25 to 40.”
Senast redigerad av Babianen 2016-01-03 kl. 19:11.
Citera
2016-01-03, 19:12
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
1) Det är sunt förnuft. Tror du att alla kvinnor som inte gillar sex är bekväma med att säga det i en undersökning?

2) Svara på argumentet, varför köper kvinnor inte tillfälligt sex om de är intesserade av sex?

3) Cop out.

4) Ja det stämmer att sex kan vara bra ändå. Men om majoriteten av kvinnorna inte får orgasm genom penetration då liger det i farans riktning att sex inte är så roligt för dem right?

5) Du verkar ha hakat upp dig på låg sexlust vs 0 sexlust. Låt mig förklara varför du har fel, om män hade samma options som kvinnor,

- Måndag, ragga upp en het milf.
- Tisdag, 3kant med 2 18 åringar.
- Onsdag, reverse gangbang med 10 tjejer.
- Torsdag, sälja sex till kvinnor i bilar för att betala hyran.
- Fredag, snabis med din kollega på jobbet + sex-fest på kvällen.
- Lördag, knulla 5 olika tjejer från tinder.
- Söndag, gå på middag med en kvinna som betalar och sen ha sex.

rinse and repeat varje vecka. Vad skulle ni säga om män som valde att sitta hemma och titta på TV istället för det här?

6) Du har inte kommenterat de här studierna,

1) Sunt förnuft är inte ett vetenskapligt argument.

2) Jag har gjort det upprepade gånger: därför att sex inte är allt. Jag gillar att dricka öl, det betyder inte att jag dricker öl hela tiden.

3) Nej, det här är inte något nytt, banbrytande vetenskapligt fält. Sexualitet har det forskats kring länge. Ifrågasätter du att yttre faktorer påverkar sexlusten?

4) Eller att det krävs mer än penis i vagina för att det ska vara lika njutbart för båda? Senast jag kollade är jag utrustad med två händer och en tunga. Varför är du så begränsad?

5) Varför envisas du med att jämföra med män? Alla vet att män har starkare sexdrift. Kom med något nytt. Varför måste kvinnor ha samma preferenser för att vara intresserade av sex?

6) Därför att studien inte har ett svar på frågan. Vill du att jag ska kommentera bristen på förklaringar till varför vi har mindre sex idag än för 15 år sedan? Det beror på att det inte är vetenskapligt bevisat. Nöjd så?
Citera
2016-01-03, 19:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Sunt förnuft är inte ett vetenskapligt argument.

I det här fallet är det det. Svara på argumentet, tror du att alla kvinnor som inte gillar sex berättar det i en undersökning? Alltså att alla kvinnor som har svarat är 100% ärliga.

Citat:
2) Jag har gjort det upprepade gånger: därför att sex inte är allt. Jag gillar att dricka öl, det betyder inte att jag dricker öl hela tiden.

OK. Men kvinnor köper aldrig tillfälligt sex av män. Det finns 0 efterfrågan på manliga horor till kvinnor (om du jämför med kvinnor som säljer sex till män). Om kvinnor gillade sex då borde det finnas right?

Citat:
3) Nej, det här är inte något nytt, banbrytande vetenskapligt fält. Sexualitet har det forskats kring länge. Ifrågasätter du att yttre faktorer påverkar sexlusten?

Ditt argument var att "kvinnor går inte igång på vad som helst" det är irrelevant för man har sex ändå om man är kåt.

Citat:
4) Eller att det krävs mer än penis i vagina för att det ska vara lika njutbart för båda? Senast jag kollade är jag utrustad med två händer och en tunga. Varför är du så begränsad?

1) Därför att då kan man lika gärna ha sex med en annan kvinna right? Hela poängen med att ha sex med en man är att få kuk. Om kvinnan inte njuter av att få kuk då finns det ingen mening med sex.

2) Det är så de flesta kvinnor känner, det är inte skönt att få en kuk i sig, det är äckligt att ha en man ovan på sig, därför undviker de det.

Citat:
5) Varför envisas du med att jämföra med män? Alla vet att män har starkare sexdrift. Kom med något nytt. Varför måste kvinnor ha samma preferenser för att vara intresserade av sex?

1) För att det är samma sak. Tror ni att det finns något speciellt kvinnligt sätt att gilla sex på?

2) Så du erkänner att män har starkare sexdrift. Progress. Hur svag sexdrift måste en kvinna ha för att det ska räknas som 0 enligt dig?

- 1 gång/vecka?

- 1 gång/månad?

- 1 gång/år?

- 1 gång/10 år?

