2015-12-23, 18:24
Medlem
Jag kan inte byta mobilnummer till Wifog. Får felmeddelande hela tiden. Kanske lika bra det...
Citera
2015-12-23, 18:51
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Jag kan inte byta mobilnummer till Wifog. Får felmeddelande hela tiden. Kanske lika bra det...

Vårt nummerbyte gick genom idag. Så helt omöjligt verkar det inte vara.
Citera
2015-12-23, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lbl
.

Man undrar ju verkligen hur ni som fortfarande håller på med Wifog-tramset egentligen orkar - vad är det för idé att hålla på när ändå all tid går åt till att försöka tanka, så ni har ingen tid kvar på dygnet att alls använda det ni eventuellt lyckas tanka för att ringa och surfa ...

Men men, ni har väl bara ett annat likadant Wifog-offer att ringa till, och då tutar det ändå upptaget eftersom den personen också försöker tanka ...

.

Jag håller delvis med dig, jag tankar poäng endast genom min dator som har fast lina, och använder enbart Wifog för att ringa med, något behov av att surfa på stan med min lur har jag inte enbart att ringa med.

Men med detta strul när man ska tanka så börjar man faktiskt tröttna.
Citera
2015-12-25, 00:30
Medlem
"Inga reklamfilmer kunde hittas"

Wifogs jultema måste vara hämtat från Charles Dickens figur Ebenezer Scrooge.
Citera
2015-12-26, 13:43
Medlem
KobeTais avatar
Jag beställde sim-kort och strax efter ångrade mig och fick tillbaka mina 39 kr.
Nu en månad senare ser jag att de har dragit 39:- av mig igen!! Konstigt anser jag då jag inte tecknat något avtal eller ens registrerat min mail hos Wifog.
Hur lyckas de dra pengar från mitt konto bara sådär?
Citera
2015-12-26, 23:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KobeTai
Jag beställde sim-kort och strax efter ångrade mig och fick tillbaka mina 39 kr.
Nu en månad senare ser jag att de har dragit 39:- av mig igen!! Konstigt anser jag då jag inte tecknat något avtal eller ens registrerat min mail hos Wifog.
Hur lyckas de dra pengar från mitt konto bara sådär?

Du uppgav förmodligen dina uppgifter vid första tillfället, annars hade de inte kunnat dra 39:- från ditt konto, du ångrade dig och återfick dina pengar.

Varför de senare dragit pengar från ditt konto kan nog endast Wifog svara på, men du har ju första gången gett dem dina uppgifter, så att dra pengar var nog lätt som en plätt.
Citera
2015-12-26, 23:47
Avslutad
Är det någon mera som uppmärksammat att Wifog avsiktlig eller inte har försvårat möjligheten att titta på reklamfilmer och därigenom erhålla 5 poäng?

Att numera försöka titta på reklamfilm blir ett evigt elände, då det ska klickas fram och tillbaka för att överhuvudtaget finna en reklamfilm att titta på, jag misstänker starkt att detta ofog är medvetet då de vill styra över sina användare till att betala dessa 39 kronor (till att börja med)

För min del om det skall fortsätta på detta vis, så blir det att jag förbrukar mina poäng, och sedan blir det bye bye Wifog
Citera
2015-12-26, 23:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Vårt nummerbyte gick genom idag. Så helt omöjligt verkar det inte vara.

En undran bara, var det så förnuftigt att flytta ditt nummer?
Citera
2015-12-26, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Redax

Du bör vara glad för den fadäsen.
Citera
2015-12-26, 23:51
Medlem
bog11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
En undran bara, var det så förnuftigt att flytta ditt nummer?

Ja
Citera
2015-12-26, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Ja

Ja huvudsaken att du är nöjd.

Fridens Liljor
Citera
2015-12-27, 03:30
Medlem
brukade använda en liknande service förr som sedan skickade hem faktura på 200-300 spänn för några SMS. De blåser en helt och hållet.. Wifog verkar ju inte dra pengar från en iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in