2015-12-30, 07:46
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Att folk fortfarande använder den här skiten är för mig ett mysterium. Har hört dumma anledningar som att folk inte har råd med annat men sitter på en iphone 6 . Fan skaffa nå kontantkort så slipper ni den där skiten,, Ni som tror på mellandagsrean med ?
Citera
2015-12-30, 08:46
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Att folk fortfarande använder den här skiten är för mig ett mysterium. Har hört dumma anledningar som att folk inte har råd med annat men sitter på en iphone 6 . Fan skaffa nå kontantkort så slipper ni den där skiten,, Ni som tror på mellandagsrean med ?
Har fungerat hur bra som helst i drygt ett och ett halvt år, har dubbla simkortstplatser i telefonen, har haft mitt kontantkort som jag haft sen 1999 på den andra platsen.
Nu funkar det mindre bra, och lär väl lägga ner innom en snar framtid.

Har råd med vilket skitabbonemang och vilken lur jag vill, men kör lite "Kamprad".. japp, jag är en sån som går tillbaka till ICA och gnäller för de tagit 5kr för mycket för de konserverade flatlössen eller annan valfri vara
Citera
2015-12-30, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av servalack
Nej man måste inte ha en pekmobil för att använda wifog.

Pekmobil var det ja, där ser man att Wifog fungerar på dom lite äldre modellerna också, nice! Har du 4G Wifog på din gamle ?

Förövrigt är det ju kanon med införandet internationella samtal på Wifog och lite andra smartphone funktioner.

Lite ont om reklam för tillfället, men med lite kickback poäng så har man gott om poäng.
Senast redigerad av turning 2015-12-30 kl. 09:20.
Citera
2015-12-30, 09:52
Medlem
Testade igen på tre konton. Ingen reklam och ingen enkät kunde laddas. Varför ursäkta och komma med undanflykter. Skandalen är ett faktum. Nu vill man driva över de obetänksamma till dyra betalminuter.
Citera
2015-12-30, 10:10
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onanikrem
Har fungerat hur bra som helst i drygt ett och ett halvt år, har dubbla simkortstplatser i telefonen, har haft mitt kontantkort som jag haft sen 1999 på den andra platsen.
Nu funkar det mindre bra, och lär väl lägga ner innom en snar framtid.

Har råd med vilket skitabbonemang och vilken lur jag vill, men kör lite "Kamprad".. japp, jag är en sån som går tillbaka till ICA och gnäller för de tagit 5kr för mycket för de konserverade flatlössen eller annan valfri vara

Hahaha.. Jag är likadan

Körde wifog när det var bara reklam varannan timme men ruttna totalt när man var tvungen att kolla 2 timmar reklam för att ringa försäkringskassan.. Då betalar jag fan hellre surt 149:-/mån för comviq fast pris som sällan strular.

God fortsättning och gott nytt år
Citera
2015-12-30, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Hahaha.. Jag är likadan

Körde wifog när det var bara reklam varannan timme men ruttna totalt när man var tvungen att kolla 2 timmar reklam för att ringa försäkringskassan.. Då betalar jag fan hellre surt 149:-/mån för comviq fast pris som sällan strular.

God fortsättning och gott nytt år

Aj då, det var surt dyrt. Jaha då får du ha det så gott , annars vet du att Wifog har en ny funktion där man kan föra över poäng till varandra om man har det knapert och jobbigt typ en Robin Hood funktion.

Hoppas att allt ordnar sig för dig.

Din vän turning
Citera
2015-12-30, 13:34
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turning
Aj då, det var surt dyrt. Jaha då får du ha det så gott , annars vet du att Wifog har en ny funktion där man kan föra över poäng till varandra om man har det knapert och jobbigt typ en Robin Hood funktion.

