2015-12-27, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej det är värre ungefär som en 15 årig pojke som blir knullad av en 40 årig bög. Gå tillbaka till när du (ni) var 15 år och tänk er att ni levde med en 40 årig man som försökte knulla er 24/7 och tvingade er att ställa upp på bög-sex 1 gång/vecka fast ni inte ville. Så är det att vara i en relation som kvinna.

2) Alltså män är 40 åriga bögar och kvinnor är 15 åriga pojkar som inte vill ha sex.

3) Tänk er hur det skulle känns att ha en stor och tung man över er som knullar er hårt i analen och sen tvingar er att suga av honom tills han sprutar i eran mun. Så upplever kvinnor sex med män.

4) Ja jag är seriös så hemskt är det.

Ja det här stämmer.

Lesbiska relationer då?
Citera
2015-12-27, 20:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Nej, så är det verkligen inte, Visserligen betalar jag mat och husrum för kvinnorna, dock är det inte i form av några lyxrestauranger utan det är spagetti och bacon som gäller och ändå vill de ha sex - Nu väckte du mitt intresse om hur du ser ut i verkligheten då din syn på detta är oerhört negativ, Får du bara ointressanta killar måntro och därav din syn på detta?

1) Så du betalar. Det är därför som kvinnorna ställer upp på sex. Prova att sluta betala då får du se vad som händer.

2) (FB) Ni som klagar på att ni inte får tjejer vet ni vad ni ger er in på?

Citat:
Män och kvinnor tänker generellt olika, som jag sa vill de flesta män bara ha sex för att det är skönt för dem själva och inget mer.

Nope. Män har en fixering vid att kvinnor ska tycka om att ha sex med dem.

Citat:
Det handlar om samtycke och inte att bara den ena vill ha sex.

Men kvinnor vill aldrig ha sex.

Citat:
Åtminstone mig ogillar dom inte - och jag är garanterat inte ensam om detta.

Om de gillar dig varför försörjer inte kvinnorna dig?
Citera
2015-12-27, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Nej det är värre ungefär som en 15 årig pojke som blir knullad av en 40 årig bög. Gå tillbaka till när du (ni) var 15 år och tänk er att ni levde med en 40 årig man som försökte knulla er 24/7 och tvingade er att ställa upp på bög-sex 1 gång/vecka fast ni inte ville. Så är det att vara i en relation som kvinna.

2) Alltså män är 40 åriga bögar och kvinnor är 15 åriga pojkar som inte vill ha sex.

3) Tänk er hur det skulle känns att ha en stor och tung man över er som knullar er hårt i analen och sen tvingar er att suga av honom tills han sprutar i eran mun. Så upplever kvinnor sex med män.

4) Ja jag är seriös så hemskt är det.
Du gillar ju sex? Vad är förklaringen till det då?
Fortfarande, din jämförelse med bögar är helt uppåt väggarna.
Citera
2015-12-27, 20:19
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chirho

Min gissning är att babianen inte är helt heterosexuell till sin läggning.
Män som är bögar gillar ju fö. att ha sex med varandra väldigt mycket.

Prostatastimulering skall inte underskattas heller, det kan vara ganska trevligt att bli knullad i analen som man. Inte för att jag har någon personlig erfarenhet av just det, men jag är övertygad om att så är fallet. Detta till skillnad från kvinnor som inte har någon prostata och därmed får ut mindre av anal penetrering än vad män får.
Senast redigerad av Xer0 2015-12-27 kl. 20:24.
Citera
2015-12-27, 20:26
Avslutad
Citat:
Vissa killar gillar att ha bögsex. Det är väl samma sak de lär sig själva.
Citera
2015-12-27, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Min gissning är att babianen inte är helt heterosexuell till sin läggning.

Män som är bögar gillar ju fö. att ha sex med varandra väldigt mycket.

Prostatastimulering skall inte underskattas heller, det kan vara ganska trevligt att bli knullad i analen som man. Inte för att jag har någon personlig erfarenhet av just det, men jag är övertygad om att så är fallet. Detta till skillnad från kvinnor som inte har någon prostata och därmed får ut mindre av anal penetrering än vad män får.
Hon har missuppfattat vad objektivt persprktiv innebär och har dragit det till sin spets och skalat av känslor. Nu tror hon att hon är superobjektiv men alla som lever ha känslor och hennes bögargument faller därför platt.

Kvinnor utgör en flaskhals och anledningen är att de är försäljare, horor.
Citera
2015-12-27, 20:27
Medlem
Pescasss avatar
[quote=Babianen|55830827]1) Så du betalar. Det är därför som kvinnorna ställer upp på sex. Prova att sluta betala då får du se vad som händer.

Vad kostar en portion med spagetti och bacon - 10kr? Är du så jävla snål?

2) (FB) Ni som klagar på att ni inte får tjejer vet ni vad ni ger er in på?

Nope. Män har en fixering vid att kvinnor ska tycka om att ha sex med dem.

Men kvinnor vill aldrig ha sex.

Jo - kanske inte med dig då.

Om de gillar dig varför försörjer inte kvinnorna dig?
Har även varit med om att det är tjejen ifråga som har bjudit mig på öl och inte tvärtom som de flesta killar gör.[/QUOTE]

.
Citera
2015-12-27, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Vissa killar gillar att ha bögsex. Det är väl samma sak de lär sig själva.
Ibland undrar jag om jag är ensam om att vara mänsklig gjord av kött och blod. Nåt man lär sig? Seriöst? Om man inte tänder på killar så finns det inget man kan lära sig att tända. Man kommer inte på det 30 år senare i livet att "Åfan, jag tänder på honom".
Citera
2015-12-27, 20:31
Medlem
Xer0s avatar
Citat:
Ibland undrar jag om jag är ensam om att vara mänsklig gjord av kött och blod. Nåt man lär sig? Seriöst? Om man inte tänder på killar så finns det inget man kan lära sig att tända. Man kommer inte på det 30 år senare i livet att "Åfan, jag tänder på honom".

Man kan sluta kolla på porr i några veckor, och sen tänder man på allt som går i kjoltyg.
Citera
2015-12-27, 20:33
Bannlyst
Citat:
Man kan sluta kolla på porr i några veckor, och sen tänder man på allt som går i kjoltyg.

Får man ligga då?
Citera
2015-12-27, 20:33
Bannlyst
Citat:
Äh håll käften. Du säger så för att det är häftigt bland killar att ha en sexdrift värd namnet. Den sätter din minisnorre på kartan. Jag hittar den inte med kompass.

Citera
2015-12-27, 20:34
Avslutad
Citat:
Det finns massor med exempel på killar som "blir" bögar när de är vuxna. Egentligen så är de inte bögar utan de orkar inte fixa tjejer är min teori - ungefär så är de flesta straighta tjejer, de tar en man för att de får betalt och slipper var helt ensamma typ sen kanske de lär sig att gilla sex precis som de här "bögarna" gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in