2014-12-28, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobish
Deras rea har pågått i 2 dagar redan!

Det är väl CC, triads och nemen själva som säljer nemen, så på något av de sidorna, om det finns kvar.
Säljs nemen på några fler ställen än vad jag skrivit?

Inga sweats vad jag kunde hitta. Men det finns några fler som säljer. fott.ru (hade förut), norsestore.com, not-addicted.co.uk.. finns säkert några till som man inte har koll på.
Citera
2014-12-28, 17:20
Medlem
BLODSPAKTs avatar
Hur vet man när ens order från Stone Island är skickad?
Har inte fått något mail om det ännu och det går inte att spåra beställningen via "My orders" på deras hemsida.
Citera
2014-12-28, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BLODSPAKT
Hur vet man när ens order från Stone Island är skickad?
Har inte fått något mail om det ännu och det går inte att spåra beställningen via "My orders" på deras hemsida.

Man brukar få ett mail, när beställde du? Är nog många som handlat i och med rean så det är kanske lite fördröjning.
Citera
2014-12-29, 05:22
Medlem
GSE_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ssl
Inget SI för mig, men väl Fjällräven. Testade No.68 idag och den var riktigt grym. Tveksamt dock om den funkar nu i vinter, men kanske med en tjockare tröja under. Sjukt stora i storlekarna så det blev en S. Small i Fjällräven och Large i Stone Island

Nice, tänkte precis kolla hur dom nya Fjällräven är i storlekarna, köpte mig en äldre model nyligen men deras M var ju för fan som en XL..
Citera
2014-12-29, 07:44
Medlem
När brukar SI börja med 40/50% rea, är det nu i dagarna eller dröjer det veckor?
Citera
2014-12-29, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Nice, tänkte precis kolla hur dom nya Fjällräven är i storlekarna, köpte mig en äldre model nyligen men deras M var ju för fan som en XL..

Anledningen är för att man ska kunna köra flera lager under. Har en fjällräven greenland sen tidigare i S också, men som jag sydde in armarna på hos skräddaren för dom var alldeles för stora.

Köpte en tunn dunjacka på rean nu att ha under no68.

Tänkte ha min carhartt clash parka i vinter men det var alldeles för låg kvalité på den jackan.
Citera
2014-12-29, 23:01
Medlem
Fan brukar nittygritty alltid vara såhär sega med att skicka sina paket eller är det pga. antalet beställningar under rean? Beställde direkt när rean började men de har inte ens behandlat ordern än.
Citera
2014-12-29, 23:36
Medlem
Finolis avatar
Fyhelvete vad dyra kläder ni kollar på. SI hade sjukt vettiga kläder men på tok för dyrt för en student som mig.
Har ni inte hittat något köpvärt under 500-lappen nu under rea-dagarna?
Citera
2014-12-29, 23:40
Medlem
Dicken96s avatar
Var på gittys rea. Sjukt utplockat, men antar att jag var sent ute.

Någon som har Stone Island jeans? Hur är dem?
Citera
2014-12-30, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dicken96
Var på gittys rea. Sjukt utplockat, men antar att jag var sent ute.

Någon som har Stone Island jeans? Hur är dem?

Jag har ett par mörka jeans, typ dessa http://www.nittygrittystore.com/men/trousers/re-t-one-wash-jeans-navy-j4bi9?p=2 . Jag tycker dom är både bekväma och snygga. Brukar oftast köra utan patchen då det känns lite fjantigt med märke på röven hehe. De sitter dock ganska tight, får inte på mig dom efter ett benpass. Kan vara värt att ha i åtanke om man är lite grövre än medelsv.
Citera
2014-12-30, 00:51
Medlem
Dicken96s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoloswagster
Jag har ett par mörka jeans, typ dessa http://www.nittygrittystore.com/men/trousers/re-t-one-wash-jeans-navy-j4bi9?p=2 . Jag tycker dom är både bekväma och snygga. Brukar oftast köra utan patchen då det känns lite fjantigt med märke på röven hehe. De sitter dock ganska tight, får inte på mig dom efter ett benpass. Kan vara värt att ha i åtanke om man är lite grövre än medelsv.

Jävlar dem där var snygga, kanske blir ett köp. Tack för svar!
Citera
2014-12-30, 07:48
Medlem
Åker till Skåne med jobb 7/1 och kommer stanna där någon dag. Var finns shoppingen där förutom Sweet and Tender och CC i Köpenhamn?
Senast redigerad av KattC 2014-12-30 kl. 07:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in