2015-10-31, 13:43
Medlem
Hur ändrar man språket?

Jag råkade trycka på franska och jag har provat att båda starta om spelet samt konsollen men nu ger den mig inte alternativet i början att välja språk.

Jävligt sjysst att man måste välja engelska varje gång men när man väljer fel så finns det ingen återvändo.
Citera
2015-10-31, 13:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tangentryttaren
Hur ändrar man språket?

Jag råkade trycka på franska och jag har provat att båda starta om spelet samt konsollen men nu ger den mig inte alternativet i början att välja språk.

Jävligt sjysst att man måste välja engelska varje gång men när man väljer fel så finns det ingen återvändo.

Håller med dig, totalt jävla värdelöst.

Googla och sök så ska du problemlösare finna.
Citera
2015-10-31, 13:48
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacesnplaces
oj, vad trist att man kör på ps3. trodde från början att lowriders var med. väntade väntade väntade.
och så är det bara next gen som får ha kul.
Rockstar gick ut med för en tid sedan att PS3 och X360 inte kommer få några fler uppdateringar eftersom de har nått gränsen för hur långt de två konsolerna kan pressas.
Citera
2015-10-31, 20:01
Bannlyst
Citat:
Hur ändrar man språket?

Oj det visste jag inte så man ska passa sig med andra ord!
Citera
2015-10-31, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZeroTranquility
Oj det visste jag inte så man ska passa sig med andra ord!

Kunde ha vart värre som typ ryska eller kinesiska
Citera
2015-11-01, 12:42
Medlem
latmanics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9king9
Sen uppdateringen spelas mitt spelande in vilket ja inte brytt mig om, men nu står de att minnet är slut.
Vilket minne är det, hur raderar ja de och hur stänger jag av så att den inte startar inspelning hela tiden?
Jag har något liknande, dock tror jag det är att jag kommer åt Share-knappen allt för ofta, men jag har inte riktigt förstått hur jag ska stoppa det? Alltså att det börjar "Recording" nere i vänstra hörnet. Och vart hamnar klippen så man kan rensa? Tror jag har ett par stycken där... PS4

EDIT: Kom och tänka på detta också, finns det något svenskt crew med aktiva medlemmar? Mötte några i ett race som hette typ Swedish Maffia? SWED tror jag taggen var. Vet att denna fråga har tagits upp innan men alltid bättre med lite aktuella svar
Citera
2015-11-01, 12:46
Medlem
Är det fortfarande mycke fusk på online delen? slutade spela pga av det.
Citera
2015-11-01, 13:05
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seniorguzman
Är det fortfarande mycke fusk på online delen? slutade spela pga av det.

fusk finns alltid.. dock märker jag sällan av det.. skulle det uppstå bytar jag session och spelar vidare utan trams
Citera
2015-11-02, 17:42
Bannlyst
Fan vad jag hatar fuskare och det går ju inte att kicka någon. Det är ju helt värdelöst från rock star! Ända sättet att fuska själv.
Citera
2015-11-05, 00:07
Medlem
ojojoj. alltså, det borde vara avstägning på att backa upp zentorno och kasta stickybomb.

är jag den enda som har råd att maxa bilar men inte gör det? det ska ju vara spännande och lite sportsligt, jag orkar liksom inte köra ifrån dom här idioterna med en 4 dörrars bajsbil för att sedan bli uppletad, backad emot och stickybombad

vill ju verkligen ha kul, men dessa jävla puckon är ju bara för mycket asså.

hoppar ut ur heists bara för att dom välte på motorcykel o vafan allt.

har rageat något enormt på det här idag. hur fan gör man? hur hittar man en session som inte består av bortskämda 00-barn?

jag vill inte höra mer "deez nutz"

lolz
Citera
2015-11-05, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spacesnplaces
ojojoj. alltså, det borde vara avstägning på att backa upp zentorno och kasta stickybomb.

är jag den enda som har råd att maxa bilar men inte gör det? det ska ju vara spännande och lite sportsligt, jag orkar liksom inte köra ifrån dom här idioterna med en 4 dörrars bajsbil för att sedan bli uppletad, backad emot och stickybombad

vill ju verkligen ha kul, men dessa jävla puckon är ju bara för mycket asså.

hoppar ut ur heists bara för att dom välte på motorcykel o vafan allt.

har rageat något enormt på det här idag. hur fan gör man? hur hittar man en session som inte består av bortskämda 00-barn?

jag vill inte höra mer "deez nutz"

lolz

Stäng av voicechat helt, det gjorde jag. Ang heist så har jag gett upp
Citera
2015-11-05, 15:22
Medlem
-=Damian=-s avatar
Citat:
Stäng av voicechat helt, det gjorde jag. Ang heist så har jag gett upp

voice chat är ju bra att ha om man är i heists.. då får man bra info om hur andra tänker.
Heists kan vara en pain in the ass att klara av.. jag tror jag klarat alla heists säkerligen 10 gånger. kräver dock is i magen att hitta ett bra team.. jag brukar starta dom själv och kicka alla under lvl 50... inte lönt att ha folk som inte varit med ett tag.. sista heisten med bankrånet kan vara en pain in the ass dock.. även folk i lvl 200 failar hårt då de tror att de äger spelet och gör som de själv vill och försöker köra solo.. teamwork är allt.. och därför bör man ha voice igång just under heists.. för då får man ofta en förvarning om var folk är på väg att göra
Senast redigerad av -=Damian=- 2015-11-05 kl. 15:23. Anledning: tillägg av info
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in