2016-01-02, 02:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Sen tror jag tjejer med anknytningsproblem och rörigt familjeliv tenderar att vara kåtare och mer promiskuösa. Både sett forskning och haft erfarenheter(73 sexpartners under mitt liv) av detta.

Fast det beror väl inte på att de i regel gillar sex mer än andra, och är kåtare än de flesta? Det är relativt vanligt att sådana personer använder sex som ett självskadebeteende, eller att de hamnar i ett sexmissbruk. Det kan bli ett sätt att bland annat få bekräftelse och att minska sin ångest, men nackdelen är ju att de får ett destruktivt förhållande till sex. I dessa fall handlar det knappast om att man är kåtare än andra, verkligen gillar sex och därmed är mer promiskuösa.
Citera
2016-01-02, 07:28
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Fast varken du, babianen eller nån av de andra idioterna har några belägg för att 90% av alla kvinnor ogillar eller hatar sex. Det finns inga vetenskapliga belägg för det. Sen kan ni lägga upp vilka länkar ni vill här och när babianen tom säger "jag tror att den ungefärliga siffran är 90%" så visar det återigen att ingen av er har en aning om vad ni påstår. Det är ju bara dynga.

1) Um, jo? Om 50% av kvinnorna säger att de inte gillar sex då får du lägga till yttrligare 30-40% som inte säger det men som tycker det.

2) Det räcker med att gå ut på stan och fråga kvinnor om de vill ha sex eller titta på videos där folk gör det. I princip alla kvinnor säger nej. Hur mycket tydligare kan det bli?

Citat:
Det gäller ju för helvete inte världens alla kvinnor ditt förbannade stolpskott.
Du har ju ingen aning om ifall en skribent är man eller kvinna. Din magkänsla ger jag inte ett piss för.

Zulurunkarn: Besvara vad jag skrev tidigare. Är man en seriös skribent när man skriver "du ljuger" så fort någon säger emot en?

1) Det gäller alla kvinnor i väst världen.

2) Det är som att jag skulle låtsas vara man och vara överdrivet grabbig det skulle ta 2 sekunder för alla män att se att jag inte var man.

3) Om det är uppenbart att personen ljuger så ja.

Citat:
Vad är poängen med att hitta på egna verklighetsfrånvända resultat?

1) Har jag hittat på resultatet att 50% av kvinnorna på universitetet inte har sex?

2) Det finns alltid folk som ljuger i undersökningar. Till exempel 50% av männen i undersökningen säger att de inte har sex. Tror du (ni) att den siffran är högre eller lägre i verkligheten? Högre för att de flesta män vill inte erkänna att de inte får ligga så den riktiga siffran är kanske 80%.

3) När jag gick på universitetet (Stockholm) var det högst 20% av kvinnorna som hade regelbundet sex. Det var närmare 0% av männen som hade regelbundet sex.

4) Så om man har ett sexliv och är sociat normal är det uppenbart att de flesta människor inte får ligga.

Citat:
Se dig om i världen. Det borde räcka.

Du har redan fått förklarat för dig varför kvinnor rent generellt inte nöjer sig med ett "ligga?" från en främmande man. Det betyder inte att de är ointresserade av sex. Det tyder bara på det som alla redan förklarat, dvs att kvinnor kräver oftast lite mer finess än så för män och kvinnor fungerar olika. Män är mer desperata överlag. Om du inte begriper det så är det synd. Jag tänker inte förklara igen.

Siffror och statistik talar inte om hela sanningen. Ett nättrolls påstådda erfarenheter säger heller ingenting. Så fort någon kvinnlig debattör skriver "jag är kvinna och jag älskar sex. Min sambo är ingen hunk eller förmögen man, vi har inte perverst porrfilmssex men jag älskar honom ändå och vi älskar att ha sex tillsammans" så blir responsen "sluta e-transa". Det är ett ohederligt sätt att debattera på och babiantrollet vet det mycket väl.

