Citat:
Jag har klarat av Criminal Mastermind Challenge vilket innebär att man kör alla heists, i ordning, på hard, med samma folk utan att dö en enda gång. Det ger 12 miljoner extra i bonus plus det man tjänat på heistsen. Sammanlagt drog jag in nära 14 miljoner på att göra det.voice chat är ju bra att ha om man är i heists.. då får man bra info om hur andra tänker.
Heists kan vara en pain in the ass att klara av.. jag tror jag klarat alla heists säkerligen 10 gånger. kräver dock is i magen att hitta ett bra team.. jag brukar starta dom själv och kicka alla under lvl 50... inte lönt att ha folk som inte varit med ett tag.. sista heisten med bankrånet kan vara en pain in the ass dock.. även folk i lvl 200 failar hårt då de tror att de äger spelet och gör som de själv vill och försöker köra solo.. teamwork är allt.. och därför bör man ha voice igång just under heists.. för då får man ofta en förvarning om var folk är på väg att göra
Heists kan vara en pain in the ass att klara av.. jag tror jag klarat alla heists säkerligen 10 gånger. kräver dock is i magen att hitta ett bra team.. jag brukar starta dom själv och kicka alla under lvl 50... inte lönt att ha folk som inte varit med ett tag.. sista heisten med bankrånet kan vara en pain in the ass dock.. även folk i lvl 200 failar hårt då de tror att de äger spelet och gör som de själv vill och försöker köra solo.. teamwork är allt.. och därför bör man ha voice igång just under heists.. för då får man ofta en förvarning om var folk är på väg att göra
När det gäller heists så blir det mycket enklare att köra om man har Armored Kuruma-bilen och att man har tagit på sig en bulletproof helmet och en heavy utility vest och sedan sparat under Outfits i klädbutiken i kassan. Sedan ska hosten i heists alltid ha Player Saved Outfits inställt under Clothing. Då kan deltagarna använda sin sparade outfit med bulletproof helmet och heavy utility vest. Har man en outfit med bulletproof helmet och heavy utility vest så är det väldigt svårt att lyckas dö ens på level hard. Stanna alltid i Kuruman om det går och skjut från den.