Citat:
Ursprungligen postat av
SkurtDenOnda
Fan... Jag har låtit det här spelet ligga orört i sisådär 4 månader eller så och tänkte lira igen. Vid startskärmen dök det upp att man kunde välja till modar, gammalt för er som är lite händiga med datorer men nytt för mig.
Det fanns en som heter något i stil med Spring in the Commonwealth, eller något och den ändrar gräset så att det blir riktigt fint och trevligt. Dessvärre får den, i alla fall för mig, spelet att bara lägga av och hoppa direkt ut till Windows.
Men men... Finns det någon mod som ändrar träden samt gräset och inte får skiten att bara stängas av?
Kolla vad som saknas i Nexus Mod Manager
(eller ännu hellre, kolla efter en ny mod om den kräver en plugin (esp-fil) från tidigare då det inte rekommenderas att använda plugins som är gjorda innan creation kit släpptes)