2015-12-27, 20:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det finns massor med exempel på killar som "blir" bögar när de är vuxna. Egentligen så är de inte bögar utan de orkar inte fixa tjejer är min teori - ungefär så är de flesta straighta tjejer, de tar en man för att de får betalt och slipper var helt ensamma typ sen kanske de lär sig att gilla sex precis som de här "bögarna" gör.
Mmm din teori.
Citera
2015-12-27, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Mmm din teori.
Har du nån annan rimlig förklaring till att killar blir bögar i vuxen ålder?
Citera
2015-12-27, 20:41
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Får man ligga då?

Nej. Man är väl ingen våldtäktsman lixom.
Citera
2015-12-27, 20:43
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Äh håll käften. Du säger så för att det är häftigt bland killar att ha en sexdrift värd namnet. Den sätter din minisnorre på kartan. Jag hittar den inte med kompass.

Asså kvinnor i klänningar när man inte har runkat på 3 veckor.
Det slår fan ingenting. Det är en ren njutning, men också förbannat frustrerande.

Jag har ju mina favoriter som jag brukar breva här inne.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/3421702/gotikimu_043.jpg

Det är den första bilden i serien, det blir ännu bättre sen
Senast redigerad av Xer0 2015-12-27 kl. 20:45.
Citera
2015-12-27, 21:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Varför är den dålig? Om du tycker att bögsex är äckligt, är det inte rimligt att även många kvinnor tycker det?

2) Varför tror du att tjejer inte har problem med att kladda på varandra men vägrar att kladda på män for free? För att män är äckliga! Fundera lite på hur mycket betalt du vill ha för att ha sex med en gubbe.

This.

Citat:
Ursprungligen postat av DavidMiscavige
Lesbiska relationer då?

1) Att ha sex med en kvinna är som att ta på sig själv så det är inte sexuellt. Hence lesbian bed death alltså att lesbiska kvinnor slutar ha sex.

2) Dessutom är kvinnor inte villiga att stå ut med andra kvinnors bullshit som kvinnor är med män.

3) Så jag tror att lesbiska relationer handlar om någon sorts galenskap.

Citat:
Du gillar ju sex? Vad är förklaringen till det då?
Fortfarande, din jämförelse med bögar är helt uppåt väggarna.

1) Jag är snygg och snygga kvinnor gillar sex. Ja kan inte säga varför det är så men det är min erfarenhet.

2) Vad tycker du själv är en rimlig jämförelse?

Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Min gissning är att babianen inte är helt heterosexuell till sin läggning.
Män som är bögar gillar ju fö. att ha sex med varandra väldigt mycket.

Prostatastimulering skall inte underskattas heller, det kan vara ganska trevligt att bli knullad i analen som man. Inte för att jag har någon personlig erfarenhet av just det, men jag är övertygad om att så är fallet. Detta till skillnad från kvinnor som inte har någon prostata och därmed får ut mindre av anal penetrering än vad män får.

1) Jag är kvinna.

2) Analt känns mer, det är mer intensivt, och man kommer hårdare jämfört med vaginalt sex.

Citat:
Ursprungligen postat av Pescass

Vad kostar en portion med spagetti och bacon - 10kr? Är du så jävla snål?

Kvinnor räknar med att mannen betalar mer och mer med tiden. De får mannen att betala för en liten sak, sen en lite dyrare sak, och så vidare.

Citat:
Jo - kanske inte med dig då.

Jag är kvinna.

Citat:
Har även varit med om att det är tjejen ifråga som har bjudit mig på öl och inte tvärtom som de flesta killar gör.

En öl är lol. Jag talar om att kvinnan ska försörja dig så att du slipper jobba och kan göra vad du vill resten av livet.

Citat:
Ibland undrar jag om jag är ensam om att vara mänsklig gjord av kött och blod. Nåt man lär sig? Seriöst? Om man inte tänder på killar så finns det inget man kan lära sig att tända. Man kommer inte på det 30 år senare i livet att "Åfan, jag tänder på honom".

Kvinnor tänder inte helller på killar. Så hur ska de lära sig att tycka om sex med killar? Om de gör det tillräckligt mycket då lär de sig att tycka om det förr eller senare.

Citat:
Ibland undrar jag om jag är ensam om att vara mänsklig gjord av kött och blod. Nåt man lär sig? Seriöst? Om man inte tänder på killar så finns det inget man kan lära sig att tända. Man kommer inte på det 30 år senare i livet att "Åfan, jag tänder på honom".

