Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-26, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Att ta MDMA i smyg bland fyllon är värre än att vara nykter Spara på det och sup o ladda med dunderhonung istället.

Lär ha minst en kompis med mig på nästa steg, kanske har rätt jag tycker dock att det är förbaskat mysigt att proppa i sig lite mdma också när man festar!
Tack för svaret!
Citera
2015-12-26, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntelaar
+1. värdelöst att ta om ingen annan tar om det är den första gången.

Jag har kört e förut dock inte rent mdma, kommer testa ikväll med lite vänner.
Kommer ha med mig minst 1 vän iaf vet jag.
Men ni har säkert rätt bättre att hålla sig till alkohol och det vita.
/Kalle
Citera
2015-12-26, 18:33
Medlem
En snabb fråga innan utgång.
Tänkte dra till Slakthuset ikväll brukar försöka undvika sån skit när jag är ute men känns tråkigt när alla andra kommer ta mysiga saker och jag är sjukt sugen.

Hur hade ni intagit det? hällt ner i drinken eller "bombat" det med rizzla?
Har alltså rent MDMA

Slakthuset känns som folk här har koll på vanligt med civilare eller att man torskar om man är för borta av vakterna?
Känns som jag inte kommer vara ensam att poppa något skönt idag.

Tack på förhand //Rallarkalle
Citera
2015-12-26, 19:45
Medlem
Inatt82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1
Tänkte dra till Slakthuset ikväll brukar försöka undvika sån skit när jag är ute men känns tråkigt när alla andra kommer ta mysiga saker och jag är sjukt sugen.

Har alltså rent MDMA

Slakthuset känns som folk här har koll på vanligt med civilare eller att man torskar om man är för borta av vakterna?

Bombat 😊 ses i dimman 😉
Citera
2015-12-26, 22:35
Medlem
Sglasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RallarKalle1

Har alltså rent MDMA

Bomba men tat försiktigt!
Civvare plockade min eade polare där förut
Citera
2015-12-26, 23:00
Medlem
Iktorivil2mgs avatar
Någon som vet om eztest.com e grön nft?
Citera
2015-12-27, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petrusss
Tjena! Har 2 frågor angående e

1. Har läst en del om att 5-htp skall motverka AT på e... stämmer detta och är det ett säkert tillvägagångssätt? Och bör man då ta det innan man tar E eller efter?
(Här är 5-htp produkten jag överväger köpa: https://naturprodukter.se/forkylning/populara-varor/cytoplan-5-htp-plus-50-mg-60-kap-180-kap/?gclid=CjwKEAiAkvmzBRDQpozmt-uluCQSJACvCd1lFa9IXMQt4WFy-5Ef4h_LlkmmJQHBrUeP91HcL0ukVhoC8Kfw_wcB)

2. Förra gången (2:a gången jag prova e) så spydde jag under ruset, någon som vet varför? Den kom jävligt abrupt men mådde därefter finfint.
Det bästa sättet för att motverka AT är att äta mycket näringsrik mat på dagen innan och sen när ruset lägger sig och även göra det dagen efter. Det kan vara bra att ha lite kosttillskott också.

5-HTP gör inte så stor skillnad första och andra dagen man tar det om du frågar mig.
Senast redigerad av Mellows 2015-12-27 kl. 00:46.
Citera
2015-12-27, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Någon som vet om eztest.com e grön nft?
Tror det är grönt.

Vet en till sida annars. Vet inte om de skickar till Sverige, men klicka in och kolla. Det finns även bra information om MDMA där. Dance Safe.

https://dancesafe.org/
Citera
2015-12-27, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellows
Det bästa sättet för att motverka AT är att äta mycket näringsrik mat på dagen innan och sen när ruset lägger sig och även göra det dagen efter. Det kan vara bra att ha lite kosttillskott också.

5-HTP gör inte så stor skillnad första och andra dagen man tar det om du frågar mig.

Det är inte lätt att äta när ruset lägger sig/har lagt sig. 5-HTP gjorde märkbar skillnad hos mig, jag tog flera stycken efter att det lagt sig och dagen efter, men måendet var fortfarande inte något vidare. Avtändningen jag får av MDMA har gjort så att jag inte riktigt känner för att någonsin ta det igen. Tagit det över 20 gånger.
Citera
2015-12-27, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Det är inte lätt att äta när ruset lägger sig/har lagt sig. 5-HTP gjorde märkbar skillnad hos mig, jag tog flera stycken efter att det lagt sig och dagen efter, men måendet var fortfarande inte något vidare. Avtändningen jag får av MDMA har gjort så att jag inte riktigt känner för att någonsin ta det igen. Tagit det över 20 gånger.
Lättare än att hantera graden av avtändning som kommer av att man inte äter.

Man kan börja redan innan ruset har lagt dig. Ett litet äpple, sen lite senare ett halvt glas fil, sen en liten macka, ett glas mjölk. En banan osv. Man kan äta i den takt man själv känner för. Man gör sig själv en stor tjänst om man ser till att få i sig mat innan man somnar. Jag får en jävlig AT om jag inte äter och trycker i mig några vitamin/mineralpiller, men gör jag det så det väldigt lätthanterligt och över efter dygn 1.
Senast redigerad av Mellows 2015-12-27 kl. 19:27.
Citera
2015-12-27, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellows
Lättare än att hantera graden av avtändning som kommer av att man inte äter.

Man kan börja redan innan ruset har lagt dig. Ett litet äpple, sen lite senare ett halvt glas fil, sen en liten macka, ett glas mjölk. En banan osv. Man kan äta i den takt man själv känner för. Man gör sig själv en stor tjänst om man ser till att få i sig mat innan man somnar. Jag får en jävlig AT om jag inte äter och trycker i mig några vitamin/mineralpiller, men gör jag det så det väldigt lätthanterligt och över efter dygn 1.

Jag har provat en gång och fått i mig 1500 kalorier, goda fetter, proteiner en del mineraler och vitaminer efteråt och det har inte underlättat ett dugg för mig. Avtändningen varar bara dagen efter.
Citera
2015-12-27, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag har provat en gång och fått i mig 1500 kalorier, goda fetter, proteiner en del mineraler och vitaminer efteråt och det har inte underlättat ett dugg för mig. Avtändningen varar bara dagen efter.
Okej, ja en del hjälper det inte.

Hur mycket MDMA tar du och fyller du på något under kvällen? Missbrukar du några substanser? Depression?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in