2015-12-03, 02:59
Medlem
Sergio aka junior är den enda roliga i huset. För mig är han vinnaren av BB 2015.
2015-12-03, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
stabila 20 tusen per avsnitt. Blir nog ingen ny säsong, det får vi tacka produktionen för. Big brother är inget modernt koncept men detta är skandalsiffror

Jag fattar inte varför man inte gjort mer PR för programmet. Det var en ren slump att jag såg att BB börjat sändas, och då hade det redan sänts ett bra tag. PH har ju kommit tillbaka efter några års uppehåll och där har dem ju verkligen gått all in vad gäller pr för programmet så jag tror inte att det handlar om att BB är ett omodernt koncept utan att produktionen gjort för lite PR.

Jag hoppas på fler säsonger trots allt, och då vanliga BB och inte BB maktspelet. Och gärna att det inte är så jädra pk som denna säsongen är.
2015-12-03, 09:54
Medlem
Bajenjeppes avatar
Citat:
Omkring kl 10.00
Hotellfrukost är uppdukad. Vilka blir gäster och vilka blir personal?

Omkring kl 16.00
Två överraskningsgäster kommer att checka in som gäster på hotellet.

Omkring kl 17.00
Christian får veta om beslutet han ska fatta som maktspelare.

Omkring kl 20.00
Blind date med Christian.

Maxén som gör comeback kl 16?
2015-12-03, 10:21
Medlem
Bajenjeppes avatar
Verkar som att produktionen försöker locka 4 att sätta sig vid hotellbordet

"Det här är Big Brother. Hotellfrukosten är serverad"

Ingen fattar något och undrar när dom ska få veta vilka fyra som ska sätta sig.

"Det här är ett meddelande från Big Brother. Detta är meddelandet. Hotellfrukosten är serverad. Slut på meddelandet"
2015-12-03, 10:28
Medlem
Bajenjeppes avatar
Sorry för lite spam....

En av gästerna är.... *trumvirvel*

ELIN!

http://www.st.nu/noje/tv/politikern-...r-sjukt-taggad
2015-12-03, 10:54
Medlem
Bajenjeppes avatar
Patricia är ju helt slut i huvudet. Helt. Jävla. Sjukt.

Hon förstör allt. Bara för inte hon vill sätta sig vid bordet så försöker hon övertyga alla att inte sätta sig överhuvudtaget. Hon anser att det här är ett dåligt sätt av Big Brother att utse folk på... Och anser att dom vinner om dom skiter i hela den grejen.

Vill även poängtera att produktionen gick ut med ett tredje meddelande där dom sa "Big Brother lovar att det är något bra att sätta sig vid bordet"

"Nää, det kan inte vara något bra alltså"

Vem fan bryr sig om det är något dåligt. Våga!
2015-12-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Sorry för lite spam....

ELIN!

Varför låtsas Elin som att hon är typ Sveriges stadsminister? Jag kollade ju valresultatet och hon blev ju inte ens top 10 i kommunen.

"Det var ett stort steg för mig som politiker att vara med." Eller? Gjorde hon var det verkligen det, ingen vet ens vem hon är.
2015-12-03, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Varför låtsas Elin som att hon är typ Sveriges stadsminister? Jag kollade ju valresultatet och hon blev ju inte ens top 10 i kommunen.

"Det var ett stort steg för mig som politiker att vara med." Eller? Gjorde hon var det verkligen det, ingen vet ens vem hon är.

Hon pratar dessutom som hon tillhörde feminist partiet. Inte ens där har hon hittat rätt.
2015-12-03, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SASE1
Undra hur siffrorna ser ut för webb-tittande? Inte för att det kompenserar upp några 9000 tv-tittare men ah.

Vad missade jag här? Lät rörigt.

Patricia satt tydligen länge igår och sa typ till Puffen att vad han hört om bråket inte riktigt stämde, så Puffen hade baserat sin motivering på fel info, vilket 1) hon har fel i 2) fick Puffen att må dåligt. Sergio sa inatt till Christian att Patricia hade sagt till honom att "nu har jag mindfuckat Puffen" och han förstod inte vad hon håller på med, att hon beter sig konstigt.
När hon inte kan provocera Maxén eller längre trycka ner Andre, indirekt, så verkar hon vilja starta tjafs mellan andra och medvetet få dem att tvivla och må dåligt. Hoppas till gudarna att Christian ställer Patricia mot en stark spelare på söndag.
2015-12-03, 11:06
Medlem
Bajenjeppes avatar
Bra Lilo! Hon satte sig....samtidigt som Patricia försökte hålla i henne så hon inte kunde sätta sig
2015-12-03, 11:22
Medlem
Bonaqua604s avatar
Stortsett eller jag skulle nog säga alla som är med i BB och liknande grejor har ju mindrevärdeskomplex av någon form, det är ju bara knepiga och rätt konstiga människor som ställer upp i det där. Läsa någonstans att dom tjänar typ 8:- om dagen att vara där inne.
2015-12-03, 13:01
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Sorry för lite spam....

ELIN!

Sjukt att BB låter henne komma som gäst.Hon talar om skönt att mobbarna åkt ut.Vad fan är fel på denna människa.Ingen jävla mobbing har förekommit i detta årets BB.Skall hon sitta där och kommentera hur duktig hon är Tala om ett BB i PK format och en produktion som är helt misslyckad.Bra att man inte ser skiten mer utan bara läser här då och då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in