Ja det är en bra funktion. Tele2 har haft liknande i flera av sina nät.
Däremot blir det ju lite löjligt med Wifog när man inte kan skaffa poäng att föra över
Citera
2015-12-30, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Ja det är en bra funktion. Tele2 har haft liknande i flera av sina nät.
Däremot blir det ju lite löjligt med Wifog när man inte kan skaffa poäng att föra över

Oj, är det så! Har du någon som kan som föra över lite poäng till dig. För det är ju nytt nu som sagt var på Wifog , att man kan föra över poäng till varandra. Vilket nummer har du ,så kanske Robin Hood kommer och hjälper dig?

Visst är det härligt med lite givmildhet och värme i dessa bistra tider.
Citera
2015-12-30, 14:25
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:
Oj, är det så! Har du någon som kan som föra över lite poäng till dig. För det är ju nytt nu som sagt var på Wifog , att man kan föra över poäng till varandra. Vilket nummer har du ,så kanske Robin Hood kommer och hjälper dig?

Jo visst är det så. Jag pratade om en generell situation, inte min egen.

Det har ju inte så stor betydelse för Wifog-användarna att man kan för poäng fram och tillbaka, om det knappt går att få tag på poängen från början.
Citera
2015-12-30, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncaScroogie
Jo visst är det så. Jag pratade om en generell situation, inte min egen.

Det har ju inte så stor betydelse för Wifog-användarna att man kan för poäng fram och tillbaka, om det knappt går att få tag på poängen från början.

Kan det vara en generell inställning i din pektelefon som gör att man inte kan överföra eller ladda? Gå in på inställningar eller starta om hela pekulatorn, brukar ja göra om det inte fungerar. 500p ska man ju också få om man beställer ett nytt abonnemang.

Annars för du gå över till Tv2 igen och betala massa kosing. Reklamen varierar ju, det har ju Wifog
skrivit för ett tag sedan.

Hoppas det ordnar sig, för dig och Gott nytt år.

p.s Testa Internationella samtal via Wifog, de har dom ju lanserat nu och dessutom med 4G så går det snabbt.
Citera
2015-12-30, 19:59
Medlem
atjautigss avatar
Citat:
Kan det vara en generell inställning i din pektelefon som gör att man inte kan överföra eller ladda? Gå in på inställningar eller starta om hela pekulatorn, brukar ja göra om det inte fungerar. 500p ska man ju också få om man beställer ett nytt abonnemang.

Annars för du gå över till Tv2 igen och betala massa kosing. Reklamen varierar ju, det har ju Wifog
skrivit för ett tag sedan.

Hoppas det ordnar sig, för dig och Gott nytt år.

p.s Testa Internationella samtal via Wifog, de har dom ju lanserat nu och dessutom med 4G så går det snabbt.

Det går varken med pekmobil eller PC att få enkäter eller reklam. Har också provat. Det skrivs rätt mycket om det i olika fora. Många tror att Wifog snart brakar helt. Det betvivlar jag.

Hoppas också det ordnar sig för Wifog. Det är en idé som är värd att överleva.
Citera
2015-12-30, 20:14
Medlem
Grisbrottarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atjautigs
Det går varken med pekmobil eller PC att få enkäter eller reklam. Har också provat. Det skrivs rätt mycket om det i olika fora. Många tror att Wifog snart brakar helt. Det betvivlar jag.
Det har ju varit omöjligt att fylla på ett par veckor nu, så jag börjar undra om det inte är medvetet från Wifog för att styra över påfyllningen mot mer – eller ö h t – för dem inkomstbringande metoder, som kontant betalning och köp av erbjudanden från "partners". Kan tänka mig att Wifog i början ordentligt subventionerat köp av reklam och enkäter, för att få igång tjänsten, men när de vill börja ta fullpris så är färre intresserade.

Någon undrade tidigare varför vissa maxade påfyllningen och satt på över 20.000 poäng, men nu förstår alla varför.
Själv har jag tillräckligt för att få fri surf tills Wifog går i putten, även om det mot förmodan dröjer mer än ett par år.
Det visar sig ju vara en riktigt skittjänst om man ska använda luren fullt ut, eftersom man lätt hamnar på noll när man inte alls kan fylla på. För sådana som mig, som använder luren väldigt lite är det förstås smutt. Men inte varaktigt, som sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in