2015-12-11, 12:42
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hur mkt boostar egentligen kaffe? och ger det snabbare påslag?
Tycker det snurrar på ruset än mer, särskilt ihop med cannabis, haha. Vet inte om jag tycker benso gör sån skillnad men kan vara soft att ta en ksalol eller ikto när ruset börjar lägga sig.
Citera
2015-12-11, 12:44
Medlem
Synatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dicevy
Okay, så kanske det var.

Vet du vad den kommer heta eller om du sitter på någon information eller så? Har sökt men kan inte hitta något relaterat.
4-Methylpregabalin

Sen finns det ett som inte Pfizer utvecklar som nu ligger ända framme i fas 3 testning som heter Mirogabalin, som är avsevärt mycket starkare än Lyrica, finns inga känd siffra där men avsevärt måste vara mer än 4-4-Methylpregabalinet t.o.m, vilket är ytterst skrämmande i sig. Vi kan nog alla skriva under på att Lyrica i sig är illa nog, sen att det är fler aktörer som utvecklar ämnen med 4 gånger potensen uppåt det okända "avsevärt mycket mer potentare" är en horribel jävla framtidutsikt och kommer drabba männiksor hårt, dvs verkligen skada människor och främst de som missbrukar dessa ämnen. Lyrica är mer än illa nog på den punkten.

//SyNatt
Citera
2015-12-11, 17:17
Medlem
Timewriters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillagumman66
Finns några nya sorter , nån under hundralappen på nått av apoteken för den jag köpte kosta 200.

Ang toabesöken... jag kissar nästan aldrig...

Passa dig för att slänga pengar på Red-I osv - dom fungerar inte. Det är Cleari som gäller (den enda med samma aktiva ämne som cleareyes). Hjälper bra om man blir röd i ögonen av lyra.
Citera
2015-12-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synatt
4-Methylpregabalin

Sen finns det ett som inte Pfizer utvecklar som nu ligger ända framme i fas 3 testning som heter Mirogabalin, som är avsevärt mycket starkare än Lyrica, finns inga känd siffra där men avsevärt måste vara mer än 4-4-Methylpregabalinet t.o.m, vilket är ytterst skrämmande i sig. Vi kan nog alla skriva under på att Lyrica i sig är illa nog, sen att det är fler aktörer som utvecklar ämnen med 4 gånger potensen uppåt det okända "avsevärt mycket mer potentare" är en horribel jävla framtidutsikt och kommer drabba männiksor hårt, dvs verkligen skada människor och främst de som missbrukar dessa ämnen. Lyrica är mer än illa nog på den punkten.

//SyNatt

Ah, Mirogabalin har jag hört talats om och läst lite, det lilla som finns typ. Håller helt med dig med det du skriver. Pfizer är ett äckligt företag som vill sätta folk i extremt jobbig situation med beroende som är jävligt jobbig att ta sig ur. Relapsade många gånger när jag försökte sluta med Lyrica, men efter cirka 6 månader lyckades jag och är nu helt fri från råttgiftet, men, som jag skrev tidigare använder jag ibland för att boosta annat men det är rätt sällan. De vill enbart tjäna pengar på dessa "mediciner" och försöker få fram något kemiskt som är extremt potent och extremt beroendeframkallande.

Däremot kommer det korrupta bolaget aldrig att nämna det (som de gjorde med Lyrican). De påstod att det INTE var beroendeframkallande så långt de kunde, sjukt att det fortfarande inte är narkotikaklassat. Rövhål som förtjänar det värsta man kan uppleva.
Citera
2015-12-11, 22:49
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Lyrica? Värsta som hänt läkemedelsvärlden/drogvärlden, no doubt!

* Gjort utav Pfizer....sen mutor för sprida skiten, fake'ade människo-tester m.m.

* Xanor? Den mest missbrukade benzon i världen....vem har tillverkat? Pfizer(!)
* Dom försöker medvetet få sina "läkemedel" vara så beroendeframkallande som möjligt.
* Och det kommer ifrån en tidigare anställd på PFIZER....minns ej källan. Men går googla.

Hade jag haft ork, pengar, så hade jag planerat en "liten" överaskning åt något utav Pfizers huvudkontor.
Helst kidnappat hela ledningen och tvångsmatat dom med 1200mg Lyrica/dag i 6mån.
Sen tvingat dom gå CT. Självklart bara en tanke....men finns annat "man hade kunnat göra".

Satans as....
Citera
2015-12-12, 09:41
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday

* Gjort utav Pfizer....sen mutor för sprida skiten, fake'ade människo-tester m.m.

