2015-12-09, 19:36
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 68911986
Linda har spoilat igenom om hur det ska gå... måste sluta gå in på hennes blogg

Förstår inte detta. Så onödigt!
Citera
2015-12-09, 20:12
Medlem
2mass avatar
Marcus är ju en riktig kåtbock
Citera
2015-12-09, 20:23
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Markus ger douche ett ansikte trots att han inte är en, hånskratta åt nån slags vråk på zoo

Aldrig har väl någonsin varit angelägnare om att berätta i TV att han ska få ha sex, sätter oss på pottan rejält.

Från Markus runkande klipper man till oromantiske Daniel i bergsbestigarhjälm, tänker er han självgott
prata om sitt sexliv i TV
Senast redigerad av Herr Bökberg 2015-12-09 kl. 20:36.
Citera
2015-12-09, 20:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Markus ger douche ett ansikte trots att han inte är en, hånskratta åt nån slags vråk på zoo

Aldrig har väl någonsin varit angelägnare om att berätta i TV att han ska få ha sex, sätter oss på pottan rejält

Markus har något av legenden Bonde-Rogers mimik. Han är dessutom kort, bortkommen och bonnig precis som Roger.
Citera
2015-12-09, 20:42
Medlem
Bandida.locas avatar
Så sjukt kåt.... pinsamt!!!!
Citera
2015-12-09, 20:55
Medlem
Att det inte skulle bli något mellan Pontus och Lisa var inte direkt så förvånande, fanns ju ingen kemi mellan dem. Marcus känns mest pinsamt och det blir nog inget där heller. Som jag trott hela tiden så är nog Stefan och Hanna de enda som kommer att fortsätta tillsammans. Daniel och Alexandra verkar ju ha insett problemen med att ha ett distansförhållande.
Citera
2015-12-09, 20:56
Medlem
kravodlat68s avatar
Verkar komplicerat för Pontus att dejta en fräsch brud och samtidigt vara homosexuell.. Fan vilken miss av honom att inte gå all in på Lisa.
Citera
2015-12-09, 21:19
Medlem
Danieloss avatar
Jaha, Daniel & Alexandra som verkade så säkra på varandras känslor! När väl vardagslivet, bagaget och avståndet gjorde sig till känna på allvar gick luften snabbt ur ballongen!
Citera
2015-12-09, 21:31
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Jaha, Daniel & Alexandra som verkade så säkra på varandras känslor! När väl vardagslivet, bagaget och avståndet gjorde sig till känna på allvar gick luften snabbt ur ballongen!
Nåja, vi fick ju bara se ett klipp från nästa vecka där jag gissar att dom pratar om hur det blir om dom inte flyttar ihop. Skulle inte förvåna mig att det som kommer i nästa avsnitt är 'Ja, så kunde vi ju inte ha det så nu har hon flyttat hit!'.
Citera
2015-12-09, 21:32
Medlem
Roliga kommentarer från dagens avsnitt:

Stefan - Det blir kul att åka till Grekland, jag har hört att det finns gamla saker att se där.

Daniel - Det blir kul att åka till ett ställe som jag inte ens visste fanns (Bornholm)

Lite synd att bara Stefan och Hanna verkar hålla men kanske inte så oväntat. Verkar inte vara speciellt pricksäkert att dejta i Bonde söker fru.
Citera
2015-12-09, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg

Aldrig har väl någonsin varit angelägnare om att berätta i TV att han ska få ha sex, sätter oss på pottan rejält.

Från Markus runkande klipper man till oromantiske Daniel i bergsbestigarhjälm, tänker er han självgott
prata om sitt sexliv i TV
Sjukt pinsamt. Skryta om det för alla tittare, lagom kul för henne om hon såg programmet nu i efterhand. Han är äcklig och pinsam.
Citera
2015-12-09, 22:17
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Roliga kommentarer från dagens avsnitt:

Stefan - Det blir kul att åka till Grekland, jag har hört att det finns gamla saker att se där.

Daniel - Det blir kul att åka till ett ställe som jag inte ens visste fanns (Bornholm)

Lite synd att bara Stefan och Hanna verkar hålla men kanske inte så oväntat. Verkar inte vara speciellt pricksäkert att dejta i Bonde söker fru.

Jo vars, vilka snillen de där bönderna är. Stefan sa dessutom att de skulle bli kul att bo Grekland, han tror säkert att hela Grekland är en ö. Stefan tillhör inte kultureliten, det kan man inte kräva av en bonde heller, men grabben har iaf charm och humor och det kommer man långt på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in