2023-04-13, 09:26
Medlem
Hur länge kan man käka utan att bygga tolerans? Hur långt ska uppehållet vara?
Citera
2023-04-13, 09:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KlasKapital
Hur länge kan man käka utan att bygga tolerans? Hur långt ska uppehållet vara?

Antar att du menar dagligt knaprande. En eller två veckor kanske, max. Sen lika långt uppehåll. Enkel regel.
Citera
2023-04-13, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Antar att du menar dagligt knaprande. En eller två veckor kanske, max. Sen lika långt uppehåll. Enkel regel.
Tack. Hm. Fan då. Märktes tydligt idag så behövde 2 mg, men tog uppehåll på 3 dagar innan och trodde de skulle räcka
Senast redigerad av KlasKapital 2023-04-13 kl. 11:02.
Citera
2023-04-13, 11:31
Bannlyst
Citat:
Tack. Hm. Fan då. Märktes tydligt idag så behövde 2 mg, men tog uppehåll på 3 dagar innan och trodde de skulle räcka

Nej, så snabbt går det inte.
Det är inte speciellt roligt att hamna i skiten, djävulens loop/spiral... men du behöver nog inga råd, passa dig bara.
Citera
2023-04-13, 11:33
Medlem
uh-huhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
har åkt på två olika batcher där dom ena smakar beskt som fan medan dom andra smakar typisk alpra (den där pappersmaken)

är dom beska spetsade med fentanyl eller? eller har smaken inget med det o göra

kan tillägga att dom beska är batch 53552 om nån stött på dem
Kan du ta kort?
Citera
2023-04-13, 15:18
Medlem
De var beska och allmänt off. Men jag tog ju bara 2 st så är ju inte mkt att kunna ge ett rättvist omdömme utav.Har inte lämnat ngt prov sen jag tog de och de är ute nu nändå.
Citera
2023-04-13, 15:24
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uh-huh
Kan du ta kort?

nja kanske sen isåfall, fast varför?

Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
De var beska och allmänt off. Men jag tog ju bara 2 st så är ju inte mkt att kunna ge ett rättvist omdömme utav.Har inte lämnat ngt prov sen jag tog de och de är ute nu nändå.

vilka snackar du om? min batch?
Citera
2023-04-13, 15:27
Medlem
Nä min då. Va din okej eller?
Citera
2023-04-13, 15:27
Medlem
litenbokstavs avatar
Citat:

nej det beror på doser. tar du minst 5 mg varje dag i flera veckor så utvecklar man abstinens ja, har haft perioder då jag tagit 1-2 mg varje dag i ett halvår och slutade cold turkey, hände inte ett skit

det du kände efter 3 dagar kanske var något annat
Citera
2023-04-15, 04:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenbokstav
nej det beror på doser. tar du minst 5 mg varje dag i flera veckor så utvecklar man abstinens ja, har haft perioder då jag tagit 1-2 mg varje dag i ett halvår och slutade cold turkey, hände inte ett skit

det du kände efter 3 dagar kanske var något annat
Intressant. Har erfarenhet av att käka 1-3mg om dagen under 2-3 månader och vaknade i ambulans pga kramp osv.
Citera
2023-04-17, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airwave92
För nån vecka sen fick jag tag på en ny batch och jävlar vad beska dessa är, känner inte alls den speciella papper-liknande alprazolam smaken som man ska känna för att veta att det är bra grejer

Vad tror ni? Ju beskare desto sämre? dessa är nästan svåra att få ner, fyfan

Utseendemässigt är dom det vanliga

En som har käkat ksalol länge här.
Fick precis tag på aurobindo alprazolam och dom smakar ingenting men är extremt potenta. Och slår bara efter några minuter jämfört med ksalol som jag tycker tar längre tid. Har inget emot beska smaken av ksalol alls, men av erfarenhet så smakar alla ksalol likadant för mig iaf.
Citera
2023-04-17, 21:22
Medlem
Bakaxels avatar
Svepte en Mariestads starkis 33 cl vid åttatiden, och tänkte smula i mig en Ksalol 1 mg snart, ingenting man behöver noja upp sig över va? Har ju hört rena skräckhistorier om benso + alkohol så lika bra att fråga tänker jag. Så att man inte vaknar upp naken insmord i senap på motorvägen inatt eller så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in