2015-11-22, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
1)Vi har inte samma åsikter helt och hållet, hon delar upp texten på ett bra sätt så det blir mindre rörigt så det har jag tagit efter (det är dock vanligt i typ läroböcker också). Kolla själv på din text nu hur ser det ut?

2) Jag vill inte visa upp mig, då hade jag postat bilder för alla att se. Jag kan tänka mig göra det för att du ska tro på mig bara.

1) Ja det är ett bra uttryck som jag tagit efter.
2) Varför inte?

Jag är hetero
Att slänga in skiftande åsikter ibland är mycket lättare än att ändra sånt man gör rutinmässigt. Men sak samma, det är inget jag bryr mig om så länge jag slipper svara på samma sak från olika profiler.

Citat:
Du vill t.ex. inte berätta vad som är hett med din man.
Att jag inte detaljerat vill beskriva sånt som rör min man är för att det är personligt, inte för att jag saknar argument.

Citat:
Jo våldtäkt är dominans.
Våldtäkt har en straffskala på 2-6 år, bedöms våldtäkten som grov kan det ge fängelse i upp till 10 år.

Dominans som är överenskommet inom ett förhållande är inte våldtäkt eftersom det sker med samtycke.

Är skillnaden mellan överenskommen sexuell dominans i ett förhållande och våldtäkt oklar för dig, så gör du klokast i att hålla dig till vaniljsex...

Citat:
Japp.
Varför?

Citat:
Varför inte du gillar väl att ha sex med män?
Jag har bara sex med min man, och jag har det för att jag njuter av det.

Citat:
Ja för du är lesbisk.
Bestäm dig nu. Du säger att jag är man och du säger att jag är lesbisk, jag kan inte vara både och...
Citera
2015-11-22, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Du min vän är helt borta. Kvinnor använder sex allt annat än för njutning.
Nej, jag är fullständigt klar. Däremot verkar jag ha en sagolik tur med valet av man, om andra kvinnor inte har sex för njutningens skull...
Citera
2015-11-22, 23:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Att slänga in skiftande åsikter ibland är mycket lättare än att ändra sånt man gör rutinmässigt. Men sak samma, det är inget jag bryr mig om så länge jag slipper svara på samma sak från olika profiler.
Ska jag inte bara skicka en bild då så slipper du undra?! Jag vill inte höra det påståendet en gång till för jag nu har jag erbjudit dig flera ggr.

Citat:
Att jag inte detaljerat vill beskriva sånt som rör min man är för att det är personligt, inte för att jag saknar argument.
Lol, du är ju helt anonym här eftersom du inte postat bilder eller liknande eller hur?

Citat:
Dominans som är överenskommet inom ett förhållande är inte våldtäkt eftersom det sker med samtycke.
Om man våldtar någon inom ett förhållande så är det inte våldtäkt?
Citat:
Är skillnaden mellan överenskommen sexuell dominans i ett förhållande och våldtäkt oklar för dig, så gör du klokast i att hålla dig till vaniljsex...
Det finns ingen "överenskommen" dominans då är det inte dominans, det enda som kan vara är att den ena parten är undergiven och liksom "är med på det".
Citat:
Varför?
Därför att jag litar bara på fakta.

Citat:
Jag har bara sex med min man, och jag har det för att jag njuter av det.
Men jag skiter i vad du gör just nu, kan du tänka dig det?

Citat:
Bestäm dig nu. Du säger att jag är man och du säger att jag är lesbisk, jag kan inte vara både och...
Du är en man, och om du är en kvinna så gillar du inte sex för du gillar bara en viss typ av sex (med din man hävdar du). Män gillar sex med vilken kvinna som helst i princip det spelar ingen roll vad hon har för personlighet t.ex, är du med på noterna?
Citera
2015-11-22, 23:32
Medlem
Citat:
1) Men ni har inte ens bevisat att ni är verkliga kvinnor?

2) Och varför är det så hemligt?

1) Nej du! Några fler bilder blir det inte, i alla fall inte härifrån!

2) Jag tycker att det är min ensak och vill inte dela med mig om sånt till vem som helst.
Citera
2015-11-22, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
1) Nej du! Några fler bilder blir det inte, i alla fall inte härifrån!

2) Jag tycker att det är min ensak och vill inte dela med mig om sånt till vem som helst.
1) Ok.

2) Hahaha, seriöst hur gamla är ni?
Citera
2015-11-23, 00:05
Medlem
Citat:
1) Ok.

