Citat:
Ursprungligen postat av
Senthet
@Arsedestroyer
Du till och med nämnde nyckelordet på vad skillnaden är. Wifog låter dig utnyttja det du betalat för vilket inte de andra gör vad jag vet utan när de 30 dagarna är slut får du pröjsa igen även om du har alla 20gb kvar. Så är ju en klar fördel om man inte gör av med så mycket, dessutom kan du dryga ut med reklam och enkäter när de finns så enligt mig är Wifog helt outstanding i dagsläget.
Din beskrivning av övriga operatörers lösning stämmer dåligt. Det handlar inte alls om 30 dagar. Det kan också vara halvår, helår eller tillsvidare. Det skiftar.
Tidigare kunde man dryga ut med reklam och enkäter men det har i realiteten upphört att fungera. Vill man ha "poäng" idag så får man köpa. Och det till ett betydligt högre pris än konkurrenterna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Senthet
@biomatec
Ja billigare om du använder hela potten på 30 dagar men hos Wifog har du inte denna begränsning. Så är ju som vanligt man måste veta vad man behöver innan man köper.
Har själv använt Wifog i 1,5 år nu och har inte kostat mig en endaste krona. Och det är utslagsgivande för mig. Och är i dagsläget det som gör Wifog unikt på Svenska marknaden.
Problemet med Wifog numera är ju att man måste köpa poäng eller betala månadsavgift för att kunna använda abonnemanget, eftersom varken enkäter eller reklamfilmer fungerar tillfredsställande.
Vi har haft Wifog sen start för två år sen, men det går absolut inte att ha dem som enda kort. Man kan aldrig lita på att det funkar. Vartefter vi tömmer korten i familjen så flyttar vi över till fungerande operatörer.
Wifog är unika på det sättet att det aldrig funkar som det ska.