Citat:
Ursprungligen postat av
Synatt
4-Methylpregabalin
Sen finns det ett som inte Pfizer utvecklar som nu ligger ända framme i fas 3 testning som heter Mirogabalin, som är avsevärt mycket starkare än Lyrica, finns inga känd siffra där men avsevärt måste vara mer än 4-4-Methylpregabalinet t.o.m, vilket är ytterst skrämmande i sig. Vi kan nog alla skriva under på att Lyrica i sig är illa nog, sen att det är fler aktörer som utvecklar ämnen med 4 gånger potensen uppåt det okända "avsevärt mycket mer potentare" är en horribel jävla framtidutsikt och kommer drabba männiksor hårt, dvs verkligen skada människor och främst de som missbrukar dessa ämnen. Lyrica är mer än illa nog på den punkten.
//SyNatt
Ah, Mirogabalin har jag hört talats om och läst lite, det lilla som finns typ. Håller helt med dig med det du skriver. Pfizer är ett äckligt företag som vill sätta folk i extremt jobbig situation med beroende som är jävligt jobbig att ta sig ur. Relapsade många gånger när jag försökte sluta med Lyrica, men efter cirka 6 månader lyckades jag och är nu helt fri från råttgiftet, men, som jag skrev tidigare använder jag ibland för att boosta annat men det är rätt sällan. De vill enbart tjäna pengar på dessa "mediciner" och försöker få fram något kemiskt som är extremt potent och extremt beroendeframkallande.
Däremot kommer det korrupta bolaget aldrig att nämna det (som de gjorde med Lyrican). De påstod att det INTE var beroendeframkallande så långt de kunde, sjukt att det fortfarande inte är narkotikaklassat. Rövhål som förtjänar det värsta man kan uppleva.