Citat:
Ursprungligen postat av
atjautigs
Det går varken med pekmobil eller PC att få enkäter eller reklam. Har också provat. Det skrivs rätt mycket om det i olika fora. Många tror att Wifog snart brakar helt. Det betvivlar jag.
Det har ju varit omöjligt att fylla på ett par veckor nu, så jag börjar undra om det inte är medvetet från Wifog för att styra över påfyllningen mot mer – eller ö h t – för dem inkomstbringande metoder, som kontant betalning och köp av erbjudanden från "partners". Kan tänka mig att Wifog i början ordentligt subventionerat köp av reklam och enkäter, för att få igång tjänsten, men när de vill börja ta fullpris så är färre intresserade.
Någon undrade tidigare varför vissa maxade påfyllningen och satt på över 20.000 poäng, men nu förstår alla varför.

Själv har jag tillräckligt för att få fri surf tills Wifog går i putten, även om det mot förmodan dröjer mer än ett par år.
Det visar sig ju vara en riktigt skittjänst om man ska använda luren fullt ut, eftersom man lätt hamnar på noll när man inte alls kan fylla på. För sådana som mig, som använder luren väldigt lite är det förstås smutt. Men inte varaktigt, som sagt.