Kvinnor tänder inte helller på killar. Så hur ska de lära sig att tycka om sex med killar? Om de gör det tillräckligt mycket då lär de sig att tycka om det förr eller senare.
Senast redigerad av Babianen 2015-12-27 kl. 21:08.
Citera
2015-12-27, 21:07
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
This.

1) Att ha sex med en kvinna är som att ta på sig själv så det är inte sexuellt. Hence lesbian bed death alltså att lesbiska kvinnor slutar ha sex.

2) Dessutom är kvinnor inte villiga att stå ut med andra kvinnors bullshit som kvinnor är med män.

3) Så jag tror att lesbiska relationer handlar om någon sorts galenskap.

1) Jag är snygg och snygga kvinnor gillar sex. Ja kan inte säga varför det är så men det är min erfarenhet.

1) Jag är kvinna.

2) Analt känns mer, det är mer intensivt, och man kommer hårdare jämfört med vaginalt sex.

Kvinnor räknar med att mannen betalar mer och mer med tiden. De får mannen att betala för en liten sak, sen en lite dyrare sak, och så vidare.

Jag är kvinna.

En öl är lol. Jag talar om att kvinnan ska försörja dig så att du slipper jobba och kan göra vad du vill resten av livet.

en löjlig sådan. Slutdiskuterat för min del.
Citera
2015-12-27, 21:13
Bannlyst
Citat:

Liknelsen är inte samma sak för att du exkluderar känslor. Så enkelt är det. Du är omänsklig i diskussionen, du vet att du spårar ur.
Citera
2015-12-27, 21:20
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Lever du än din fattiga hora. Vad sägs om att sluta trolla? Du svarade aldrig på frågan jag ställde 41 sidor bakåt. Den kommer igen och tråden har inget slut tills du lär dig.

Vilka är det som är flaskhalsen, är det kvinnor eller män? Varför?
https://m.youtube.com/watch?v=S9CuZbwqajA
Citera
2015-12-27, 21:27
Medlem
Levnadsglads avatar
Lika jävla smart sagt, som att säga; "kvinnor vill inte äta", "kvinnor vill vara män", "kvinnor har svårt att få orgasm". "Män vill hellre ha muskler som syns, än vara fysiskt starka" ?!

Jag älskar sex, och gör min karl en skvätt galen ibland med mina tusentals hormoner, och känslor för sex!
Du skulle inte ha en chans på tusen att få mig varesig under, eller över dig naken om du ställde den frågan till mig. Delvis för att jag är upptagen, delvis för att det är SJUKT osmickrande, delvis för att jag aldrig har one night stand, delvis för att du är en främling... And so on! Det finns säkert tusen skäl att tacka nej, men färre anledningar att tacka ja! Utanför en relation vill jag det minst av allt, i en relation vill jag det mest av allt.
Citera
2015-12-27, 21:28
Avslutad
Citat:
Liknelsen är inte samma sak för att du exkluderar känslor. Så enkelt är det. Du är omänsklig i diskussionen, du vet att du spårar ur.
Men känslor har inget med sex att göra. Om du tycker om en gammal gubbe vill du ha sex med honom då?
Citera
2015-12-27, 21:28
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Nej det är värre ungefär som en 15 årig pojke som blir knullad av en 40 årig bög. Gå tillbaka till när du (ni) var 15 år och tänk er att ni levde med en 40 årig man som försökte knulla er 24/7 och tvingade er att ställa upp på bög-sex 1 gång/vecka fast ni inte ville. Så är det att vara i en relation som kvinna.

2) Alltså män är 40 åriga bögar och kvinnor är 15 åriga pojkar som inte vill ha sex.

3) Tänk er hur det skulle känns att ha en stor och tung man över er som knullar er hårt i analen och sen tvingar er att suga av honom tills han sprutar i eran mun. Så upplever kvinnor sex med män.

4) Ja jag är seriös så hemskt är det.

Ja det här stämmer.
Jag slipper gärna föreställa mig det. Oavsett vilket är det helt irrelevant med påtvingat bögsex i en diskussion om kvinnors intresse för heterosex...
Senast redigerad av Cineasten 2015-12-27 kl. 21:32.
Citera
2015-12-27, 21:36
Bannlyst
Citat:
Men känslor har inget med sex att göra. Om du tycker om en gammal gubbe vill du ha sex med honom då?
Vill du ha sex med honom? Svara på frågan själv och sluta var efterbliven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in