Han/hon/det älskar uppmärksamheten här på FB och vi som tjafsar emot kan aldrig få fanskapet att förändras eftersom syftet med det här är att göra folk förbannade. Rent trollande alltså. Det bästa vore att sätta fanskapet på ignore och jag kan ärligt talat inte begripa varför jag fortsätter läsa och skriva i de här förbannade skittrådarna.

1) Självklart nöjer sig kvinnor med ett ligg från en främmande man. Titta på semester sex för kvinnor. Det är bara väldigt sällan som det händer eller i ovanliga undantag.

2) Varför skulle kvinnor fungera olika sexuellt? Är du kvinna så att du vet hur kvinnor fungerar?

3) Nej statistik säger inte hela sanningen det är värre i verkligheten än vad statistiken visar för att folk ljuger för att skydda sina egon.

4) För att ingen kvinna resonerar så eller skriver så. Det är vad män tror att kvinnor tänker. Det finns inga kvinnor som älskar män det är helt befängt från ett kvinnligt pespektiv. Det är som att en man skulle älska sin granne "Lars 55 år".

5) Jag behöver bara gå utanför dörren om jag vill ha massor med uppmärsamhet så vem bryr sig?

Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
TS har både rätt och fel.

Tjejer är intresserade av sex, men på en extremt låg nivå.
http://io9.gizmodo.com/how-often-men-and-women-masturbate-by-age-1583854130
Finns bra evolutionära anledningar, orkar ej förklara dem(lång text).

Sen tror jag tjejer med anknytningsproblem och rörigt familjeliv tenderar att vara kåtare och mer promiskuösa. Både sett forskning och haft erfarenheter(73 sexpartners under mitt liv) av detta.

Siffrorna för kvinnor är för höga. De flesta kvinnor runkar inte överhuvudtaget. För de är inte kåta. Om man inte vill ha sex med en man från början (de flesta kvinnor är inte ute och raggar på krogen) då finns det ingen anledning att runka heller.

Citat:
Exakt samma argument som babianen. Man kan undra hur många konton idioten har fentligen..

Att du enbart har efarenhet av horor är tragiskt men har ingenting med resten av världens befolkning att göra.

Jag gillar sex som fan men är noll intresserad av perverst sex. Vem är du att påstå vad jag gillar och inte?
Hur hade folk sex innan porrfilmernas tid? Började vi gilla sex först under 1970-talet? Fattar du inte hur ologiskt du resonerar?

1) Det är för att du är incel. Men om du (män i allmänhet) hade ett regelbundet sexliv skulle det ta typ 1 vecka att bli intresserad av "perverst sex" för att man tröttnar på vanligt sex. Jag tröttnade på valigt sex inom 1a veckan när jag var 16 år och började ha sex.

2) Så om man är en normal kvinna med en normal sexuell utveckling då är man intresserad av perverst sex annars gillar man inte sex överhuvudtaget.

Citat:
Hur ärliga tror du folk är när de svarar? Även om 90-åringen är anonym kanske hon inte är ärlig i sitt svar därför att det är för privta? Det har aldrig slagit dig att statistik ständigt manipuleras och måste tas med en nypa salt?

Ja exakt folk ljuger för att framstå som "bättre".
Senast redigerad av Babianen 2016-01-02 kl. 07:32.
Citera
2016-01-02, 07:55
Medlem
Babianens avatar
1) Man frågar 100 kvinnor om de vill ha sex, https://www.youtube.com/watch?v=gxyySRgrYsU

Man frågar 200 kvinnor om de vill ha sex, https://www.youtube.com/watch?v=Ira9A7wSW3M

Man frågar kvinnor om birthday sex, https://www.youtube.com/watch?v=DBhMmHUyBnI

2) Kvinna frågar 100 män om sex, https://www.youtube.com/watch?v=QBtF3I7fDfU
Senast redigerad av Babianen 2016-01-02 kl. 08:05.
Citera
2016-01-02, 10:24
Medlem
Babianens avatar
Här har jag postat mer belägg för det jag säger,

- studie på 500 personer visar att kvinnor slutar vilja ha sex när de har fått en stabil relation,

Citat:
Researchers have found that women’s libido plummets so rapidly when they believe they are in a secure relationship that after just four years the proportion of 30-year-olds wanting regular sex falls below 50%.

