Citat:
Ursprungligen postat av
zuluwanker
1) Varför är den dålig? Om du tycker att bögsex är äckligt, är det inte rimligt att även många kvinnor tycker det?
2) Varför tror du att tjejer inte har problem med att kladda på varandra men vägrar att kladda på män for free? För att män är äckliga! Fundera lite på hur mycket betalt du vill ha för att ha sex med en gubbe.
This.
Citat:
Ursprungligen postat av
DavidMiscavige
Lesbiska relationer då?
1) Att ha sex med en kvinna är som att ta på sig själv så det är inte sexuellt. Hence lesbian bed death alltså att lesbiska kvinnor slutar ha sex.
2) Dessutom är kvinnor inte villiga att stå ut med andra kvinnors bullshit som kvinnor är med män.
3) Så jag tror att lesbiska relationer handlar om någon sorts galenskap.
Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Du gillar ju sex? Vad är förklaringen till det då?
Fortfarande, din jämförelse med bögar är helt uppåt väggarna.
1) Jag är snygg och snygga kvinnor gillar sex. Ja kan inte säga varför det är så men det är min erfarenhet.
2) Vad tycker du själv är en rimlig jämförelse?
Citat:
Ursprungligen postat av
Xer0
Min gissning är att babianen inte är helt heterosexuell till sin läggning.
Män som är bögar gillar ju fö. att ha sex med varandra väldigt mycket.
Prostatastimulering skall inte underskattas heller, det kan vara ganska trevligt att bli knullad i analen som man. Inte för att jag har någon personlig erfarenhet av just det, men jag är övertygad om att så är fallet. Detta till skillnad från kvinnor som inte har någon prostata och därmed får ut mindre av anal penetrering än vad män får.
1) Jag är kvinna.
2) Analt känns mer, det är mer intensivt, och man kommer hårdare jämfört med vaginalt sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pescass
Vad kostar en portion med spagetti och bacon - 10kr? Är du så jävla snål?
Kvinnor räknar med att mannen betalar mer och mer med tiden. De får mannen att betala för en liten sak, sen en lite dyrare sak, och så vidare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pescass
Jo - kanske inte med dig då.
Jag är kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pescass
Har även varit med om att det är tjejen ifråga som har bjudit mig på öl och inte tvärtom som de flesta killar gör.
En öl är lol. Jag talar om att kvinnan ska försörja dig så att du slipper jobba och kan göra vad du vill resten av livet.
Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Ibland undrar jag om jag är ensam om att vara mänsklig gjord av kött och blod. Nåt man lär sig? Seriöst? Om man inte tänder på killar så finns det inget man kan lära sig att tända. Man kommer inte på det 30 år senare i livet att "Åfan, jag tänder på honom".
Kvinnor tänder inte helller på killar. Så hur ska de lära sig att tycka om sex med killar? Om de gör det tillräckligt mycket då lär de sig att tycka om det förr eller senare.
Citat:
Ursprungligen postat av
chirho
Ibland undrar jag om jag är ensam om att vara mänsklig gjord av kött och blod. Nåt man lär sig? Seriöst? Om man inte tänder på killar så finns det inget man kan lära sig att tända. Man kommer inte på det 30 år senare i livet att "Åfan, jag tänder på honom".
Kvinnor tänder inte helller på killar. Så hur ska de lära sig att tycka om sex med killar? Om de gör det tillräckligt mycket då lär de sig att tycka om det förr eller senare.