2015-12-22, 21:06
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Nu har det redan börjat hända lite mer. Blev iallfall trött och svinhungrig på den första 1mg, tippar det åt de hållet att det är äkta? Röka va slut. måste fixa mer nu snabbt.

Är rätt sugen på att fortsätta uppdatera er hur det går för mig om någon är intresserad.

Absolut uppdatera på du Spännande och höra hur du mår. Ta som sagt lugnt med bensot och 100-150 mg tram samt röka kommer göra dig mycket mysig. Tro mig. Man blir mycket erfaren med åren som går så gör som jag skrev. Är du inte nöjd så bara att fylla på lite i taget.
Citera
2015-12-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Absolut uppdatera på du Spännande och höra hur du mår. Ta som sagt lugnt med bensot och 100-150 mg tram samt röka kommer göra dig mycket mysig. Tro mig. Man blir mycket erfaren med åren som går så gör som jag skrev. Är du inte nöjd så bara att fylla på lite i taget.

Sitter äntligen med gräs hemma.. Var ju kl 18 jag senast jag tog dom två sista, 3 totalt idag.

Vad gör man nu? Inga fler Frontin? utan ta en 100mg kapsel och en spliff?.

Förövrigt så känner jag mig fortfarande inte riktigt nöjd med bara benzon, fast jag är nog mer påverkad än vad jag tror.

Den dagliga ångesten/oron är ju borta iallfall.
Senast redigerad av betman123 2015-12-22 kl. 23:02.
Citera
2015-12-22, 23:01
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Sitter äntligen med gräs hemma.. Var ju kl 18 jag senast jag tog dom två sista, 3 totalt idag.

Vad gör man nu? Inga fler Frontin? utan ta en 100mg kapsel och en spliff?.

Förövrigt så känner jag mig fortfarande inte riktigt nöjd med bara benzon, fast jag är nog mer påverkad än vad jag tror.

Xanor har ju halveringstid på 6-12 timmar så jag tycker du borde köra tram nu samt röka.
Om du fortfarande har behov av mer så ta 2 mg xanor till Vad vart det för gräs sort då?
Citera
2015-12-22, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Xanor har ju halveringstid på 6-12 timmar så jag tycker du borde köra tram nu samt röka.
Om du fortfarande har behov av mer så ta 2 mg xanor till Vad vart det för gräs sort då?

Har mest varit brunt och rökt i mina dagar men detta gräset gillade jag, och enligt personens kran ska de vara lemon haze. Jag frågade om de var hybrid för jag tyckte jag blev uppåt på de först men sedan seg. Han sa att det stämde. Men jag tar inte alla seriöst.

Edit: Tror denna spliffen kommer göra damage! BRB
Senast redigerad av betman123 2015-12-22 kl. 23:22.
Citera
2015-12-23, 00:05
Medlem
Tog min 100mg kapsel Tramadol, väntade en 15 min.. Rullade en ganska okej holk, Rökte häften.

Jag känner mig.. aa bäng iallfall och något annat börjar hända här också .. Katten springer runt lite i rummet och leker HEHE. Söt är han.

Tror inte mitt intag har hunnit speakat riktigt, Skriver om en stund.

EDIT: Har tagit 2 till Frontin nu, för ca: 15 min sen.
Senast redigerad av betman123 2015-12-23 kl. 00:47.
Citera
2015-12-23, 04:06
Medlem
eddiepeddies avatar
Vad ärdom här "frontin" som har börjat. dyka upp? Vart kommer dom ifrån?
Och är det nåt svenska marknaden kommer märka?
Citera
2015-12-23, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie

Jag kom över ett gäng för några månader sedan och det va bra drag i dom men har ej sett dom sen den shopen försvann men de finns en tråd om dom här (FB) Xanor kopia med krut i? (E313 Alprazolam sammanfogad tråd) // mod
Citera
2015-12-23, 06:09
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie

Dom har funnits i perioder innan med, ungerska är dom.. Slår fort på mig åtminstone. :-) Min favorit-xanor! Påstår inte att de är starkare än tex vanliga svenska UpJohn men lika bra fast snabbare påslag för iaf min del.. Men i övrigt är 1mg 1mg..

Marknaden kommer väl märka det om de köper men tror inte de kommer förändra pris eller nåt direkt.. Ej heller ta över ksalolen, dom är väl perfekta att göra kopior på inga tryck osv :-)
Citera
2015-12-23, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JiseOne
Dom har funnits i perioder innan med, ungerska är dom.. Slår fort på mig åtminstone. :-) Min favorit-xanor! Påstår inte att de är starkare än tex vanliga svenska UpJohn men lika bra fast snabbare påslag för iaf min del.. Men i övrigt är 1mg 1mg..

Marknaden kommer väl märka det om de köper men tror inte de kommer förändra pris eller nåt direkt.. Ej heller ta över ksalolen, dom är väl perfekta att göra kopior på inga tryck osv :-)

Ja dom e helt klart likvärdiga UpJohn 1mg om inte bättre imo
Citera
2015-12-23, 06:52
Medlem
Citat:
Tog min 100mg kapsel Tramadol, väntade en 15 min.. Rullade en ganska okej holk, Rökte häften.

Jag känner mig.. aa bäng iallfall och något annat börjar hända här också .. Katten springer runt lite i rummet och leker HEHE. Söt är han.

Tror inte mitt intag har hunnit speakat riktigt, Skriver om en stund.

EDIT: Har tagit 2 till Frontin nu, för ca: 15 min sen.

Vad inte riktigt vad som händer igår man jag vaknade upp i datorstolen nu.

Antar de var dom sista frontinen som gjorde sitt. Jag har fortfarande 15 st frotin kvar samt 19 st 100mg Tramadol och röka som räcker 1-3 dagar.

Hur mycket vågar man blanda? Tänkte köra en ikväll till med flumm. (måste passa på, innan jul)
Citera
2015-12-23, 08:16
Medlem
Tycker vi börjar tidigt idag samt några powerking så slipper jag somna
Citera
2015-12-23, 12:26
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Tycker vi börjar tidigt idag samt några powerking så slipper jag somna

Kände du dig inte benzad överhuvutaget? Måste isåfall ha noddat med hjälp av tram och röka. Skumt att dom verkar så inpotenta som även kommer blister.. Mycket skumt. Eller så är xanor inget för dig och prova annan sort Vill jag vara riktigt skön käkar jag 2-3 fm1 or,tja.. varför inte en nitrazepam med. OxyNorm/Oxycontin samt en massa röka. Där snackar vi att vara skön och flyta på ett moln typ om man blandar allt det. Så komer min jul se ut iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in