Citat:
Ursprungligen postat av
Stivali
Det intressanta är ju dock att ingen lanserade den teorin från början. Varför kunde inte ni som var säkra berätta det direkt istället, redan när tråden startades? Eller är det så att din teori egentligen inte var ett förstahandsval? Att det pågår en modifiering av minnet där det nu måste fixas & trixas för att få bitarna att passa?
Jodå, den teorin lanserade jag från början när jag klev in i tråden.
Dock smått kamoflerad i ironi kring hur mycket som idag "försvinner" bara för att det snuddar vid känsliga ämnen om hudfärg.
Men jag vill minnas att någon enstaka till och med lyckades hitta min andemening om sidomatch och kommenterade det.
Jag skrev också att angående hur minnet kan spela spratt, att just biten att man är säker på att man visuellt sett bänken kan vara sånt minnesspratt, då citatet ju var just ett beskrivande visuellt uttalande.
Jag kritiserar ingas teorier eller spår.
Jag försöker bara ge en hint om var den faktiskt kan finnas.
Just för att jag märker hur många är roade av och flitiga inatt gräva och kolla gamla klipp.
Inte för att desinformera.
Somliga skriver svar som "inser du hur otroligt det låter?"
Ja, jag vet att det finns många tvivlare här att citatet faktiskt har sänts i någon form.
//Brute
EDIT:
Jag känner mig som Kurt-Sune i Fingerprint-tråden. En dag kanske jag får rätt och kan ropa; Vad var det jag sa!"