2015-12-19, 15:02
Medlem
Brukar http://www.moncler.com/se/ ha rea i mellandagarna? Signade upp för newsletter i hopp om förtur på rean.
Citera
2015-12-19, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonym94
Brukar http://www.moncler.com/se/ ha rea i mellandagarna? Signade upp för newsletter i hopp om förtur på rean.

Förtur till rea brukar vara till trogna kunder.
Citera
2015-12-19, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Förtur till rea brukar vara till trogna kunder.

Okej! Har newsletter från c.p companys hemsida men aldrig handlat därifrån. Får dock info o private sale så man det hade inte varit omöjligt.
Citera
2015-12-19, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
ni som har sett Stone Island s/s16, vad tycker ni hittills?

Vart kan man se de?
Citera
2015-12-19, 19:41
Medlem
Citat:
ni som har sett Stone Island s/s16, vad tycker ni hittills?

Jag tycker det ser schysst ut hittills! Knäppningen i ärmsluten ser betydligt exklusivare ut än förra SS. Blandat med mer och mindre diskreta färger. Tror det kan bli riktigt bra över lag. Förra SS var rätt iskall.
Citera
2015-12-20, 21:03
Medlem
jaybones avatar
Hehe har märkt att stone island blivit väldigt populärt på östermalm. Man ser stone island-jackor överallt. Sen har en butik öppnats på stureplan.

Måste vara dödsstöten för det "magiska" kring märket.
Citera
2015-12-21, 17:33
Medlem
bulle65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suxess
Någon som vet några schyssta hoodies? Tänkte köpa en Ellesse-hood från asos men när jag la till den i kundvagnen tog skiten precis slut...

Om du inte redan handlat en så..

http://www.80scasualclassics.co.uk/hoodies-sweatshirts-c23/ellesse-tappa-full-zip-hoodie-grey-marl-p2507?attribute[1]=131
Citera
2015-12-21, 17:44
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asiii
Vart kan man se de?

Stone Island bör släppa det vilken dag som helst

Citat:
Ursprungligen postat av jaybone
Hehe har märkt att stone island blivit väldigt populärt på östermalm. Man ser stone island-jackor överallt. Sen har en butik öppnats på stureplan.

Måste vara dödsstöten för det "magiska" kring märket.

Jag ser ingen dödsstöt, trender kommer och går.. Men absolut är det tråkigt att allt fler syns med SI men Stone Island har själva valt att gå den vägen när dom släpper samarbeten med Supreme och Nike, dom vill nå ut till en bredare publik, tyvärr.
Citera
2015-12-21, 19:18
Medlem
Hummlers avatar
Hur är det nu under mellandags-rean, får SI reas ut? Har för mig att en av killarna på Sweet & Tender sa till mig att SI inte fick reas ut alls men kan minnas fel då det var för något år sedan eller två han berättade det.
Citera
2015-12-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Hur är det nu under mellandags-rean, får SI reas ut? Har för mig att en av killarna på Sweet & Tender sa till mig att SI inte fick reas ut alls men kan minnas fel då det var för något år sedan eller två han berättade det.

Stone Island får reas ut, rean i deras officiella webshop brukar starta på julafton eller juldan. Sen följer de andra butikerna efter. Tror inte man får rea ut som man vill dock under pågående säsong.
Citera
2015-12-21, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LjugHeffner
Stone Island får reas ut, rean i deras officiella webshop brukar starta på julafton eller juldan. Sen följer de andra butikerna efter. Tror inte man får rea ut som man vill dock under pågående säsong.

Brukar man inte få en förtur från SI om man är kund? Har inte fått nägot mail eller så :-/
Citera
2015-12-22, 13:30
Medlem
jaybones avatar
Citat:

Jag ser ingen dödsstöt, trender kommer och går.. Men absolut är det tråkigt att allt fler syns med SI men Stone Island har själva valt att gå den vägen när dom släpper samarbeten med Supreme och Nike, dom vill nå ut till en bredare publik, tyvärr.

Menar då dödsstöten för magin i märket. Hela den där grejen med kopplingen till subkulturer osv blir inte så ballt när massa feta brat-barn med backslick kutar runt i grejerna i mängder. Blir inte samma sak hur man än ser på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in