2015-11-29, 23:16
Medlem
Hoppas att Patricia snackar så mycket skit att dom skickar ut henne
2015-11-29, 23:17
Bannlyst
Sergio har ju redan erkänt att han inte har "klickat med någon" av puffen eller André. Kanske kan bli en liten skräll

Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei

Trodde hon skulle gå emot Christian lite mer där och snacka lite skit om André.
2015-11-29, 23:21
Medlem
LillTurkens avatar
Lyxrummet ligger väl nästan vägg i vägg med gröna rummet. Är dom högljuda så kommer dom i huset höra dom. Tror dom är tillsagda att var tystlåtna.
2015-11-29, 23:24
Medlem
LillTurkens avatar
Andrés brorsa verkar vara lite annorlunda än sin bror. Han säger i chatten: dom gör ju en tabbe om de lägger sin röst på Sara och inte en stark spelare när de har chansen
2015-11-29, 23:25
Medlem
Kul twist av BB.

Nu ska vi se vad Anna-Lisa och Sara säger i enrum.. Som puffen och andre kommer höra och se
Medlem
Citat:
Jag tänkte skriva exakt samma sak !! Jag kan lägga till att det är ända chansen att stoppa henne som vinnare och det vore ju extremt värdelöst om Pattficia vinner BB 2015 !!
Medlem
Sergio väljer de tror jag, att skicka ut alltså.
2015-11-29, 23:27
Medlem
elpirros avatar
Någon vänlig själ som kan uppdatera vad som sker? Kan ej kolla live eller något just nu... Paradis? Inga utskickade? Vad händer
2015-11-29, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Någon vänlig själ som kan uppdatera vad som sker? Kan ej kolla live eller något just nu... Paradis? Inga utskickade? Vad händer

Puffen och André fick flest röster och hamnade i varsin glasbur. Gruppen tror att båda har åkt ut! Strax efteråt fick dom träffa Adam en stund och sedan in i "paradisboxen" med lite lyx, antar jag. Just nu sitter grabbarna och tittar på deltagarna i huset. Senare i veckan ska de besluta om en person som måste lämna.
2015-11-29, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-City
Sergio väljer de tror jag, att skicka ut alltså.
Öhhh hur tänker du då ?
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Puffen och André fick flest röster och hamnade i varsin glasbur. Gruppen tror att båda har åkt ut! Strax efteråt fick dom träffa Adam en stund och sedan in i "paradisboxen" med lite lyx, antar jag. Just nu sitter grabbarna och tittar på deltagarna i huset. Senare i veckan ska de besluta om en person som måste lämna.
Tack, kompis. Stabil twist.
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av SASE1

Trodde hon skulle gå emot Christian lite mer där och snacka lite skit om André.
Kanske blir det inte så mkt snack om André nu när han är "ute" och dom då slipper störa sig på honom.
Kan bli så att dom går efter hur mkt skit dom där inne snackar om varandra och om ngn är störig/beter sig illa.
Kan mkt väl bli en skräll och att dom väljer att ta ut ngn oväntad eller Lio i alla fall då hon tillför nada och dom då anser att hon inte bjuder på sig själv tillräckligt för att stanna kvar.
Sen har vi ju det där med Christians val också. Vad händer om han ger den till den person Puffen och André väljer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in