2) Hahaha, seriöst hur gamla är ni?

2) Tillräckligt för att sätta gränser.
Citera
2015-11-23, 00:20
Medlem
Citat:
Jag skulle föredra en porrstjärna vid sex men ska man leva med en kvinna så måste hon ha annat innanför pannbenet. Helst av allt vill jag inte bli utnyttjad (lycka till säger jag till mig själv) av någon kvinna och därför tänker jag mig en kvinna som på något vridet sätt står över mig. Idealt vill jag att hon ska vara en snygg och kåt kvinna med ett bättre jobb än vad jag har men allt det är bara önsketänkande.

Vi kör porrstjärnan.

OK, kanske jag är fördomsfull och gammaldags, men jag tyckermånga porrstjärnor förefaller se väldigt plastiga och uppumpade ut.

JAg rekommenderar medelsnygga kvinnor med någorlunda ordnade förhållanden....den stora gruppen av dessa är faktiskt självförsörjande!
Citera
2015-11-23, 00:36
Medlem
Citat:
Ska jag inte bara skicka en bild då så slipper du undra?! Jag vill inte höra det påståendet en gång till för jag nu har jag erbjudit dig flera ggr.
En bild bevisar inte ett skit så släpp det bara. Undvik bara att skicka sådant som är i princip likadant som svar till mig från olika profiler.

Citat:
Lol, du är ju helt anonym här eftersom du inte postat bilder eller liknande eller hur?
Personer som känner mig privat kan mycket väl ha listat ut att jag är Neverhesitate här, eftersom mina åsikter är desamma i verkliga livet. Vill du ha sexnoveller så kan du googla.

Citat:
Om man våldtar någon inom ett förhållande så är det inte våldtäkt?
Läs noggrannare. Jo, om man våldtar någon inom ett förhållande så är det våldtäkt. Det jag skrev var att dominans som är överenskommen inom förhållandet inte är våldtäkt.

Citat:
Det finns ingen "överenskommen" dominans då är det inte dominans, det enda som kan vara är att den ena parten är undergiven och liksom "är med på det".
Och var ligger skillnaden mellan överenskommelsen att den ene är dominant och överenskommelsen att den ene är med på att vara undergiven? I båda fallen så är det ett samförstånd att den ene är dominant och den andra är undergiven.

Samma typ av argumenterande som Babianen också, när argumenten tar slut så vänder du/ni på ord istället...

Citat:
Därför att jag litar bara på fakta.
På vilket sätt ändrar sig fakta om det som skrivs kommer från en kvinna eller man?

Citat:
Men jag skiter i vad du gör just nu, kan du tänka dig det?
Om jag skulle bli singel så skulle jag fortfarande inte ligga med varje tillgänglig kuk. Jag skulle hitta en annan speciell man att ha härligt sex med.

Citat:
Du är en man, och om du är en kvinna så gillar du inte sex för du gillar bara en viss typ av sex (med din man hävdar du). Män gillar sex med vilken kvinna som helst i princip det spelar ingen roll vad hon har för personlighet t.ex, är du med på noterna?
Det du/Babianen ser som sanning är långt från verkligheten, men från Babianens tidigare inlägg vet jag att det blir mer och mer orealistiskt bullshit ju längre diskussionen pågår.

Jag säger att jag är en kvinna som gillar sex, och du/ni hävdar att jag är en man och/eller lesbisk kvinna som inte gillar sex. Logisk slutledningsförmåga är inget du/ni kan beskyllas för iallafall...

Och beträffande ditt sista påstående så finns det många män som också väljer att bara ha sex med den person de är i ett förhållande med, inget konstigt med det. Vissa doppar i många medan vissa vill utveckla sexet med någon som betyder mycket för dem, människor är olika.
Citera
2015-11-23, 01:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
En bild bevisar inte ett skit så släpp det bara. Undvik bara att skicka sådant som är i princip likadant som svar till mig från olika profiler.
Hon har postat bilder där man ser att hon är kvinna, jag kan skicka en bild där du ser att jag är en man. Om du inte förstår att det bevisar att vi är olika personer så är du helt enkelt efterbliven.

Citat:
Personer som känner mig privat kan mycket väl ha listat ut att jag är Neverhesitate här, eftersom mina åsikter är desamma i verkliga livet. Vill du ha sexnoveller så kan du googla.
Varför ens diskutera här om du har den inställningen?

