2015-12-29, 12:23
Medlem
beshliks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adjektivet
Har kollat. Finns ingenting kvar i mina storlekar. Verkar som det plockats bort enkel helt enkelt sålt slut.

Kollar fodrade Lacoste nu istället som sista utväg... Zzz
Då får jag i alla fall slippa frysa men byter snyggt mot fult

Har besökt affären och de hade rätt många i din storlek. Både på rea ( La trainer , dragon bla om jag inte minns fel ) och andra modeller i vanligt pris.
Citera
2015-12-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Har besökt affären och de hade rätt många i din storlek. Både på rea ( La trainer , dragon bla om jag inte minns fel ) och andra modeller i vanligt pris.

Vilken av dem? Junkyard har förstora Gazelle blandannat. Och footisch handlar jag inte på så där har jag inte kollat.

Edit:

Boozt säljer inte adidas.

Hittade lite på Junkyard nu - Tahiti finns i rätt storlek, annars bara junk. ZZZ.

Synd att Sweetntender inte återkom. Får köpa några efter rean istället.
Senast redigerad av Adjektivet 2015-12-29 kl. 13:00.
Citera
2015-12-29, 13:04
Medlem
beshliks avatar
Citat:
Vilken av dem? Junkyard har förstora Gazelle blandannat. Och footisch handlar jag inte på så där har jag inte kollat.

Edit:

Boozt säljer inte adidas.

Hittade lite på Junkyard nu - Tahiti finns i rätt storlek, annars bara junk. ZZZ.

Synd att Sweetntender inte återkom. Får köpa några efter rean istället.

Sorry där! Sweetntender var det ja!. Har du prövat att ringa de?
Citera
2015-12-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Sorry där! Sweetntender var det ja!. Har du prövat att ringa de?

Nae, chattade med dem i helgen när de öppnade rean, sen skrev de igår morse och frågade vilka modeller, meddelade Spetzial och Gazelle, eventuellt La trainer.

Inte h ört nått tillbaka, orkar inte tjata.

Hittade Gazelle i fel färg på Footish med, det fanns i 40. 40 är på gränsen med till att det går, ingen höjdare på vintern faktiskt. 40 2/3 är bäst. Fel säsong, fel allt. Sugen på nya skor.

Slår nog till på de där fodrade Lacosten istället faktiskt, on inte ni i tråden har förslag på andra, fodrade skor?
Citera
2015-12-29, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som köpt från denna "officiella" ? Är det med UPS det levereras? Klockrent?

Du får det hemlevererat med UPS. Har beställt ett par gånger. Fungerat perfekt!
Citera
2015-12-29, 14:25
Medlem
Fick hem min Tank Shield nu. Riktigt bra. Helt sinnessjukt bra till och med.

Halvklurig storlek dock. Den är mid-long modell som ni känner till. Armarna är perfekta, precis så att de inte är "lagomsmå" utan "lagomstora". Jackans passform är exemplarisk. Känslan i hur de satt fodret med snörningen istället för dragkedja ger den där extra kvalitetsboosten man gillar. Svart/silver patch är alltid stilrent. Luvan har de typiska två lägena - liten eller gigantisk.

Kunde önskat något längre bakdel men då hade den blivit knepig som vår/höst.

5 av 5 casualpoäng. Ingen blir missnöjd med denna.
Citera
2015-12-29, 15:36
Medlem
Citat:
Fick hem min Tank Shield nu. Riktigt bra. Helt sinnessjukt bra till och med.

Halvklurig storlek dock. Den är mid-long modell som ni känner till. Armarna är perfekta, precis så att de inte är "lagomsmå" utan "lagomstora". Jackans passform är exemplarisk. Känslan i hur de satt fodret med snörningen istället för dragkedja ger den där extra kvalitetsboosten man gillar. Svart/silver patch är alltid stilrent. Luvan har de typiska två lägena - liten eller gigantisk.

Kunde önskat något längre bakdel men då hade den blivit knepig som vår/höst.

5 av 5 casualpoäng. Ingen blir missnöjd med denna.

Får jag fråga hur din längd/vikt är? Och vilken storlek du köpte? Köpte nämligen en likadan och var osäker på storleken. Isåfall beställer jag en ny nu direkt när den finns kvar.
Citera
2015-12-29, 16:26
Medlem
Varför kör SI olika utbud på uk.co respektive .com? Har de ett centrallager i Italien som skickar worldwide via .com och ett i UK enbart för brittiska öarna? Den brittiska sidan har nämligen redan släppt bitar av vårkollektionen.
Citera
2015-12-29, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Får jag fråga hur din längd/vikt är? Och vilken storlek du köpte? Köpte nämligen en likadan och var osäker på storleken. Isåfall beställer jag en ny nu direkt när den finns kvar.

180/82. Normalt byggd. Köpte L. Den blev perfekt.
Citera
2015-12-29, 16:46
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TazT
Varför kör SI olika utbud på uk.co respektive .com? Har de ett centrallager i Italien som skickar worldwide via .com och ett i UK enbart för brittiska öarna? Den brittiska sidan har nämligen redan släppt bitar av vårkollektionen.

Det undrar jag också, någon som vet?
Citera
2015-12-29, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
Det undrar jag också, någon som vet?

Det är lite udda med brittiska öarna. Många butiker skickar tex. Inte utanför dem pga vissa regler etc. Kan ha med det att göra.

Sen kan det ju vara vissa saker som bara kommer säljas där.
Citera
2015-12-29, 23:05
Medlem
har beställt lite grejer från SI och fått ordernr. Någon som vet hur man kan se var paketet befinner sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in