Citat:
Klusmann found that within a year of a relationship starting, female libido moved into steep decline. While 60% of 30-year-old women reported wanting sex "often" at the start of a relationship, the figure fell to below 50% within four years and to around 20% after 20 years.

- undersökning på 2500 gifta kvinnor visar att 50% säger att de inte vill ha sex,

Citat:
50% of women find sex either depressing, embarrassing or a hassle: We also found out that although 77% of the women claim their sex life is somewhat to very important to them, 54% of married women admit they’re the ones who don’t want to have sex.

också med ett kvalitativt exempel på hur kvinnor säljer sex i utbyte mot tjänster,

Citat:
I knew sex was VERY important to him, that it would eventually spell divorce if I didn't satisfy him. So I gave in...and pretended. I wore sexy clothes and made all the right sounds...while my mind drifted far away.

Even though we went on to have two more children, even though I loved my ex very much, my sex drive never reignited. I resolved myself to thinking it would be something "I got over with" for the rest of my life. Sex is overrated, I told myself. I don't NEED to enjoy it. There are other aspects of our marriage I find meaningful and am very grateful for. Besides, look at how happy it made HIM - afterwards, I'd literally find him whistling around the house and more than willing to do chores. Such a small price to pay, giving him my body, I thought.

- här står det att 30-40% av kvinnorna har låg sex-drift,

Citat:
Just how common is this sexual condition of low sexual desire for women? Current studies suggest that about at least 30% of young and middle age women go through extended periods of feeling dim sexual desire- or of feeling no wish for sex whatsoever. As women get older and go through peri-menopause or menopause itself, this number increases dramatically. Studies suggest that over 40% of women in this age group have low sexual desire. As for women with SCI, there have never been studies to examine the prevalence of this sexual condition. Clinical experience however indicates that it is extremely common.

These women with low desire are the women who would rather get a good night’s sleep than have an intimate encounter. These are the women who often state, that it would be fine for them if they never had sexual relations again. Often, when they are sexually active, it is because of feelings of guilt, a sense of obligation, or for the sake of keeping peace in a relationship. Their enjoyment of the sexual act is, for the most part, non-existent.

- mer kvalitativa bevis på att celibata äktenskap är vanligt,

Citat:
As one 44-year-old married woman, whom I interviewed for my own little informal survey, wrote in an email (anonymously, of course): "It's such a blissful scenario: separate beds, or even bedrooms, deep love for each other, friendship, shared parenting but NO PRESSURE TO HAVE SEX!

Citat:
How for millions of us supposedly happy, fulfilled, hand-holding couples, the spare room isn't the spare room anymore; how whenever we are cuddled up on the sofa and a torrid sex scene crops up on the TV, we both inwardly go "ewww".

Citat:
One couple I know, who are the same age as me, have children and live in the US, have not been having sex for a few years now. They seem to have arrived at a way of dealing with it. He goes to massage parlours for a "happy ending" every now and then, but would not dream of getting involved with anyone else. She, who is still as attractive as she was 30 years ago, doesn't ask. He doesn't tell, and they are fine. Ditto the 50-something friend with grownup children who, though happily married, has not had sex with her husband (or anyone else) in eight years. "People say sex cements a relationship," she says. "But at this stage of our lives together, I think it would actually impair it."

