Citat:
Ursprungligen postat av
anonym94
Är den väldigt kort (bomberjacka)? Är materialet "grovt" eller väldigt tunt(som på goggle jackan jag har)?
Ungefär som en bombarjacka, täcker precis början på jeansen i midjan. Inte jättegrovt iallafall, påminner nog lite mer om goggle jackan du har om jag får gissa, kanske lite grövre.
Citat:
Ursprungligen postat av
asiii
Finns det nån facebookgrupp eller liknande där folk köper/säljer plagg/skor? Jag har hört talas om något som heter Osti-Archive men det forumet verkar vara låst för medlemmar endast. Kan inte registrera mig heller för den delen.
En annan fråga också. Någon som vet vilka skor Adidas släpper härnäst? Är riktigt nöjd med mina Tahiti så är på shoppinghumör!
Tacksam för svar!
Finns ett par bra facebookgrupper, både svenska och engelska.
Majoriteten har dock precis som Osti Archive har, någon som redan är medlem måste gå i god för dig för att du ska bli insläppt, det handlar om att allt ska hålla en schysst nivå och att man ska kunna lita på varandra så inte allt spårar ur med att folk blåser varandra eller försöker sälja saker till överpriser (vilket det finns nog om på ebay).
Missköter man sig ryker både du och med stor risk han som har gott i god för dig