* Dom försöker medvetet få sina "läkemedel" vara så beroendeframkallande som möjligt.
* Och det kommer ifrån en tidigare anställd på PFIZER....minns ej källan. Men går googla.

Hade jag haft ork, pengar, så hade jag planerat en "liten" överaskning åt något utav Pfizers huvudkontor.
Helst kidnappat hela ledningen och tvångsmatat dom med 1200mg Lyrica/dag i 6mån.
Sen tvingat dom gå CT. Självklart bara en tanke....men finns annat "man hade kunnat göra".

Satans as....

Klart att dom gör beroendeframkallande läkemdel. Dom vill tjäna pengar.
Det roliga är att Pfizer själva säger att Lyrica är ett icke beroendeframkallande läkemedel
Citera
2015-12-12, 10:59
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Klart att dom gör beroendeframkallande läkemdel. Dom vill tjäna pengar.
Det roliga är att Pfizer själva säger att Lyrica är ett icke beroendeframkallande läkemedel

Beroendeframkallande, alright. Men skapa allvarliga permanenta skador?? Nej, det är sjukt.
Även vården tror ju att man ex. efter 600mg/dag under längre tid kan trappa ner på någon vecka.
Fast det tar minst lika länge och i långsam takt som benz, oftast längre.

Svårt och inse verkligheten när dom haft 10 år på sig...?

Ne, död åt Pfizer..!
Citera
2015-12-12, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiveGramsAday

Satans as....

Stämmer helt och hållet, ska finnas dokumentär om det hela ang mutor för att sprida skitet till föreläsare, som sedan propagerar till vanliga läkare inom alla områden som vidare skriver ut det till patienter.

Edit: https://youtu.be/LjVfR-aOUIM?t=2m11s Där berättar en person om just det hela, hittar dock inte dokumentären.
Senast redigerad av Dicevy 2015-12-12 kl. 15:18.
Citera
2015-12-12, 21:29
Medlem
Tar Lyrica då och då. Det kan gå veckor mellan intagen, så jag är inte beroende på något vis (även om jag hört och sett att det är beroendeframkallande). Tycker att jag mår bra på 200-300mg, blir lite vinglig, men är helt klar i skallen.

Det stora problemet är att jag blir totalt knockad dan efteråt. Sover som en sten, vaknar vid 17-18-tiden och ser att jag missat 9 telefonsamtal. ("samtal" lät ju jävligt dumt... det som var tänkt att bli ett samtal menar jag.)

Nån som har liknande problem?
(har ej läst igenom tråden pågrundav lathet, så ursäkta om detta är en gammal och vanlig fråga)
Citera
2015-12-12, 23:37
Medlem
Tycker personligen om lyrica mycket , både i ångestdämpande syfte samt rus hämtade ut ett recept igår och tog 300 mg satt och lyssnade musik i timmar samt blockerar den ångesten kraftigt.

Äter även stesolid som jag inte tycker hjälper något , Iktorivil 2 mg har jag med på recept gillar inte att flumma på de då de är bra mot ångest även den ger muskelavslappnande effekt samt blockerar ångesten rejält blir mer social och gladare av den har haft den i 4 år samt Xanor Depot som jag slutat med.

Nu vill min läkare sätta ut Iktorivilen vilket har lätt till att jag var tvungen att säga upp min lägenhet i Vasastaden Stockholm samt flytta hem till mitt pojkrum i Skåne kunde inte jobba när den trappades ut vilket jag tycker är väldigt konstigt se visste att jag blev labil när de trappade ut den.

Nu har jag dock iktorivil 2 mg på recept igen samt stesolid ska trappa ut allt sen hämta ut receptet och flytta till Stockholm igen så fort som möjligt.

Tillbaka till rent russyfte tycker jag lyrica slår allt när man går ut på nattklubb , dansa hela natten lång onsdag torsdag fredag lördag=)!

Och då har jag provat det mesta att den inte är narkotika klassad ännu är helt otroligt
Citera
2015-12-13, 01:17
Medlem
Är det lugnt att bruka denna produkt i en veckas tid ca 800, 1000mg/dag.
Går igenom en mindre metadon at och måste jobba och detta hjälper mig verkligen.känner mig "typ" normal.

Kommer jag sönder och samman på måndag när jag klipper detta?
Tacksam för svar.
Citera
2015-12-13, 01:36
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Haha, placebon var nog bättre än det riktiga lyricaruset, som ju inte alla tycker är att hänga i granen.

Förmodligen var det på så vis, haha. Egentligen får man väl inte så värst mycket utav Lyrica om man inte behöver den, effekten/ruset substansen ger är väl mer eller mindre det välmående man i vanliga fall bör känna. Rätta mig om jag har fel, dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in