face it brahs, https://www.youtube.com/watch?v=xLkb_kJZJKY
Citera
2016-01-02, 12:12
Medlem
S-bockens avatar
Enligt mina erfarenheter har Babianen i princip helt rätt i det hon skriver. Kvinnor är inte intresserade av sex. Men jag har inget problem med att kvinnor slutar ha sex när de får en stabil relation. Jag anser att förhållande har man med sin bästa vän/livskamrat och sex med sina KK/älskarinnor. Då får jag både trygghet och bekräftelse på samma gång. Det här med monogami har jag aldrig förstått vitsen med. Självklart ska min fru vara trogen eftersom jag försörjer henne. Hon får hålla till godo med fika, shopping, choklad, TV och att snacka skit med sina väninnor.
Citera
2016-01-02, 12:49
Medlem
Det är inte bara i västvärlden det börjar bli ett stort problem.
Även i japan och singapore är det så.
Det har varit artiklar om det och många japanskor vill inte ens gänga sig, eller ens ha kottar.
De vill umgås med sina vänner, shoppa, resa och parta, men sex är mer eller mindre borta ur ekvationen.
Ett så stort problem att deras regeringar / riksdagar kollar på det där.
Personligen så har jag stött på kvinnor som inte har haft någon forma av sex på decennier.
Det har även figurerat siffror på att 20-30 % av vuxna kvinnor ALDRIG får en orgasm.
Det är ju givet att de är totalt ointresserade av sex...
Citera
2016-01-02, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av inbox
Det är inte bara i västvärlden det börjar bli ett stort problem.
Även i japan och singapore är det så.
Det har varit artiklar om det och många japanskor vill inte ens gänga sig, eller ens ha kottar.
De vill umgås med sina vänner, shoppa, resa och parta, men sex är mer eller mindre borta ur ekvationen.
Ett så stort problem att deras regeringar / riksdagar kollar på det där.
Personligen så har jag stött på kvinnor som inte har haft någon forma av sex på decennier.
Det har även figurerat siffror på att 20-30 % av vuxna kvinnor ALDRIG får en orgasm.
Det är ju givet att de är totalt ointresserade av sex...
Fast är det ett problem i västvärlden förutom för männen då kanske? Om feminiserade kvinnor inte vill ha sex är det nog få som klagar.

Att just Japan ska var det landet som först ska uppfinna en talande sexrobot säger en hel del.

Kanske för att stereotypen säger att asiater har small dicks?
Citera
2016-01-02, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S-bocken
Enligt mina erfarenheter har Babianen i princip helt rätt i det hon skriver. Kvinnor är inte intresserade av sex. Men jag har inget problem med att kvinnor slutar ha sex när de får en stabil relation. Jag anser att förhållande har man med sin bästa vän/livskamrat och sex med sina KK/älskarinnor. Då får jag både trygghet och bekräftelse på samma gång. Det här med monogami har jag aldrig förstått vitsen med. Självklart ska min fru vara trogen eftersom jag försörjer henne. Hon får hålla till godo med fika, shopping, choklad, TV och att snacka skit med sina väninnor.

Och din fru har naturligtvis också en KK eftersom hon snabbt tröttnade på dig :-D
Citera
2016-01-02, 17:17
Medlem
S-bockens avatar
Jag väljer mina KK/gratis-horor enligt Babianens regler, dvs såna som har psykiska problem t ex borderline eller självskadebeteende. Eller någon som är billig och särar för en kaffe, drink eller middag.
Citera
2016-01-02, 17:20
Medlem
S-bockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CC
Och din fru har naturligtvis också en KK eftersom hon snabbt tröttnade på dig :-D

Nä, hon behöver aldrig gå otillfredsställd. Jag ställer upp för henne i vått och torrt. Vill hon ha en orgasm, ser jag till att hon får det.
Senast redigerad av S-bocken 2016-01-02 kl. 17:37.
Citera
2016-01-02, 18:57
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
2) Det är som att jag skulle låtsas vara man och vara överdrivet grabbig det skulle ta 2 sekunder för alla män att se att jag inte var man.
Du uttrycker dig grabbigt. Resten är bara trams. Inga vetenskapliga belägg
Citera
2016-01-02, 19:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Du uttrycker dig grabbigt. Resten är bara trams. Inga vetenskapliga belägg

1) Här är empiriska bevis, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

2) Här är vetenskapliga bevis, (FB) Tjejer är inte intresserade av sex! (/mod)

3) Om kvinnor gillar sex är det bara för er att bevisa det genom att gå ut och skaffa sex från en vanlig kvinna ikväll. Jag kan skaffa sex från typ 100 män ikväll så det borde inte vara några problem för er att gå ut och ragga upp 1 kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in