Citat:
Ursprungligen postat av
asdfarn
Synd att spelet är förstört av random fuskare som kastar ut flera miljoner till folk hej vilt bara. Visst att heists är kul men kul när man redan har hur mycket miljoner som helst på grund av att en fuskare har kastat ut sitt skit så tappar det sin charm.
Sant det du säger, hade precis lyckats tjäna ihop 1 miljon efter relativt mycket slit, strax därefter hamnade jag i olika tillfällen i heists där det totalt kastades ut runt 1.5-2 miljoner, nu är jag i och för sig bara level 54 så har ju lite vapen, bil uppgraderingar och liknande som fortfarande gör att spelet känns värt att spela.