2015-08-13, 17:55
Medlem
NerUpps avatar
Har fått tag på xanax stavar, men jag vart helt skumm av de, inte som vanligt xanor rus alltså, Tänkte kolla om nån vet om man kan se på något sätt om de är falska, finns ju pressade med typ Flubb istället för alprazolam.. Men kan man se de på nått sätt utan att lämna in de på analys?

De är tryckta med XANAX på ena sidan och 2 på andra, men tvekar på att de är alpra i de..
Senast redigerad av NerUpp 2015-08-13 kl. 17:59.
Citera
2015-08-13, 19:13
Medlem
Sitter effekten i kortare om man har tolerans?
Citera
2015-08-13, 23:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NerUpp
Har fått tag på xanax stavar, men jag vart helt skumm av de, inte som vanligt xanor rus alltså, Tänkte kolla om nån vet om man kan se på något sätt om de är falska, finns ju pressade med typ Flubb istället för alprazolam.. Men kan man se de på nått sätt utan att lämna in de på analys?

De är tryckta med XANAX på ena sidan och 2 på andra, men tvekar på att de är alpra i de..

De bästa är ju att veta smaken på alpra så vet man alltid och kan vara säker. De har ju/de florerar ju fake alpra så...
Citera
2015-08-14, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzotorzken
De här "Canox 2mg" som säljs överallt nu, är det någon som vet vad de innehåller?
Det är ju uppenbarligen ingen apoteksprodukt i något land utan ett hemmakok, men folk verkar nöjda med dessa.
Innehåller de alpra eller någon annan substans?

Från usa och helt klart godkända. Innehåller alpra...
Citera
2015-08-14, 07:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NerUpp

Blivit erbjudna sådana och det var definitivt flubb. En polare tog två och blev helt mongo!
Citera
2015-08-15, 11:54
Medlem
KringExs avatar
Är Xanax stavar alltid mer porösa än vanliga svenska stavar?
Köpte svenska stavar för ett tag sedan, och igår fick jag tag i Xanax-stavar. Dom smular inte när jag delar dom men dom är väldigt porösa. Brukar smälta Xanor under tungan men dessa Xanax spreds runt hela munnen för att dom var så porösa.
Så, till frågan; Är Xanax mer porösa än Xanor?
Citera
2015-08-15, 19:40
Medlem
Känns som att de flesta här inte har recept utan bara är knarkarjävlar! Fy fan säger jag bara

Usch usch
Citera
2015-08-15, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Känns som att de flesta här inte har recept utan bara är knarkarjävlar! Fy fan säger jag bara

Usch usch

Är de så mkt att att ha i knarkarsyfte då? Jag känner av 3 mg visst men det är liksom inget speciellt. Sluddrar inte och har inga problem att gå, visst jag går väl lite mer flytande eller hur man ska förklara det och känner mig lite avslappnad men inte mer än så.

Antar att daglig 225 mg Lyricados spelar in och att jag eventuellt behöver käka typ de dubbla om det skall vara i russyfte? Känns ju som slöseri.
Citera
2015-08-16, 13:31
Medlem
KringExs avatar
Är det någon som vet hur mycket en svensk Xanor 2 mg stav väger? Är osäker på om jag fått rätt produkt så tänkte väga den också
Citera
2015-08-16, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Är det någon som vet hur mycket en svensk Xanor 2 mg stav väger? Är osäker på om jag fått rätt produkt så tänkte väga den också
är inte 2mg just vikten? xD
Citera
2015-08-16, 15:03
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6

Nej 2 mg är den aktiva substansen. Resten är utfyllningmedel för att få tabletten att sitta ihop
Citera
2015-08-16, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av No6

2mg Alprazolam plus bindmedel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto