2015-12-21, 23:52
Medlem
Andersson93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opilus5500
Din önskan kanske blir sann =) Någon har rotat lite Art bilder som släpptes på blizzcon innan D3 hade släppts.

http://itsnobbie.blogspot.se/2015/04/diablo-3-expansion-2-skovos-and-new.html

Här är spekulationer och teorier men man vet ju aldrig. Jag tror helt klart att Skovos Island ser vi i framtiden antingen i patch eller i Expansion.
Ja det ser ju faktiskt intressant ut. Bara dem lyckas göra den bra. Paladin var min favoritklass i D2 men crusader gillar jag minst av alla klasser i D3 :P. Bara det inte blir en totalflopp blir jag nöjd.
Citera
2015-12-22, 15:49
Medlem
Redlinezs avatar
Man tröttnar ganska snabbt på levla paragon. Jag har paragon level 450. Går dock snabbt att levla. Längtar dock till season 5.
Citera
2015-12-22, 16:03
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Man tröttnar ganska snabbt på levla paragon. Jag har paragon level 450. Går dock snabbt att levla. Längtar dock till season 5.

dock är hög paragon nödvändigt om man vill kötta högre greater rifts, är själv p840 men inte fan känner jag att det är för mycket.. över 1000 är heller inte för mycket..
Citera
2015-12-22, 16:10
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
dock är hög paragon nödvändigt om man vill kötta högre greater rifts, är själv p840 men inte fan känner jag att det är för mycket.. över 1000 är heller inte för mycket..

Ja, det är ju sant. Känner också att mina paragon levels inte är så mycket, vill gärna vara högre dock. Tycker bara det är tråkigt att nöta upp den
Citera
2015-12-28, 09:53
Medlem
ImWorthlesss avatar
Kommer folk hålla sig fast vid samma karaktärer som tidigare seasons eller tänker ni testa nytt i season 5?

Kommer själv släppa DH för all framtid, spelade den knappt i s4 mer n i starten litegranna.

Kommer återgå till WD i season 5 faktiskt då Firebat får ett ansiktslyft totalt samt mycket annat skoj för WD
Lär antagligen köra en munk med för support då den fortfarande verkar viable i kommande patch.
Citera
2015-12-28, 11:04
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Kommer folk hålla sig fast vid samma karaktärer som tidigare seasons eller tänker ni testa nytt i season 5?

Kommer själv släppa DH för all framtid, spelade den knappt i s4 mer n i starten litegranna.

Kommer återgå till WD i season 5 faktiskt då Firebat får ett ansiktslyft totalt samt mycket annat skoj för WD
Lär antagligen köra en munk med för support då den fortfarande verkar viable i kommande patch.

Tror jag kommer fortsätta nöta DH. Pallar inte sätta mig in i en ny karaktär. Börjar känna mig klar med D3 faktiskt. Så tror inte S5 kommer ge den nytändning som behövs för att jag ska sätta mig ordentligt igen. Då är det lättare med en karaktär man kan i sömnen till 100% sen gammalt.
Citera
2015-12-29, 04:29
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lanoo
Tror jag kommer fortsätta nöta DH. Pallar inte sätta mig in i en ny karaktär. Börjar känna mig klar med D3 faktiskt. Så tror inte S5 kommer ge den nytändning som behövs för att jag ska sätta mig ordentligt igen. Då är det lättare med en karaktär man kan i sömnen till 100% sen gammalt.

håller med. s5 och det lilla nya kommer inte ge ett skit. fixar mina kosmetiska grejer sen ger jag upp asap.
Citera
2015-12-29, 04:30
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez

du har ju inte ens börjat levla om du bara är 450
Citera
2015-12-29, 04:55
Medlem
Kyotos avatar
Hur går man snabbast upp level? (Paragon)
Citera
2015-12-29, 13:06
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
Hur går man snabbast upp level? (Paragon)

spela rifts hela tiden typ och ha så mycket bonus exp gear som möjligt finns inga genvägar till hög paragon level det är tusentals timmar att lägga ner i princip om man vill.
Citera
2015-12-30, 09:33
Medlem
Kyotos avatar
ah jo, att det kommer ta tid förstår jag ju, så letar inte precis efter genvägar. Menade mer rifts eller bounties eller köra quest mode. Mer så vad går snabbast. Men då kör jag väl på rifts då. Tack.
Citera
2015-12-30, 11:23
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kyoto
ah jo, att det kommer ta tid förstår jag ju, så letar inte precis efter genvägar. Menade mer rifts eller bounties eller köra quest mode. Mer så vad går snabbast. Men då kör jag väl på rifts då. Tack.

grifts i grupp. rifts genererar nästan inget i jämförelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in