Citat:
Ursprungligen postat av
Neverhesitate
Att jag reagerar på att Zuluwanker och Babianen har exakt samma åsikter, delar in texten på samma sätt, formulerar sig på samma sätt och använder sig av länkar till undersökningar på samma sätt och att man genom att läsa inläggen inte kan skilja den ena från den andra, är inte vidare konstigt. Och att Zuluwanker precis som Babianen gjort i många trådar vill visa upp sig är ännu en likhet. Mig spelar det ingen roll om någon skriver som flera olika personer, det som känns onödigt är att upprepa samma diskussion på samma sätt med de olika profilerna. Jag förstår om man har olika profiler för att man inte vill outa vissa saker för personer man känner, men att skriva samma åsikter i samma tråd med de olika profilerna verkar bara tramsigt.
1)Vi har inte samma åsikter helt och hållet, hon delar upp texten på ett bra sätt så det blir mindre rörigt så det har jag tagit efter (det är dock vanligt i typ läroböcker också). Kolla själv på din text nu hur ser det ut?
2) Jag vill inte visa upp mig, då hade jag postat bilder för alla att se. Jag kan tänka mig göra det för att du ska tro på mig bara.
Citat:
Jag kan absolut ta att jag blir ifrågasatt, men i vilken fråga anser du att jag saknat argument?
Du vill t.ex. inte berätta vad som är hett med din man.
Citat:
Även Babianen använder sig av uttryck som att "slingra sig". Inte helt vanligt uttryck. Självklart vet jag vad min man gör för att tända och tillfredsställa mig. Däremot har jag ingen lust att berätta det för dig.
1) Ja det är ett bra uttryck som jag tagit efter.
2) Varför inte?
Citat:
Att alla inte tänder på samma sak gäller troligen på flashback med...
Ska han föreställa hetero, bi eller homo?
Jag är hetero
Citat:
Samma 1) 2) indelning som Babianen igen, och samma typ av argumentation.
Sex utan samtycke är våldtäkt, då handlar det inte längre om dominans
Jo våldtäkt är dominans.
Citat:
Mig spelar det ingen som helst roll om du tror jag är man eller kvinna. Bemöter du mina åsikter olika beroende på om du tror jag är kvinna eller man?
Japp.
Citat:
Själv skulle jag inte ligga med någon jag inte tycker är speciell.
Varför inte du gillar väl att ha sex med män?
Citat:
Babianens åsikt igen. Jag älskar sex med en speciell man. Så som du/Babianen använder en mans kuk använder jag en dildo.
Ja för du är lesbisk.