2011-04-11, 21:04
Medlem
Men förihelvete..
Citera
2011-04-11, 22:01
Medlem
monamuslims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yb8
Men förihelvete..
Men gråt då. Du tillför ingenting när du bara klagar.
Citera
2011-04-11, 23:10
Medlem
Citat:
Men förihelvete..

Länka lite saker du tycker om så vi kan få igång en diskussion om det du gillar då? Tror inte att så många här är pålästa om de lite mindre kända märkena du namedroppade tidigare.
Citera
2011-04-11, 23:28
Medlem
Vad är problemet?

1. Vilken färg vill du ha på kepsjäveln då?
2. Om du redan har hittat den online, varför frågar du? Vill du hellre köpa den till svenska retailpriser när pundet är nära alltime low?
3. Varför vill du ha en lacoste-keps?

Jag trodde det var en casual-tråd, inte hejkomochhjälpmigjagharsettgshochawaydaysochgoogla tfirmafighter och vill se likadan ut.

Några har länkat bra internetshoppar redan, men jag bidrar med firmament och t.o.m. jävla Henri Beene. Googla.

Ni bryr er, men om fel saker.

/trött gammal gubbjävel
Citera
2011-04-11, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Länka lite saker du tycker om så vi kan få igång en diskussion om det du gillar då? Tror inte att så många här är pålästa om de lite mindre kända märkena du namedroppade tidigare.

Och mindre kända märken jag namedroppat? Vilka syftar du på?
Barbour?? SI shadow?

Google is your friend young jedi.
Citera
2011-04-11, 23:57
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Barbour?? SI shadow?

Helvete, du var då en dryg jävel. Tycker det är så kul med såna som du som verkligen försöker gå emot strömmen för att verka lite mer speciell än oss andra. Förövrigt kollade jag upp arcteryx veilance som du nämnde tidigare. Helvete vad fult, jag är också sån person som tänker mycket på kvalité men det måste ju också se bra ut?

Tycker iaf du kan ta bort besserwisser-attityden.

Ont:
Någon som har något från 12thman? Hur ser det ut med storlekarna? Italiensk slimfit eller vanlig?
Citera
2011-04-12, 00:05
Medlem
Kan inte ni gamla gubbhelveten besöka tråden lite oftare? Nog för att jag har en del bokmärkta bloggar som uppdaterar mig regelbundet men jag fullkomligt älskar när inbitna nördar(det är på alla sätt och vis något positivt) som er går loss här i tråden. Sanna förebilder. Även om jag mest tramsat runt med ma.strum (har varit vansinnigt förtjust i minst ett av deras ytterplagg varje kollektion) i tråden tycker jag nog ändå att det skulle behövas en nivåhöjning här någon gång ibland. Har knappt vart lönt att kika in i tråden den senaste tiden.

Det fixar ni va?

/ Genusvetare på tenniscourten
Citera
2011-04-12, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
Helvete, du var då en dryg jävel. Tycker det är så kul med såna som du som verkligen försöker gå emot strömmen för att verka lite mer speciell än oss andra. Förövrigt kollade jag upp arcteryx veilance som du nämnde tidigare. Helvete vad fult, jag är också sån person som tänker mycket på kvalité men det måste ju också se bra ut?

Tycker iaf du kan ta bort besserwisser-attityden.

Ont:
Någon som har något från 12thman? Hur ser det ut med storlekarna? Italiensk slimfit eller vanlig?

Äh men kolla, du dissar min attityd och frågar efter mitt favvo-märke..
Det finns en utmärkt storleksguide på sidan. Ta samma som din SI-storlek den här säsongen.
Och fortsätt på det spåret..
Arceryx veilance fult? En del kanske, men kolla deploy anorak.
Fattar du inte då, så kan du fortsätta klä ut dig till frodo och runka till nästa säsong Henry Lloyd.
Citera
2011-04-12, 00:20
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Citat

Har faktiskt kollat upp storleksguiden men blev lite förvirrad när jag kollade på hur deras plagg satt på diverse modeller så därav min undran. Deras M verkar vara vanlig M så får köra på det, annars funkar slim, inga problem.

Får titta på lite mer plagg från Arceryx veilance, kollade lite snabbt kan jag erkänna.

Förövrigt hatar jag HL, äcklar mig som fan, trashmärke.
Senast redigerad av liarsenic 2011-04-12 kl. 00:22. Anledning: quote tog plats
Citera
2011-04-12, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
Ont:

jag har, vilket jag också skrev ett par sidor bak. tyvärr försvann väl inlägget i mängden av alla tracktop-relaterade frågor
Citera
2011-04-12, 08:13
Medlem
Citat:
Barbour?? SI shadow?

Nej din jävla imbecill! Syftade på Acronym, arcteryx veilance och lundhags.

Jag gillar bananluktande glass med krusbär och hamburgerdressing. Du gillade vad?! Vadå jag gillar ju bara glass???? Ungefär samma logik.
Citera
2011-04-12, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Nej din jävla imbecill! Syftade på Acronym, arcteryx veilance och lundhags.

Jag gillar bananluktande glass med krusbär och hamburgerdressing. Du gillade vad?! Vadå jag gillar ju bara glass???? Ungefär samma logik.

Googla.
Eller börja kolla i de webshoppar som de vettigaste i tråden nämnt.
Glöm sportsdirect eller vad fan den heter, glöm the terrace, glöm lacostekepsen...
Min poäng är att ni har femtioelva inlägg var i tråden om casualkläder, men tjafsar om saker som var på tapeten för tio- femton- tjugo- trettio år sedan.
I bästa fall.

Ut och surfa lite istället. Åk till London en helg vet jag.
Det finns grymma kläder från grymma designers och herrn frågar efter tachiniwindrunnerblablabla..

Ja, jag vet vad retro är.
Nyproducerade filaskor, made in hell, är inte retro.

Imbecill, herregud...
Döp om trådjäveln till chav- och tenniskläder.
Hackett liksom.....
Jag avgår.
Senast redigerad av yb8 2011-04-12 kl. 10:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in