2015-12-11, 19:20
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Bosatt i Skåne. Så de är små i storlekarna dvs?.
Det sa han inte. Men om du vet hur en SI sitter på dig kan du jämföra måtten på plaggen. De brukar nämligen inte vara så svåra att få tag på.
Citera
2015-12-11, 23:11
Medlem
beshliks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajbert
Det sa han inte. Men om du vet hur en SI sitter på dig kan du jämföra måtten på plaggen. De brukar nämligen inte vara så svåra att få tag på.

Påpekade det eftersom SI är känt för att vara liten i storlekarna. Men tack
Citera
2015-12-12, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beshlik
Påpekade det eftersom SI är känt för att vara liten i storlekarna. Men tack

Sök i tråden, har för mig att det finns svar på frågan då den ställts förr.
Citera
2015-12-13, 22:49
Medlem
Mounotos avatar
Vad heter North Face jackan som varenda unge på läktarna har? Letar efter en billig regnjacka
Citera
2015-12-14, 01:39
Medlem
Behöver lite hjälp här grabbar. Tycker tracktops i sig kan vara riktigt snygga, speciellt ST:s modeller, men hittar inget som de funkar med när det kommer till byxor. O gå med jeans tycker jag inte ser bra ut o gå full tracksuit ser imo skitfult ut + man ser ut som nån wannabe gangster jugge. Så, någon som har tips på hur man kan få en tracktop att funka med resten av sin outfit?
Citera
2015-12-14, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vatococo
Behöver lite hjälp här grabbar. Tycker tracktops i sig kan vara riktigt snygga, speciellt ST:s modeller, men hittar inget som de funkar med när det kommer till byxor. O gå med jeans tycker jag inte ser bra ut o gå full tracksuit ser imo skitfult ut + man ser ut som nån wannabe gangster jugge. Så, någon som har tips på hur man kan få en tracktop att funka med resten av sin outfit?

Beiga chinos? Att du inte vill ha tracktop till jeans beror nog på att du har blå tracktop och blåa jeans? Testa isåfall med en annan färg på tracktopen.
Citera
2015-12-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjugHeffner
Beiga chinos? Att du inte vill ha tracktop till jeans beror nog på att du har blå tracktop och blåa jeans? Testa isåfall med en annan färg på tracktopen.

Eller testa annan nyans på jeansen. Ljusblå tracktop och mörka jeans funkar ju skitbra t ex.
Citera
2015-12-14, 18:07
Medlem
Nån som har koll på när typ Stone Island, Terrace, nittygritty, sweetandtender, casualclothing börjar sina vinterreor på nätet?

Eller hur några av dessa butiker haft tidigare år?
Citera
2015-12-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Eller testa annan nyans på jeansen. Ljusblå tracktop och mörka jeans funkar ju skitbra t ex.

Citat:
Ursprungligen postat av LjugHeffner
Ok, ska se efter ett par mörka, raw jeans. Hade ändå tänkt o införskaffa ett par. Tack för svaren
Citera
2015-12-14, 21:31
Medlem
Citat:
Nån som har koll på när typ Stone Island, Terrace, nittygritty, sweetandtender, casualclothing börjar sina vinterreor på nätet?

Borstahusen ska ha mellandagsrea! vilket datum den börjar vet jag dock inte men blir väl 25-26 december skulle jag tro.
Citera
2015-12-19, 13:18
Medlem
SLR-08s avatar
ni som har sett Stone Island s/s16, vad tycker ni hittills?
Citera
2015-12-19, 14:21
Medlem
Citat:

Mellandagarna oftast, men med tanke på att det är 10+ här i Stockholm kan jag tänka mig att reorna börjar ganska omgående efter julafton för att försöka få iväg de lite tyngre och varmare jackorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in