2015-10-18, 23:56
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Det blev jobbigt tyckte hon, kände sig typ attackerad av troy eller något

Från Sasa oxå. Han är negativ till dom nya. Sergio är inte heller glad över det här.
2015-10-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Från Sasa oxå. Han är negativ till dom nya. Sergio är inte heller glad över det här.
Finns ingen anledning att börja gråta över det där.
2015-10-18, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
vart får du det ifrån? Och sedan måste du kalla folk för "neger"? det är inte så coolt att vara rasist.

Är man rasist om man säger neger? Var hela Sveriges befolkning rasister när man "fick" säga negerboll?

Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Jag undrar fortfarande varför det är en kvinnlig Big Brother-röst helt plötsligt..

Produktionen kanske läst inläggen här där hanens röst hånades

Blev ingen utröstad ikväll?
2015-10-18, 23:59
Medlem
Man ser ju att Troy kokar inombords över de nya deltagarna.
2015-10-19, 00:00
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Så på ena sidan har vi Paradise Hotel-typerna och på andra sidan har vi esteter och vänsterflummare. Det här kan ju bli roligt.
2015-10-19, 00:03
Medlem
EasyJoes avatar
Politikern liknar på Jodi Lyn O Keefe hon mörka från Prison break Vet inte riktig om jag tycker hon är sexig eller inte. Det är nått spännande med denna kvinnan
Sen har vi göteborg stekaran som jag vill se gå runt med tofflor och steka ägg gillar honom haha
Senast redigerad av EasyJoe 2015-10-19 kl. 00:05.
2015-10-19, 00:04
Medlem
SevenStarss avatar
Lite överdrivet tycker jag med de fula orden angående Sara.
Det är just att kalla en person för äcklig... vidrig och så vidare som stör mig
när man inte har en personlig erfarenhet av människan. Tvekar på att någon här har umgåtts något med henne...
Svårt att gå efter ett klippt program. Visst gjorde hon en del underliga och otrevliga saker
i Ex on the Beach men känner inte att jag har rätten att döma henne ändå efter det man fick se.
För jag har ingen aning om hur hon är ändå känns det som.
Kanske att hon är omogen, känslig samtidigt som hon kan vara okänslig mot andra, gillar uppmärksamhet. Men tror inte hon är en sådan fruktansvärd genomrutten häxa som vissa anser.

Edit: Kanske har alla dessa personer rätt. "Upp till bevis"... vill gärna tro gott om de flesta.
2015-10-19, 00:06
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Finns ingen anledning att börja gråta över det där.

Gråter gör dom ju inte. Men dom är negativa till det. Christian har ju rätt i att dom har inte mer rätt att vara där än dom nya. Maktspelet kan utvecklas till något helt annat än vad dom trodde/tror.
2015-10-19, 00:08
Medlem
Placeholders avatar
Nu märker man verkligen hur dåligt liven täcker huset, den enda kameran som är något att ha är DC. De andra kamerorna är tomma eller så visar de samma som dc. 16 deltagare och kan man bara föja ett par åt gången, bra det här... Och nu hör man bara kackel på DC. Man skulle vilja se dom andra men det kan man inte...
Senast redigerad av Placeholder 2015-10-19 kl. 00:16.
2015-10-19, 00:09
Medlem
Smirmats avatar
Fan vad Myrna och Debbie ska snacka om att Alex ska in igen. Släpp det förfan.
Medlem
neqers avatar
Man skulle nästan kunna påstå att de gamla deltagarna är främlingsfientliga.
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Lite överdrivet tycker jag med de fula orden angående Sara.
Det är just att kalla en person för äcklig... vidrig och så vidare som stör mig
när man inte har en personlig erfarenhet av människan. Tvekar på att någon här har umgåtts något med henne...
Svårt att gå efter ett klippt program. Visst gjorde hon en del underliga och otrevliga saker
i Ex on the Beach men känner inte att jag har rätten att döma henne ändå efter det man fick se.
För jag har ingen aning om hur hon är ändå känns det som.
Kanske att hon är omogen, känslig samtidigt som hon kan vara okänslig mot andra, gillar uppmärksamhet. Men tror inte hon är en sådan fruktansvärd genomrutten häxa som vissa anser.

Edit: Kanske har alla dessa personer rätt. "Upp till bevis"... vill gärna tro gott om de flesta.

De kan jag förstå men hon har aldrig gjort något efter ex on the beach för att motbevisa det heller, du såg väl på liven när hon fick micken av adam, direkt "du skulle inte fråga mig något."

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in