2015-11-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chirho
Vart skrev jag att sandlådan är mitt hem?

Den beskrivningen avslöjade mycket...

ISIS kommer komma en dag.

Så så, nu tar vi det lugnt.
Citera
2015-11-22, 21:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag bad dig för att du inte ska komma och påstå att bilden jag lagt ut inte duger som bevis. Inte för att jag inte vet vad som är kvinnligt eller ej.
Okej, kör på zuluwanker's förslag.
Citera
2015-11-22, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Neverhesitate
Att jag reagerar på att Zuluwanker och Babianen har exakt samma åsikter, delar in texten på samma sätt, formulerar sig på samma sätt och använder sig av länkar till undersökningar på samma sätt och att man genom att läsa inläggen inte kan skilja den ena från den andra, är inte vidare konstigt. Och att Zuluwanker precis som Babianen gjort i många trådar vill visa upp sig är ännu en likhet. Mig spelar det ingen roll om någon skriver som flera olika personer, det som känns onödigt är att upprepa samma diskussion på samma sätt med de olika profilerna. Jag förstår om man har olika profiler för att man inte vill outa vissa saker för personer man känner, men att skriva samma åsikter i samma tråd med de olika profilerna verkar bara tramsigt.
1)Vi har inte samma åsikter helt och hållet, hon delar upp texten på ett bra sätt så det blir mindre rörigt så det har jag tagit efter (det är dock vanligt i typ läroböcker också). Kolla själv på din text nu hur ser det ut?

2) Jag vill inte visa upp mig, då hade jag postat bilder för alla att se. Jag kan tänka mig göra det för att du ska tro på mig bara.

Citat:
Jag kan absolut ta att jag blir ifrågasatt, men i vilken fråga anser du att jag saknat argument?
Du vill t.ex. inte berätta vad som är hett med din man.

Citat:
Även Babianen använder sig av uttryck som att "slingra sig". Inte helt vanligt uttryck. Självklart vet jag vad min man gör för att tända och tillfredsställa mig. Däremot har jag ingen lust att berätta det för dig.
1) Ja det är ett bra uttryck som jag tagit efter.
2) Varför inte?

Citat:
Att alla inte tänder på samma sak gäller troligen på flashback med...
Ska han föreställa hetero, bi eller homo?
Jag är hetero

Citat:
Samma 1) 2) indelning som Babianen igen, och samma typ av argumentation.
Sex utan samtycke är våldtäkt, då handlar det inte längre om dominans
Jo våldtäkt är dominans.

Citat:
Mig spelar det ingen som helst roll om du tror jag är man eller kvinna. Bemöter du mina åsikter olika beroende på om du tror jag är kvinna eller man?
Japp.
Citat:
Själv skulle jag inte ligga med någon jag inte tycker är speciell.
Varför inte du gillar väl att ha sex med män?
Citat:
Babianens åsikt igen. Jag älskar sex med en speciell man. Så som du/Babianen använder en mans kuk använder jag en dildo.
Ja för du är lesbisk.
Senast redigerad av zuluwanker 2015-11-22 kl. 21:11.
Citera
2015-11-22, 21:08
Avslutad
Citat:
Okej, kör på zuluwanker's förslag.

http://www.ladda-upp.se/bilder/kkezcoxcrxwvq/
Ifall du missade inlägget där jag länkade.
Citera
2015-11-22, 21:33
Bannlyst
Citat:
Jag skulle säga att om sex används för annat än njutning och närhet så har man problem.
Du min vän är helt borta. Kvinnor använder sex allt annat än för njutning.
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Och DÄR fick Lejondrottningen in en fullträff på glashakorna och diskussionen får ta räkning!

1 ... 2 ... 3 ... ojojoj, hur ska det här gå? KO?
Vilken fullträff. En medelmullig kvinna som sitter på höga hästar och pratar som om hon vore porrstjärna. Sådan är sanningen, feta och mulliga kvinnor kan ha vilka krav de vill och ändå ha råd att ställa krav. Man får sin bild av verkligheten bekräftad även av värdelösa meningsmotståndare här på Flashback.

Fruktansvärt hur riggad relationsmarknaden är.

Iofs ger jag henne 1 poäng för att hon var kvinna.
Senast redigerad av chirho 2015-11-22 kl. 21:40.
Citera
2015-11-22, 21:43
Medlem
katten80s avatar
Ja du har rätt Lindström informerar https://www.youtube.com/watch?v=jpqPzY-4iBM
Citera
2015-11-22, 21:43
Medlem
Citat:
Själv skulle jag inte ligga med någon jag inte tycker är speciell.

Babianens åsikt igen. Jag älskar sex med en speciell man. Så som du/Babianen använder en mans kuk använder jag en dildo.

Där har vi skillnaden.......så enkelt.

Kvinnor (i gemen) vill ha en emotionell reltion till den de har sex med. För män är detta inte så viktigt.

