2016-05-23, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SatansBalkong
Vid vilken level är det lämpligt att dra igång Far Harbor? Vill gärna ha utmaning, men helst inte bli slaktad var fjärde meter.

Det är ju meningen att spelet ska levlas med dig, men jag har möter ingen utmaning alls och är level 90.
Citera
2016-05-23, 14:47
Medlem
Frater_Frags avatar
Jag glömde nämna att det är lämpligt att fiinslipa sin färdighet med att öppna lås etc innan man tar en sväng till ön. Det är gott om kassaskåp och andra låsta utrymmen med diverse godis i.

Dessutom, ta med Nick Valentine till ön, dialogen mellan honom och Dimas är en njutning att lyssna på, inga spoilers, men Nick rekommenderas varmt som resesällskap.
Citera
2016-05-23, 15:07
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Fan... Jag har låtit det här spelet ligga orört i sisådär 4 månader eller så och tänkte lira igen. Vid startskärmen dök det upp att man kunde välja till modar, gammalt för er som är lite händiga med datorer men nytt för mig.

Det fanns en som heter något i stil med Spring in the Commonwealth, eller något och den ändrar gräset så att det blir riktigt fint och trevligt. Dessvärre får den, i alla fall för mig, spelet att bara lägga av och hoppa direkt ut till Windows.

Men men... Finns det någon mod som ändrar träden samt gräset och inte får skiten att bara stängas av?
Citera
2016-05-23, 15:30
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Fan... Jag har låtit det här spelet ligga orört i sisådär 4 månader eller så och tänkte lira igen. Vid startskärmen dök det upp att man kunde välja till modar, gammalt för er som är lite händiga med datorer men nytt för mig.

Det fanns en som heter något i stil med Spring in the Commonwealth, eller något och den ändrar gräset så att det blir riktigt fint och trevligt. Dessvärre får den, i alla fall för mig, spelet att bara lägga av och hoppa direkt ut till Windows.

Men men... Finns det någon mod som ändrar träden samt gräset och inte får skiten att bara stängas av?

Kolla vad som saknas i Nexus Mod Manager
(eller ännu hellre, kolla efter en ny mod om den kräver en plugin (esp-fil) från tidigare då det inte rekommenderas att använda plugins som är gjorda innan creation kit släpptes)
Citera
2016-05-26, 16:08
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Klampar genom Far Harbour just nu och jag får säga att det är noll och ingen utmaning, är lvl 77 och har Solar Powered som tar ned min strålskada under dagsljus så den där dimman är typ lol.

En trevlig sak är att man får XP igen, mot slutet av huvudspelet levlade jag knappt eftersom jag fick så lite XP för att mosa fiender men nu har jag levlat två gånger sedan jag började, och jag har bara precis börjat.
Citera
2016-05-26, 19:23
Medlem
Är det en bugg i senaste patchen, eller har skaparna slopat minutemen questerna där man ska till olika settlements? Startade om spelet efter jag installerade Far Harbor och Preston är tystare än en mus nu. Är det fler som stött på det eller är min dator tjurig på mig?
Citera
2016-05-26, 19:40
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Pastej
Är det en bugg i senaste patchen, eller har skaparna slopat minutemen questerna där man ska till olika settlements? Startade om spelet efter jag installerade Far Harbor och Preston är tystare än en mus nu. Är det fler som stött på det eller är min dator tjurig på mig?

Har jag inte märkt. Men om det hänt skulle jag inte kalla det en bugg; det är helt åt helvete att aset inte kan låta bli att hosta upp nya uppdrag varje gång man närmar sig.
Citera
2016-05-26, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Har jag inte märkt. Men om det hänt skulle jag inte kalla det en bugg; det är helt åt helvete att aset inte kan låta bli att hosta upp nya uppdrag varje gång man närmar sig.
Bugg kanske var fel ordval. Jag blev bara paff att det gick från att man försökte hålla sig ifrån honom till att nu undra om han är lobotomerad.
Citera
2016-05-26, 21:36
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Pastej
Skulle säga att jag innan aldrig såg röken av några Settlements jag behövde rädda, men nu sedan Far Harbour dyker det upp titt som tätt. Och för att hinna måste man verkligen släppa ALLT..
Citera
2016-05-27, 01:58
Moderator
Arne.Ankas avatar
Sevärt speciellt säsong 1-3 av storyteller (spoilerwarning)
https://www.youtube.com/user/ShoddyCast/search?query=fallout+4
Citera
2016-05-30, 23:28
Medlem
ApaOnCracks avatar
Hejsan, spelar det någon roll när man startar Far Harbor sett till main story? Alltså bör man ha gjort klart main storyn eller kommit till en viss punkt för att få det mesta utav expansionen?

I main-storyn så ska jag
Citera
2016-05-31, 00:11
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApaOnCrack
Hejsan, spelar det någon roll när man startar Far Harbor sett till main story? Alltså bör man ha gjort klart main storyn eller kommit till en viss punkt för att få det mesta utav expansionen?

I main-storyn så ska jag
Du bör ha spelat så långt i main story att du kan ta med dig kompanjon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in