Citat:
Läs noggrannare. Jo, om man våldtar någon inom ett förhållande så är det våldtäkt. Det jag skrev var att dominans som är överenskommen inom förhållandet inte är våldtäkt.
Är det dominans om man frågar "får jag dominera dig"?
Citat:
Och var ligger skillnaden mellan överenskommelsen att den ene är dominant och överenskommelsen att den ene är med på att vara undergiven? I båda fallen så är det ett samförstånd att den ene är dominant och den andra är undergiven.
Ja ett samförstånd kanske men inte nån överenskommelse.
Citat:
Samma typ av argumenterande som Babianen också, när argumenten tar slut så vänder du/ni på ord istället...
Nej, du är bara lite trögfattad.

Citat:
På vilket sätt ändrar sig fakta om det som skrivs kommer från en kvinna eller man?
Det är inte fakta att du är en kvinna, så allting du säger "i egenskap av kvinna" kan du hitta på.

Citat:
Om jag skulle bli singel så skulle jag fortfarande inte ligga med varje tillgänglig kuk. Jag skulle hitta en annan speciell man att ha härligt sex med.
Mhm, och vart är vi då oense om att tjejer inte är intresserade av sex på samma sätt som män?

Citat:
Det du/Babianen ser som sanning är långt från verkligheten, men från Babianens tidigare inlägg vet jag att det blir mer och mer orealistiskt bullshit ju längre diskussionen pågår.
Det kanske är hos dig det ligger.
Citat:
Jag säger att jag är en kvinna som gillar sex, och du/ni hävdar att jag är en man och/eller lesbisk kvinna som inte gillar sex. Logisk slutledningsförmåga är inget du/ni kan beskyllas för iallafall...
Och jag har förklarat mer än en gång nu att du inte alls gillar sex på samma sätt som män.
Citat:
Och beträffande ditt sista påstående så finns det många män som också väljer att bara ha sex med den person de är i ett förhållande med, inget konstigt med det. Vissa doppar i många medan vissa vill utveckla sexet med någon som betyder mycket för dem, människor är olika.
Och de tror du att de gör för att de vill eller för att de t.ex. inte har möjligheten att ha sex sen ger de nån bullshit förklaring? Alla män förstår att det här är väldigt konstigt.
Citera
2015-11-23, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Memento-vivere
OK, kanske jag är fördomsfull och gammaldags, men jag tyckermånga porrstjärnor förefaller se väldigt plastiga och uppumpade ut.

JAg rekommenderar medelsnygga kvinnor med någorlunda ordnade förhållanden....den stora gruppen av dessa är faktiskt självförsörjande!
Hade det varit så lätt för killar att välja och vraka som kvinnor har hade det skapats mindre gnälltrådar och män hade varit mindre deppiga i landet. Är det svårt att tänka längre än näsan räcker?

Jag kanske inte håller med TS om allt han skriver men har viss förståelse för hans frustration även om jag själv inte är lika bitter(i brist på andra ord).

Sedan spelar det ingen roll vad fan du rekommenderar för det är floskler för män med en mer konkret verklighetsuppfattning än en dumnaiv användare som du.
Citera
2015-11-23, 02:55
Medlem
vonDunajewskans avatar
Citat:
Så alla tjejer jag har frågat, vilket är ungefär ett 80-tal tjejer nu, så är samtliga ointresserade av sex med mig?

Ja, uppenbarligen.

Jag menar, du har inte ens frågat mig och jag är redan sjukt ointresserad av att ha sex med dig. Det har dock inget med sex i sig att göra, jag älskar sex och har det i massor, men jag kommer ändå inte ha det med någon jag inte vill ha det med. Bara för att jag gillar pizza som maträtt kommer jag ju liksom inte äta en random hittepizza från en lerpöl nere vid hamnen. Kanske är det ungefär likadant för det där 80-talet tjejer också: några av dem kanske gillar sex hur mycket som helst, de vill bara inte ha det med dig?

Det kanske inte är tjejerna det är fel på, du kanske skall se över om det möjligen kan ha med något annat att göra? Kanske din attityd...?
Citera
2015-11-23, 03:03
Medlem
Citat:
Talk is cheap. Visar tjejer i verkligheten att de vill ha sex? Inte riktigt va.

I relationer händer det ofta. Det finns relationer där tjejen har mycket större intresse för sex och närhet än killen. Du verkar leta sex utan relation och tjejer letar ofta kärleksrelation som kommer att inkludera sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in