Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Fast varken du, babianen eller nån av de andra idioterna har några belägg för att 90% av alla kvinnor ogillar eller hatar sex. Det finns inga vetenskapliga belägg för det. Sen kan ni lägga upp vilka länkar ni vill här och när babianen tom säger "jag tror att den ungefärliga siffran är 90%" så visar det återigen att ingen av er har en aning om vad ni påstår. Det är ju bara dynga.
1) Um, jo? Om 50% av kvinnorna säger att de inte gillar sex då får du lägga till yttrligare 30-40% som inte säger det men som tycker det.
2) Det räcker med att gå ut på stan och fråga kvinnor om de vill ha sex eller titta på videos där folk gör det. I princip alla kvinnor säger nej. Hur mycket tydligare kan det bli?
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Det gäller ju för helvete inte världens alla kvinnor ditt förbannade stolpskott.
Du har ju ingen aning om ifall en skribent är man eller kvinna. Din magkänsla ger jag inte ett piss för.
Zulurunkarn: Besvara vad jag skrev tidigare. Är man en seriös skribent när man skriver "du ljuger" så fort någon säger emot en?
1) Det gäller alla kvinnor i väst världen.
2) Det är som att jag skulle låtsas vara man och vara överdrivet grabbig det skulle ta 2 sekunder för alla män att se att jag inte var man.
3) Om det är uppenbart att personen ljuger så ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Vad är poängen med att hitta på egna verklighetsfrånvända resultat?
1) Har jag hittat på resultatet att 50% av kvinnorna på universitetet inte har sex?
2) Det finns alltid folk som ljuger i undersökningar. Till exempel 50% av männen i undersökningen säger att de inte har sex. Tror du (ni) att den siffran är högre eller lägre i verkligheten? Högre för att de flesta män vill inte erkänna att de inte får ligga så den riktiga siffran är kanske 80%.
3) När jag gick på universitetet (Stockholm) var det högst 20% av kvinnorna som hade regelbundet sex. Det var närmare 0% av männen som hade regelbundet sex.
4) Så om man har ett sexliv och är sociat normal är det uppenbart att de flesta människor inte får ligga.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Se dig om i världen. Det borde räcka.
Du har redan fått förklarat för dig varför kvinnor rent generellt inte nöjer sig med ett "ligga?" från en främmande man. Det betyder inte att de är ointresserade av sex. Det tyder bara på det som alla redan förklarat, dvs att kvinnor kräver oftast lite mer finess än så för män och kvinnor fungerar olika. Män är mer desperata överlag. Om du inte begriper det så är det synd. Jag tänker inte förklara igen.
Siffror och statistik talar inte om hela sanningen. Ett nättrolls påstådda erfarenheter säger heller ingenting. Så fort någon kvinnlig debattör skriver "jag är kvinna och jag älskar sex. Min sambo är ingen hunk eller förmögen man, vi har inte perverst porrfilmssex men jag älskar honom ändå och vi älskar att ha sex tillsammans" så blir responsen "sluta e-transa". Det är ett ohederligt sätt att debattera på och babiantrollet vet det mycket väl.
Han/hon/det älskar uppmärksamheten här på FB och vi som tjafsar emot kan aldrig få fanskapet att förändras eftersom syftet med det här är att göra folk förbannade. Rent trollande alltså. Det bästa vore att sätta fanskapet på ignore och jag kan ärligt talat inte begripa varför jag fortsätter läsa och skriva i de här förbannade skittrådarna.
1) Självklart nöjer sig kvinnor med ett ligg från en främmande man. Titta på semester sex för kvinnor. Det är bara väldigt sällan som det händer eller i ovanliga undantag.
2) Varför skulle kvinnor fungera olika sexuellt? Är du kvinna så att du vet hur kvinnor fungerar?
3) Nej statistik säger inte hela sanningen det är värre i verkligheten än vad statistiken visar för att folk ljuger för att skydda sina egon.
4) För att ingen kvinna resonerar så eller skriver så. Det är vad män
tror att kvinnor tänker. Det finns inga kvinnor som älskar män det är helt befängt från ett kvinnligt pespektiv. Det är som att en man skulle älska sin granne "Lars 55 år".
5) Jag behöver bara gå utanför dörren om jag vill ha massor med uppmärsamhet så vem bryr sig?
Citat:
Ursprungligen postat av
GRAA
TS har både rätt och fel.
Tjejer är intresserade av sex, men på en extremt låg nivå.
http://io9.gizmodo.com/how-often-men-and-women-masturbate-by-age-1583854130
Finns bra evolutionära anledningar, orkar ej förklara dem(lång text).
Sen tror jag tjejer med anknytningsproblem och rörigt familjeliv tenderar att vara kåtare och mer promiskuösa. Både sett forskning och haft erfarenheter(73 sexpartners under mitt liv) av detta.
Siffrorna för kvinnor är för höga. De flesta kvinnor runkar inte överhuvudtaget. För de är inte kåta. Om man inte vill ha sex med en man från början (de flesta kvinnor är inte ute och raggar på krogen) då finns det ingen anledning att runka heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Exakt samma argument som babianen. Man kan undra hur många konton idioten har fentligen..
Att du enbart har efarenhet av horor är tragiskt men har ingenting med resten av världens befolkning att göra.
Jag gillar sex som fan men är noll intresserad av perverst sex. Vem är du att påstå vad jag gillar och inte?
Hur hade folk sex innan porrfilmernas tid? Började vi gilla sex först under 1970-talet? Fattar du inte hur ologiskt du resonerar?

1) Det är för att du är incel. Men om du (män i allmänhet) hade ett regelbundet sexliv skulle det ta typ 1 vecka att bli intresserad av "perverst sex" för att man tröttnar på vanligt sex. Jag tröttnade på valigt sex inom 1a veckan när jag var 16 år och började ha sex.
2) Så om man är en normal kvinna med en normal sexuell utveckling då är man intresserad av perverst sex annars gillar man inte sex överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Hur ärliga tror du folk är när de svarar? Även om 90-åringen är anonym kanske hon inte är ärlig i sitt svar därför att det är för privta? Det har aldrig slagit dig att statistik ständigt manipuleras och måste tas med en nypa salt?
Ja exakt folk ljuger för att framstå som "bättre".