Citat:
Ursprungligen postat av priMez0r
Är det samma sak med FILA? Är det oftast så att ST är småa i storlekarna alltså? Vill fan inte få hem en small när jag själv e L/XL. Har XXL och XL i Stonie.
Jag har fyra stycken track tops från FILA och dessa tycker jag är något mindre än vanliga i min storlek, speciellt den ena (Alley). Inte en hel storlek mindre, kanske på Alleyn. Sedan har jag även ett par pikéer från samma märke men dessa är betydligt mindre. Dom är en storlek mindre. Byxorna till tracktopsen har ju en retro modell så dom känns lite vida ner till men annars sitter dom som alla andra plagg i samma storlek.
Angående Sergio så sitter deras tracktops i mitt tycke som vanliga storlekar, medans mina pikéer från dom är små. Där är dom en storlek mindre än andra. Jag har även en vanlig tröja från Sergio, och den sitter som alla andra tröjor storleksmässigt.
Då har jag M i storlek, och gillar när plaggen inte är pösiga. Jag kör L på Stone Island. En del vill ju ha pösiga track-tops men när jag bär retrokläder vill jag att dom sitter som dom ska, och inte som på någon hiphopare.