Någon som vet hur man får upp consolen för att kunna skriva in fusk?
Knappen med symbolen §/½ och ~fungerar inte, hittar ingen knapp på tangentbordet som får upp rutan överhuvudtaget
Ibland muppar det sig likadant för mig i princip alla spel med konsol, men det brukar bero på att jag måste byta inställning mellan svenskt och engelskt tangentbord.
Tryck Ctrl + Shift för att byta layout och pröva knappen vänster om 1 (eller var nu din knapp kan tänkas vara) igen.
Fan vad kul att det finns så många sätt att spela fallout!
Hur kunde du avsluta questet när den gröna markören finns i rummet som Deathclawn kommer ut ifrån och således måste döda honom för att nå dit? Jag lämnade nämligen också tillbaka ägget men minns inte om jag plockade upp ägget innan eller efter jag gick till markören, var ett tag sen jag var där och minnet är inte vad det en gång var
Eftersom man kan avbryta efter tre försök och börja om går det ju inte att misslyckas, om man offrar lite tid.
Hahaha titta på bilden
Citat:
Ursprungligen postat av phny5
Du kan använda alla fyra försök, om du misslyckas så blir du bara utslängd från terminalen och får vänta 10 sek.
Gäller inte alla terminaler.
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Är det någon som vet om Fallout 4 saves stödjs av steam cloud?
För det kommer att bli jobbigt om man måste börja om igen när jag köper en ny dator nästa år och vill fortsätta att spela all dlc som kommer.
Dokument/my games/fallout 4/saves...om du kör w7.
Senast redigerad av Arne.Anka 2015-11-22 kl. 20:05.
Blir även lite lustigt att det då måste varit en 50 år sedan han levde i Diamond city och inte Nick inte kunde förvarna en om att lång tid förflutit. Huset och luktspåret tydde snarare på att det var igår han försvann
Sa dom inte att ungen som var i stan var ett "trick" efter att man själv blivit upptinad för att få en att leta upp institutet ?
Hur många av er har stött på några "random encounters"?
Jag stötte på en trevlig herre som
sålde kreditkort som kostade 200 caps tror jag? Köpte ett kort så kallade han mig "Fool" eller "Idiot" eller något och då blåste jag skallen av herrn för att jag kände mig lurad.
Säkerligen stött på fler men det är den jag kommer ihåg, kanske inte är någon random encounter heller för den delen. Vad vet jag.
sålde kreditkort som kostade 200 caps tror jag? Köpte ett kort så kallade han mig "Fool" eller "Idiot" eller något och då blåste jag skallen av herrn för att jag kände mig lurad.
Säkerligen stött på fler men det är den jag kommer ihåg, kanske inte är någon random encounter heller för den delen. Vad vet jag.
Hehe, stötte på honom också. Köpte dock inget, men gjorde samma som du
Honom träffade jag också, köpte inget, han kallade mig "retard" så jag sköt honom. Det är en hård värld i commonwealth.
Bytte partner från Dogmeat till en annan. Var hittar man Dogmeat igen efter det?