2015-11-25, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av born-to-lose
Då har jag fått recept på lyrica mot min gad. 75x3 ed. Är det en normal första dos?

Ja det är en vanlig start dos. 75x2 är vanligt med
Citera
2015-11-25, 17:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av born-to-lose
Då har jag fått recept på lyrica mot min gad. 75x3 ed. Är det en normal första dos?

Tänk nu på att använda det som medicin, när du väl fått det på recept. För misstänker dom att du höjer dosen för berusningsmedel så kapar dom det direkt
Citera
2015-11-25, 20:42
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Genast? Tar väl 2 timmar innan Lyrican verkar.

Så var det iaf de två gånger jag tog(900 mg första gången och 600 mg andra)

Det stämmer, var lite taskigt påläst förstår jag nu. Det jag kände var förmodligen placebo.
Citera
2015-11-25, 20:46
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Det stämmer, var lite taskigt påläst förstår jag nu. Det jag kände var förmodligen placebo.

Haha, placebon var nog bättre än det riktiga lyricaruset, som ju inte alla tycker är att hänga i granen.
Citera
2015-11-26, 00:05
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Haha, placebon var nog bättre än det riktiga lyricaruset, som ju inte alla tycker är att hänga i granen.

Hur skulle ni beskriva ett lyrica-rus ? Nyfiken på vad ni tänker svara.
Citera
2015-11-26, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Lycka. Ett skönt lugn. Färskingar kan dock bli yra och lustiga. Att ta lyrica en gång och säga att ruset är skit verkar ju inte vara helt ovanligt.
Citera
2015-11-26, 01:45
Medlem
Gunniss avatar
Skulle väl säga att lyrica gör mig flummig, social och vinglig. Låter kanske inte som en höjdare men gör att dagen får en stjärna i kanten =) Hungrig som fan blir jag också. Dessutom känner jag en konstant törst samtidigt som vatten verkar rinna rakt genom en. Urinerar konstant hehe....

Tror verkligen inte lyrica är för alla men jag tycker det är soft att vingla omkring samtidigt som jag pratar strunt med en pirrig känsla i kroppen. Att studera funkar t.ex. inte alls för mig på lyrica pga flummet men funkar utmärkt för en myskväll. Glöm inte rökat!
Citera
2015-11-26, 02:30
Medlem
TorrFlamingos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av svennkk
Lycka. Ett skönt lugn. Färskingar kan dock bli yra och lustiga. Att ta lyrica en gång och säga att ruset är skit verkar ju inte vara helt ovanligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Gunnis
Skulle väl säga att lyrica gör mig flummig, social och vinglig. Låter kanske inte som en höjdare men gör att dagen får en stjärna i kanten =) Hungrig som fan blir jag också. Dessutom känner jag en konstant törst samtidigt som vatten verkar rinna rakt genom en. Urinerar konstant hehe....

Tror verkligen inte lyrica är för alla men jag tycker det är soft att vingla omkring samtidigt som jag pratar strunt med en pirrig känsla i kroppen. Att studera funkar t.ex. inte alls för mig på lyrica pga flummet men funkar utmärkt för en myskväll. Glöm inte rökat!

Exakt, det tar lite tid att lära sig gilla lyrican. I början tyckte jag nästan ruset bara var jobbigt, längtade tills lyrican lämnat kroppen och man kände sig klar i huvudet. Nu efter ca 20 st intag i varierande doseringar så kan det förgylla en dag. Att knulla går snabbt, älska tar tid
Citera
2015-11-26, 23:09
Medlem
HentaiMannens avatar
Usch, nu är man inne på djupt vatten... Får AT om jag inte tar typ 2,4g per dag, men även då inslag av frossa och liknande.

I den här takten kommer jag inte ha kvar så det räcker över jul som var min plan... Och jag har inte råd att skaffa mera heller.

Jag kommer vara tvungen att hålla upp några dagar så jag vet att julen blir räddad...

Kan tänka mig att AT'n på 2,4g/dag inte är särskilt rolig.

God damnit.. Jag hatar att älska Lyrica.
Citera
2015-11-27, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Usch, nu är man inne på djupt vatten... Får AT om jag inte tar typ 2,4g per dag, men även då inslag av frossa och liknande.

I den här takten kommer jag inte ha kvar så det räcker över jul som var min plan... Och jag har inte råd att skaffa mera heller.

Jag kommer vara tvungen att hålla upp några dagar så jag vet att julen blir räddad...

Låter inte hållbart asså. sök vård ( om du inte gjort det ) lyrica är jobbigt att hoppa av för folk i medicinska doser, detta är hästdoser.
Citera
2015-11-27, 16:08
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen

Käka benzo är mitt tips så slipper du dessa hemska symtomen. Men jag klarar mig att hålla mig på medicinering nivå när det gäller benzo så hoppas du kan det också
Citera
2015-11-27, 16:13
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Låter inte hållbart asså. sök vård ( om du inte gjort det ) lyrica är jobbigt att hoppa av för folk i medicinska doser, detta är hästdoser.

Jag kan i dagsläget inte söka vård för det av flera anledningar... Men jag tog mig ur ett fler-årigt benzobruk genom avgiftning för några månader sedan.

Citat:
Käka benzo är mitt tips så slipper du dessa hemska symtomen. Men jag klarar mig att hålla mig på medicinering nivå när det gäller benzo så hoppas du kan det också

Jag har lite benzo hemma men det får bli nödfall av anledningen ovan. Vägrar falla tillbaka i den fällan igen. Jag tog dock nästan alltid benzo i normala doser (nåja, aningen överkan kanske, men fortfarande inom medicinska doser), det vara bara det att jag tog det för länge.

Det är Lyrica jag tyvärr har svårt att bryta och svårt att inte missbruka...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in