Betyder detta att kvinnor inte gillar sex? Nej, men kanske att kvinnor inte ser sex om ett självändamål. Tittar man på utbudet på kontaktsidor med sexkontakter går det säkert 10-20 män på varje kvinnlig medlem.

En man producerar fler spermier under en sekund än vad en kvinna producerar äggceller under sin livstid. En man kan teoretiskt få hundrtals barn om året, en kvinna kan få ett (om inte tvillingar). Det är inte konstigt att kvinnor är mer "picky".
Citera
2015-11-22, 21:49
Medlem
Citat:
Du min vän är helt borta. Kvinnor använder sex allt annat än för njutning.

Vilken fullträff. En medelmullig kvinna som sitter på höga hästar och pratar som om hon vore porrstjärna. Sådan är sanningen, feta och mulliga kvinnor kan ha vilka krav de vill och ändå ha råd att ställa krav. Man får sin bild av verkligheten bekräftad även av värdelösa meningsmotståndare här på Flashback.

Av denna replik skulle man kunna förledas att tro att du är lika kinkig, picky och kritisk som en kvinna skulle vara!
By the way...skulle du verkligen föredra en porrstjärna framför en kvinna med genomsnittligt utsende?
Citera
2015-11-22, 21:57
Avslutad
Citat:

På vilket sätt pratar jag som om jag vore en porrstjärna?
Så jag sitter på höga hästar för att jag vill vara attraherad av den jag ligger med, både in- och utsidan?
Citera
2015-11-22, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Memento-vivere
Av denna replik skulle man kunna förledas att tro att du är lika kinkig, picky och kritisk som en kvinna skulle vara!
By the way...skulle du verkligen föredra en porrstjärna framför en kvinna med genomsnittligt utsende?
Jag skulle föredra en porrstjärna vid sex men ska man leva med en kvinna så måste hon ha annat innanför pannbenet. Helst av allt vill jag inte bli utnyttjad (lycka till säger jag till mig själv) av någon kvinna och därför tänker jag mig en kvinna som på något vridet sätt står över mig. Idealt vill jag att hon ska vara en snygg och kåt kvinna med ett bättre jobb än vad jag har men allt det är bara önsketänkande.

Vi kör porrstjärnan.
Senast redigerad av chirho 2015-11-22 kl. 22:03.
Citera
2015-11-22, 22:56
Medlem
Citat:
Nej, jag ger exakt samma argument som om du hade varit kille.
Bra. Men du missade visst frågan om varför min verklighet är mer irrelevant och ointressant än din.

Citat:
Man kan använda black swan-teorin kring det här.

Ställ 1000 män bredvid varandra och kolla hur mycket det skiljer sig på dem i sängen. Sen kollar vi hur mycket det skiljer sig på dem i vad de har att erbjuda i form av försörjning. Där kan de flesta ge försörjning som i omsatt till sex skulle motsvara gangbang. Däremot kan de inte leverera gangbang ens alla 1000 tillsammans.
Det där får du göra mer begripligt om jag ska kunna kommentera det.

Citat:
Män har självklart en del i att de inte får ligga men de gör väldigt mycket för att få ligga. Vad gör kvinnor för att få ligga? Ingenting. Anledning? De är ointresserade av sex.
De män som ser sex som en rättighet och inte vill tända kvinnan och skapa gemensam njutning med henne har av naturliga skäl svårt att få ligga. Män som vet hur man får en kvinna intresserad och är bra i sängen får ligga.

Jag är kvinna, intresserad av sex och har sex i princip dagligen, så ditt påstående stämmer inte.

Citat:
Förlåt mig. Du skriver som den gulliga Katzyn, hon är sur på mig. Undra varför... he he
Att rannsaka sig själv är nyttigt ibland ...

Citat:
Kvinnor gifter sig för att skilja sig. Tror du att de gifter sig för att ha skönt sex? Självklart inte. De gifter sig för att råna mannen på laglig väg och komma undan med det.
Nej, det är nog ytterst få kvinnor som gifter sig med målsättning att skilja sig. Och tror det är väldigt få kvinnor som gifter sig enbart för att få skönt sex också. De flesta gifter sig för att de träffat personen de vill dela livet med och skaffa barn tillsammans med. Att det inte alltid håller trots goda intentioner beror oftast på båda parter.

Det är få män som har en förmögenhet att förlora vid en skilsmässa, och de flesta av de männen är smarta nog att skriva äktenskapsförord.
Citera
2015-11-22, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
1) Ja, många fantasier blir det här. Verkliga kvinnor göre sig icke (ICKE!) besvär ty de bara ställer till det i den annars så prydliga statistiken.

2) Tjejerna har varit snälla mot dig, tror jag. Lite roligare än ut och in i kanintempo vill jag allt ha, mer än så kan jag tyvärr inte avslöja.
1) Men ni har inte ens bevisat att ni är verkliga kvinnor?

2) Och varför är det så hemligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in