Citat:
6) Därför att studien inte har ett svar på frågan. Vill du att jag ska kommentera bristen på förklaringar till varför vi har mindre sex idag än för 15 år sedan? Det beror på att det inte är vetenskapligt bevisat. Nöjd så?

1) Studierna visar att kvinnor (speciellt unga kvinnor) väljer att inte ha sex. Om man gillar sex väljer man bort sex då?

2) Jag kan berätta varför så slipper du. Det beror på att kvinnor idag inte är lika beroende av män därför kan de välja bort sex på ett sätt som kvinnor på typ 1970 talet inte kunde.
Citera
2016-01-03, 19:50
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
1) I det här fallet är det det. Svara på argumentet, tror du att alla kvinnor som inte gillar sex berättar det i en undersökning? Alltså att alla kvinnor som har svarat är 100% ärliga.

2) OK. Men kvinnor köper aldrig tillfälligt sex av män. Det finns 0 efterfrågan på manliga horor till kvinnor (om du jämför med kvinnor som säljer sex till män). Om kvinnor gillade sex då borde det finnas right?

3) Ditt argument var att "kvinnor går inte igång på vad som helst" det är irrelevant för man har sex ändå om man är kåt.

4) Därför att då kan man lika gärna ha sex med en annan kvinna right? Hela poängen med att ha sex med en man är att få kuk. Om kvinnan inte njuter av att få kuk då finns det ingen mening med sex.

5) Det är så de flesta kvinnor känner, det är inte skönt att få en kuk i sig, det är äckligt att ha en man ovan på sig, därför undviker de det.

6) För att det är samma sak. Tror ni att det finns något speciellt kvinnligt sätt att gilla sex på?

7) Så du erkänner att män har starkare sexdrift. Progress. Hur svag sexdrift måste en kvinna ha för att det ska räknas som 0 enligt dig?

- 1 gång/vecka?

- 1 gång/månad?

- 1 gång/år?

- 1 gång/10 år?

8) Studierna visar att kvinnor (speciellt unga kvinnor) väljer att inte ha sex. Om man gillar sex väljer man bort sex då?

9) Jag kan berätta varför så slipper du. Det beror på att kvinnor idag inte är lika beroende av män därför kan de välja bort sex på ett sätt som kvinnor på typ 1970 talet inte kunde.

1) Bevisa att kvinnorna har incitament att ljuga i en anonym undersökning. Bevisa att andelen som ljuger är 50 procentenheter. Annars: sitt ner i båten och håll käften.

2) Det finns manliga prostituerade som inte säljer sex till andra män. Det betyder att det finns kvinnor som köper sex av män.

3) Och kåt är ett tillstånd som är helt oberoende alla yttre faktorer?

4) Om du inte är attraherad av andra kvinnor? Att vara attraherad av samma kön kallas homosexualitet, som skiljer sig från heterosexualitet.

5) Och det säger vem?

6) Ja, det tror jag. Jag tror att män och kvinnor har olika sexuella preferenser och jag tror att det finns både genetiska och kulturella skäl. Du har inte presenterat något som påvisar motsatsen.

7) Noll är noll. En person som har noll sexuell drift kallas för asexuell. Det är du som pratar i absoluta termer hela tiden.

8) Att man inte träffar en person som man vill ha sex med?

9) Nu presenterar du din åsikt som fakta igen.

Ansträng dig lite, snälla.
Citera
2016-01-03, 19:53
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
På samma sätt kan jag säga vad 90% av kvinnorna tänker om att bli knullade "aldrig i livet" eller "bara om jag får betalt".

2) Vad är det som krävs för att ni ska inse att kvinnor inte vill ha sex med män?
Ovetenskapligt, felaktigt trams.
Jämför inte homosex mellan heterosexuella män med hetersexuellt sex mellan män och kvinnor. Du är bara pinsam.
Citera
2016-01-03, 19:54
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Men kvinnor köper aldrig tillfälligt sex av män. Det finns 0 efterfrågan på manliga horor till kvinnor (om du jämför med kvinnor som säljer sex till män). Om kvinnor gillade sex då borde det finnas right?

Citat:
varför köper kvinnor inte tillfälligt sex om de är intesserade av sex?

För att de helt enkelt inte behöver köpa sex? Om de skulle vilja ha sex så är det oftast lätt ordnat, utan att de behöver betala för det. Åtminstone för de flesta.
Citera
2016-01-03, 20:02
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
I det här fallet är det det. Svara på argumentet, tror du att alla kvinnor som inte gillar sex berättar det i en undersökning? Alltså att alla kvinnor som har svarat är 100% ärliga.

OK. Men kvinnor köper aldrig tillfälligt sex av män. Det finns 0 efterfrågan på manliga horor till kvinnor (om du jämför med kvinnor som säljer sex till män). Om kvinnor gillade sex då borde det finnas right?

