2015-11-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Dokument/my games/fallout 4/saves...om du kör w7.

Jo, men det var inte det jag frågade, jag undrade om det stöds av Steam cloud men jag förmodar att det inte gör det.
Citera
2015-11-22, 21:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Bytte partner från Dogmeat till en annan. Var hittar man Dogmeat igen efter det?
I den settlement du skickar dogmeat till, bygg en hundkoja och vänta 24 timmar om du inte hittar hunden
Citera
2015-11-22, 23:20
Medlem
mogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Jo, men det var inte det jag frågade, jag undrade om det stöds av Steam cloud men jag förmodar att det inte gör det.
Fallout 4 sparas i Steams moln, så ja det stöds.
Citera
2015-11-23, 00:34
Medlem
Farbror Fazers avatar
Denna kanske har blivit postad innan men är ett måste för alla som lirar på PC. En mod som ändrar dialogerna så man ser exakt vad karaktären säger för varje alternativ istället för det nya skitsystemet.

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/1235/?
Citera
2015-11-23, 00:55
Medlem
Concubines avatar
Vad är spelets maxlevel? Om det finns någon sådan, minns ej hur det var med trean och NV.

Also hur och var får man enklast tag på fat man och mini nukes?

EDIT: är visst jävligt frågvis inatt. Kan man uppnå någon slags romance med två companions? Började med Piper men kände att jag fick toffla alldeles för mycket med henne så kör med Cait nu.
Senast redigerad av Concubine 2015-11-23 kl. 01:00.
Citera
2015-11-23, 02:07
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concubine
Vad är spelets maxlevel? Om det finns någon sådan, minns ej hur det var med trean och NV.

Also hur och var får man enklast tag på fat man och mini nukes?

EDIT: är visst jävligt frågvis inatt. Kan man uppnå någon slags romance med två companions? Började med Piper men kände att jag fick toffla alldeles för mycket med henne så kör med Cait nu.

Finns ingen maxlevel vad jag hört. Det är infinite

Fat man o mini nuked hittar du lättast på gamla fort och militärstationer.

Tror bara du kan ha en romans.
Citera
2015-11-23, 03:05
Medlem
Concubines avatar
Ah, okej!
En fråga till jag ställde tidigare här angående factions som jag inte fick svar på, går det att göra lite som man vill som i Skyrim eller är det mer som NV?

Antar att åtminstone Institute och Minutemen inte lär gå bra ihop...
Citera
2015-11-23, 03:18
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ah, okej!
En fråga till jag ställde tidigare här angående factions som jag inte fick svar på, går det att göra lite som man vill som i Skyrim eller är det mer som NV?

Antar att åtminstone Institute och Minutemen inte lär gå bra ihop...

Jag har joinat samtliga utan institute o de har gått bra, tror man måste välja vid en viss tidpunkt dock.
Citera
2015-11-23, 04:14
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Jag har joinat samtliga utan institute o de har gått bra, tror man måste välja vid en viss tidpunkt dock.

Precis så ja din knarkarjude;(

För mig börjar det arta sig, är vid level 12 och hororna vill suga av ens kuk...
Citera
2015-11-23, 05:21
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Kukelurat med cait och kunde flirta med piper, lite för tidigt att säga om det kan gå längre.
Citera
2015-11-23, 08:42
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phny5
Du kan använda alla fyra försök, om du misslyckas så blir du bara utslängd från terminalen och får vänta 10 sek.

Hur funkar stores i mitt settlement? Rullar pengarna ner direkt i min ficka eller måste jag hämta pengarna någonstans?

Jag trodde man blev utlåst för alltid? Var det inte så på Fallout 3?

Pengarna landar i workshop för mig. Brukar hitta lite bottlecaps i misc tabben där
Citera
2015-11-23, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mog
Fallout 4 sparas i Steams moln, så ja det stöds.

Härligt!
Finns det något sätt som jag kan kolla upp detta? Jag vet att jag har spelat några spel som sparas i Steam Cloud men jag hittar inte något sätt att kolla upp det, bara att det ibland kommer upp en varning att min sparfil på datorn inte stämmer överens över molnets och då måste jag välja vilken save jag ska ta för att synka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in