Citat:
Att slänga in skiftande åsikter ibland är mycket lättare än att ändra sånt man gör rutinmässigt. Men sak samma, det är inget jag bryr mig om så länge jag slipper svara på samma sak från olika profiler.1)Vi har inte samma åsikter helt och hållet, hon delar upp texten på ett bra sätt så det blir mindre rörigt så det har jag tagit efter (det är dock vanligt i typ läroböcker också). Kolla själv på din text nu hur ser det ut?
2) Jag vill inte visa upp mig, då hade jag postat bilder för alla att se. Jag kan tänka mig göra det för att du ska tro på mig bara.
1) Ja det är ett bra uttryck som jag tagit efter.
2) Varför inte?
Jag är hetero
2) Jag vill inte visa upp mig, då hade jag postat bilder för alla att se. Jag kan tänka mig göra det för att du ska tro på mig bara.
1) Ja det är ett bra uttryck som jag tagit efter.
2) Varför inte?
Jag är hetero
Att jag inte detaljerat vill beskriva sånt som rör min man är för att det är personligt, inte för att jag saknar argument.
Våldtäkt har en straffskala på 2-6 år, bedöms våldtäkten som grov kan det ge fängelse i upp till 10 år.
Dominans som är överenskommet inom ett förhållande är inte våldtäkt eftersom det sker med samtycke.
Är skillnaden mellan överenskommen sexuell dominans i ett förhållande och våldtäkt oklar för dig, så gör du klokast i att hålla dig till vaniljsex...
Varför?
Jag har bara sex med min man, och jag har det för att jag njuter av det.
Bestäm dig nu. Du säger att jag är man och du säger att jag är lesbisk, jag kan inte vara både och...