2015-11-14, 18:05
  #15985
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
finns en glitch jag råkat ut för.. om du köper ammo där innan ett mission i (buy all ammo) typ. så kommer pengar dras... men du får ingen ammo. skicka en ticket till rockstar och skriv hur mycket cash du blivit av med för ammo som inte levererats, så får du tillbaka pengar iallafall..

jag hann bli av med runt 200.000 sist det hände

Jaha men även fast jag har full ammo så dras det lite varje gång jag spelar ett mission utan att jag använt vapnet?
Citera
2015-11-14, 22:16
  #15986
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Synd att spelet är förstört av random fuskare som kastar ut flera miljoner till folk hej vilt bara. Visst att heists är kul men kul när man redan har hur mycket miljoner som helst på grund av att en fuskare har kastat ut sitt skit så tappar det sin charm.

Sant det du säger, hade precis lyckats tjäna ihop 1 miljon efter relativt mycket slit, strax därefter hamnade jag i olika tillfällen i heists där det totalt kastades ut runt 1.5-2 miljoner, nu är jag i och för sig bara level 54 så har ju lite vapen, bil uppgraderingar och liknande som fortfarande gör att spelet känns värt att spela.
Citera
2015-11-15, 21:46
  #15987
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosa-Pantern
Det är inte meningen att man ska köra heists med randoms som saknar mic. Man ska köra heists med vänner som har mic.

Vill du köra med randoms så ska du köra missions istället. Då gör det inget om andra leftar eller dör.
Om någon random leftar en heist så påverkar det inte en själv?
Citera
2015-11-15, 22:00
  #15988
Medlem
Rosa-Panterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Om någon random leftar en heist så påverkar det inte en själv?
Då avbryts heisten och de övriga tre slängs ut till free mode.
Citera
2015-11-20, 17:31
  #15989
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -=Damian=-
voice chat är ju bra att ha om man är i heists.. då får man bra info om hur andra tänker.
Heists kan vara en pain in the ass att klara av.. jag tror jag klarat alla heists säkerligen 10 gånger. kräver dock is i magen att hitta ett bra team.. jag brukar starta dom själv och kicka alla under lvl 50... inte lönt att ha folk som inte varit med ett tag.. sista heisten med bankrånet kan vara en pain in the ass dock.. även folk i lvl 200 failar hårt då de tror att de äger spelet och gör som de själv vill och försöker köra solo.. teamwork är allt.. och därför bör man ha voice igång just under heists.. för då får man ofta en förvarning om var folk är på väg att göra


Det där med level tycker jag känns som det kvitar i det spelet. Just som du säger så är många med 150-200 inte så bra att göra heist med. De är för ignoranta. Sedan så kan de slänga ut en fast det är någon annan med hög level som fukat till det. Spelat med folk med 20 som det gått jätte bra med.

Inte orkat göra så många och ska göra fängelse brytningen. Men det är alltid klabb med vem man är försöker med. Har nog 32 tror jag haha.
Citera
2015-11-20, 17:37
  #15990
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Ja exakt, för första setupen där när en åkte i en blå bil först och kikade på ngt, senare i en svart van tillbaks till lgh:n.

polaren jag körde med fick tydligen inte ett piss dock..

Kommer ju sedan att du ska vidare och hämta en bil. Sedan kör en och en "hakar" banken samtidigt. Kan vara drygt. En prick di ska styra bara så den inte går emot något. Gäller att den andra väntar i bilen bara. Sedan in och borra bankfack . Drygt och gäller att ta det försiktigt med borren annars hinner du inte.
Citera
2015-11-25, 03:53
  #15991
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfarn
Synd att spelet är förstört av random fuskare som kastar ut flera miljoner till folk hej vilt bara. Visst att heists är kul men kul när man redan har hur mycket miljoner som helst på grund av att en fuskare har kastat ut sitt skit så tappar det sin charm.

kop lite fina grejer. sen vantar man I nagra manader. da har rockstar tatt bort allt. sekert.
Citera
2015-11-25, 23:34
  #15992
Medlem
segt me så många fuskare, inte läst igenom tråden så mycket fan men om de finns nån på PC som vill göra lite missions eller nåt utan fusk o skit, så adda mig på rockstar social club "purplehaze1986"

är typ level 4 eller nåt precis skaffat spelet !
Citera
2015-11-27, 12:08
  #15993
Bannlyst
är det sant att offroad däck är bäst?
Citera
2015-11-29, 14:57
  #15994
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTranquility
är det sant att offroad däck är bäst?
Det finns ingen skillnad på grepp eller funktion på några däck. Det som gör offroad populärt är att du kan köra över trottoarkanter, gupp etc utan att bilen påverkas av det.
Citera
2015-11-30, 13:54
  #15995
Medlem
Behöver hjälp!

Har nyligen börjat spela GTA V Online, och blev beroende direkt! Men det tar sån tid att gå upp i rank och skaffa pengar.. Alla man möter är ju 100x bättre...

Har sökt och googlat och letat efter tips,,. Men hittar bara äldre trådar från 2013... Känns som det borde vara något sätt som är lättare?

Kan man köpa cash för riktiga pengar? Kan ju vara värt att komma igång..

Vet inte om det är rätt tråd att lägga det under, annars får Admin flytta mitt inlägg.

Tack på förhand!
Citera
2015-11-30, 14:27
  #15996
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitramAA
Behöver hjälp!

Har nyligen börjat spela GTA V Online, och blev beroende direkt! Men det tar sån tid att gå upp i rank och skaffa pengar.. Alla man möter är ju 100x bättre...

Har sökt och googlat och letat efter tips,,. Men hittar bara äldre trådar från 2013... Känns som det borde vara något sätt som är lättare?

Kan man köpa cash för riktiga pengar? Kan ju vara värt att komma igång..

Vet inte om det är rätt tråd att lägga det under, annars får Admin flytta mitt inlägg.

Tack på förhand!
Vad är det du har Googlat efter?
Ja, man kan köpa spelvaluta för riktiga pengar. Dessa kallas "Shark Cards", och går att finna via pausmenyn -> Online om jag inte missminner mig. Tror detta kan variera lite beroende på vilken plattform du spelar på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in