De jag skrev igår ( om Mano 1 mg ) Fan vad klena. Känns som typ 0,25 mg jaja alla går vi på nitar i denna bransch
Tur jag bara köpte 20 st. Var nära på att köpa 100. Dom smakade ju bra.
Nu kan jag ha annat kul för pengarna istället
Senast redigerad av KringEx 2015-12-21 kl. 08:41.
De jag skrev igår ( om Mano 1 mg ) Fan vad klena. Känns som typ 0,25 mg jaja alla går vi på nitar i denna bransch
Tur jag bara köpte 20 st. Var nära på att köpa 100. Dom smakade ju bra.
Nu kan jag ha annat kul för pengarna istället
Ja ibland har man tur surt att dom inte va så bra :/ kommer inte ens ihåg att jag skrev här inatt haha Frontin min nya kärlek
Har ingen benzotolerans alls, stoppade i mig 1mg frontin kl 15.15, tror jag känner lite, men knappt något? Förväntade mig att det skulle slå på bra som det gjorde för 6 månader sen när jag också hade sånna här. Knapra några till? har smoke och tramadol med.
Kan de vara fake jag har? domma här va ljusare rosa en dom jag hade sist.
Har ingen benzotolerans alls, stoppade i mig 1mg frontin kl 15.15, tror jag känner lite, men knappt något? Förväntade mig att det skulle slå på bra som det gjorde för 6 månader sen när jag också hade sånna här. Knapra några till? har smoke och tramadol med.
Ta tramadol och rök en spliff samt knapra 2 st till så borde det svänga på bra.
Vi kan omöjligt veta om det är fake eller inte. Det känner du isåfall.
Ta tramadol och rök en spliff samt knapra 2 st till så borde det svänga på bra.
Vi kan omöjligt veta om det är fake eller inte. Det känner du isåfall.
Tog precis 2 till, känner jag inget då så börjar jag nojja! Ser äkta och fake likadana ut? tänkte om man kunde visa bild, fick dom i karta o inte löst iallfall.
Tog precis 2 till, känner jag inget då så börjar jag nojja! Ser äkta och fake likadana ut? tänkte om man kunde visa bild, fick dom i karta o inte löst iallfall.
Hur mkt tram och benz vågar man blanda?
Ingen aning om dom ser likadana ut. Ta 100-150mg tram och ta det lugnt. Blanda inte i mer bens. Många säger ofta att det inte känner nåt fast dom är tvär benzad. Känner du inte av bensot nånting utan tolerans så är det ju nåt fel på pillerna. Men ta tram så känner du nog av bensot mer Alla reagerar ju olika när det gäller medicin.
Ingen aning om dom ser likadana ut. Ta 100-150mg tram och ta det lugnt. Blanda inte i mer bens. Många säger ofta att det inte känner nåt fast dom är tvär benzad. Känner du inte av bensot nånting utan tolerans så är det ju nåt fel på pillerna. Men ta tram så känner du nog av bensot mer Alla reagerar ju olika när det gäller medicin.
Nu har det redan börjat hända lite mer. Blev iallfall trött och svinhungrig på den första 1mg, tippar det åt de hållet att det är äkta? Röka va slut. måste fixa mer nu snabbt.
Är rätt sugen på att fortsätta uppdatera er hur det går för mig om någon är intresserad.
Hej! dom Frontin som jag har just nu är rosa som dom brukar vara men testa och smaka på en! så fort jag lägger en på tungan så tar det 2-3 sekunder innan det smakar alpra i hela munnen
Hej! dom Frontin som jag har just nu är rosa som dom brukar vara men testa och smaka på en! så fort jag lägger en på tungan så tar det 2-3 sekunder innan det smakar alpra i hela munnen
Testade suga på den 2-3 sekunder innan jag svalde med vatten, och de smakade skit så de bar jag nöjd med
Men jag tror jag börja komma ihåg nu boys, känner mig småfull nästan haha, kommer med ny uptade efter jag fått tag i rökat.