Ditt argument var att "kvinnor går inte igång på vad som helst" det är irrelevant för man har sex ändå om man är kåt.

1) Därför att då kan man lika gärna ha sex med en annan kvinna right? Hela poängen med att ha sex med en man är att få kuk. Om kvinnan inte njuter av att få kuk då finns det ingen mening med sex.

2) Det är så de flesta kvinnor känner, det är inte skönt att få en kuk i sig, det är äckligt att ha en man ovan på sig, därför undviker de det.

1) För att det är samma sak. Tror ni att det finns något speciellt kvinnligt sätt att gilla sex på?

2) Så du erkänner att män har starkare sexdrift. Progress. Hur svag sexdrift måste en kvinna ha för att det ska räknas som 0 enligt dig?

- 1 gång/vecka?

- 1 gång/månad?

- 1 gång/år?

- 1 gång/10 år?

1) Studierna visar att kvinnor (speciellt unga kvinnor) väljer att inte ha sex. Om man gillar sex väljer man bort sex då?

2) Jag kan berätta varför så slipper du. Det beror på att kvinnor idag inte är lika beroende av män därför kan de välja bort sex på ett sätt som kvinnor på typ 1970 talet inte kunde.

Skitsnack. Manliga gigolos säljer sex till kvinnor. Vissa av dem säljer sig enbart till män och en del till alla kunder oavsett kön. Känner du till Kerstin Thorvall?
Citera
2016-01-03, 20:04
Bannlyst
Citat:
Räkna hur mycket som du har spenderat på henne eller kommer att spendera på henne jämfört med hur mycket som hon har spenderat på dig eller kommer att spendera på dig och jämför.

1) Det är en definitions fråga vad som är "låg sexlust" och vad som är klinisk frigiditet resultatet är same-same kvinnor vill inte ligga.

2) Om man kan välja i princip vilken sex- partner man vill och istället väljer att titta på TV då är det ett bevis på att man har 0 intresse av sex.

Vem är det som kan välja vilken sexpartner som helst?
Säger du att kvinnorna i Expressen som är mulliga kan välja vem de vill?
Citera
2016-01-03, 20:16
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Bevisa att kvinnorna har incitament att ljuga i en anonym undersökning. Bevisa att andelen som ljuger är 50 procentenheter. Annars: sitt ner i båten och håll käften.

1) Kvinnor har inget incitament att tala sanning.

2) Det är logiskt om 50% av kvinnorna inte gillar sex varför skulle resten vara annorlunda?

Citat:
2) Det finns manliga prostituerade som inte säljer sex till andra män. Det betyder att det finns kvinnor som köper sex av män.

Att kvinnor köper tillfälligt sex av män är extremt ovanligt och det vi alla. Jämför med hur vanligt det är att män köper sex av kvinnor. Om kvinnor gillade sex lika mycket som män skulle det vara mycket vanligare.

Citat:
3) Och kåt är ett tillstånd som är helt oberoende alla yttre faktorer?

Ja man tar vad man har.

Citat:
4) Om du inte är attraherad av andra kvinnor? Att vara attraherad av samma kön kallas homosexualitet, som skiljer sig från heterosexualitet.

Det är bevisat att kvinnor är attraherade av andra kvinnor (mer än de är attraherade av män).

Citat:
5) Och det säger vem?

Kvinnor själva läs de exempel som jag har postat i tråden. En kvinna beskrev sex som att kupa sin armbåge. Här är några exempel, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

Citat:
6) Ja, det tror jag. Jag tror att män och kvinnor har olika sexuella preferenser och jag tror att det finns både genetiska och kulturella skäl. Du har inte presenterat något som påvisar motsatsen.

Titta på Houston hon knullade 500 män på 1 dag. Det visar att kvinnor kan knulla på samma sätt som män om de vill. Alltså är det samma sak om man gillar sex - man har mycket sex.

Citat:
7) Noll är noll. En person som har noll sexuell drift kallas för asexuell. Det är du som pratar i absoluta termer hela tiden.

Svara på argumentet, om en kvinna har sex 1 gång/månad gillar hon sex då? Eller kan det vara så att hon ställer upp för mannens skull?

Citat:
8) Att man inte träffar en person som man vill ha sex med?

1) Det är omöjligt för kvinnor därför att kvinnor kan få ha sex med i princip vlken man de vill.

2) Då ligger man med det man får. Det gör män hela tiden.

3) Kvinnor bryr sig inte om mannen så länge de får kuk.

Citat:
9) Nu presenterar du din åsikt som fakta igen.

Ansträng dig lite, snälla.

Ni vet att det är sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in