2015-11-11, 02:39
  #2365
Medlem
TorrFlamingos avatar
Skaffa poppers och sniffa lite under changapeaken, sjuuuuuuuuukaste. Intensivt.
Citera
2015-11-11, 16:38
  #2366
Medlem
w0lf0wnz0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Ja, det svåra är att använda verktyget (dmt) effektivt till något positivt, utan att gång på gång bli överraskad/häpen över den kraftiga effekten. Det krävs en hel del sessioner under kontrollerade föehållanden om du skall uppnå något medicinskt/neuroplastiskt värde/mål som du vill uppnå. Som tur är finns det ingen som helst toleransökning på denna underbart simpla men kraftfulla tryptaminen, vilket betyder att du kan köra din session precis hur länge du vill också. Återdosering senast var 30e minut brukar jag köra under X antal timmar. Jag använder dock psykadeler mest för att utforska men ibland även programmera om alternativt stärka/försvaga vissa neurologiska kopplingar där uppe i den grå klumpen.



Gubben, DMT kan vara mycket mer effektiv i jämförelse med de flesta psykadelier. Man behöver ju inte enbart röka det. Ayahuasca (DMT oralt) har vädligt kraftiga effekter när det kommer till värde/mål som man vill uppnå samt om man ska uppnå något medicinsk/neuroplastiskt.



Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Rökt en del DMT-kristaller. Riktig syra eller svamp har gett mer Visst, det ger starka visioner, men på mer långverkande psykedelika tvingas iaf jag att ta itu med mer bråte.


Ayahuasca (Alltså DMT) kan ge mer än vad LSD och svamp kan.
__________________
Senast redigerad av w0lf0wnz0 2015-11-11 kl. 16:41.
Citera
2015-11-11, 20:53
  #2367
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av w0lf0wnz0
Gubben, DMT kan vara mycket mer effektiv i jämförelse med de flesta psykadelier. Man behöver ju inte enbart röka det. Ayahuasca (DMT oralt) har vädligt kraftiga effekter när det kommer till värde/mål som man vill uppnå samt om man ska uppnå något medicinsk/neuroplastiskt.






Ayahuasca (Alltså DMT) kan ge mer än vad LSD och svamp kan.
Varför känner du att du måste klappa honom på huvudet lite? Alla har olika upplevelser och synvinklar, dina är inte nödvändigtvis den universellt korrekta.
Dock så kan jag hålla med om att DMT är den kraftigast du kan tänka dig, men svamp och ayahuasca kan komma nära, men då på det sättet där du åker på en egodöd och sedan kan få se platser ingen någonsin sett förut och ingen kommer att se igen.

Plocka ner attityden bara, den hjälper ingen, speciellt inte dig.
Citera
2015-11-13, 01:50
  #2368
Medlem
Jag rökte Changa ikväll, för ett par timmar sedan. Det är den mest fantastiska upplevelse jag varit med om i hela mitt liv! Herregud! Jag har tagit mycket LSD och svamp på nittiotalet. Detta är något helt annorlunda. Att man kan vara med om något sådant, helt vansinnigt! Jag fick ett sådant starkt rus att det är sjukt! Blundade med passande musik i hörlurarna och seglade iväg i något kaos av tankar och bilder, landade efter en kort stund i något lyckorus som masserade hela kroppen. Kändes som jag skulle få orgasm när som helst. Omöjligt att förklara. Sedan kom det fram en massa annat under tiden såklart, men det håller jag för mig själv. En spirituell upplevelse var det i alla fall!
Citera
2015-11-13, 16:02
  #2369
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musclemouse
Jag rökte Changa ikväll, för ett par timmar sedan. Det är den mest fantastiska upplevelse jag varit med om i hela mitt liv! Herregud! Jag har tagit mycket LSD och svamp på nittiotalet. Detta är något helt annorlunda. Att man kan vara med om något sådant, helt vansinnigt! Jag fick ett sådant starkt rus att det är sjukt! Blundade med passande musik i hörlurarna och seglade iväg i något kaos av tankar och bilder, landade efter en kort stund i något lyckorus som masserade hela kroppen. Kändes som jag skulle få orgasm när som helst. Omöjligt att förklara. Sedan kom det fram en massa annat under tiden såklart, men det håller jag för mig själv. En spirituell upplevelse var det i alla fall!
Testade att röka 50mg changa i bong igår och det kändes som hjärtat skulle slå ur bröstkorgen sen kändes det som om jag skulle dö, haha. Är så jävla sugen på en DMT tripp men jag vågar inte riktigt än. Är rädd jag ska få panik när jag röker t.ex 150mg changa...

Kanske skall testa röka 100mg i spliff ikväll och se hur det går.
Citera
2015-11-14, 02:38
  #2370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumnitrat
Testade att röka 50mg changa i bong igår och det kändes som hjärtat skulle slå ur bröstkorgen sen kändes det som om jag skulle dö, haha. Är så jävla sugen på en DMT tripp men jag vågar inte riktigt än. Är rädd jag ska få panik när jag röker t.ex 150mg changa...

Kanske skall testa röka 100mg i spliff ikväll och se hur det går.

Jag är ingen expert, men om du vill att det skall kicka igång ordentligt skall du nog röka hela dosen Changa i ett bloss!? Men du skall nog inte gå in i det här med rädsla. Nervositet är normalt och hälsosamt, men inte rädsla. Då kanske du skall vänta!?
Jag vet faktiskt inte hur mycket jag rökte, det var min vän som förberedde. Han kan det här. Jag har mest erfarenhet av LSD sedan tidigare. Men han ville ge mig en redig resa så han packade en pipa med samma dos som han själv tar. Jag tog ett så långt bloss jag kunde och helt plötsligt började det vibrera och surra och så PANG! Jag minns inte att jag la mig ner i sängen. Jag lämnade min kropp och mitt JAG och färdades iväg med själen. Jag kan inte förklara det på annat sätt. Jag kände då och då en rädsla att jag tappat kontrollen och att jag inte kommer hitta tillbaka men då kom någon varelse eller ande som strålade av vänlighet och lycka som kommunicerade med mig som att "lugn lugn, vi hjälper dig, kom här". Det var explosioner av färger och mönster, det var flashar med bilder från mitt liv, det var andar/änglar/varelser (?) som log mot mig och guidade mig genom ett landskap av olika dimensioner. Sedan landade jag i ett typ av extrem lycka och lugn. Jag trodde nästan att det skulle gå för mig. Jag föll ner i en avgrund, men inte på ett negativt sätt. En varelse eller ande visade sig ovanför mig och började vifta upp mig med armarna. Varelsen log stort och förmedlade ett lugn och lycka. Den drog upp mig ur mörkret och kastade ut mig i ett maskhål av ljus ut i rymden. "kom här, var bara lugn, vi tar hand om dig, iväg med dig, åk vidare". Hahaha.... Under tiden ser man hela tiden mönster och färger som påminner om LSD och jag kände alla mönster på skinnet och i kroppen. De vibrerade i vartenda cell som av en svag ström av elektricitet. Samtidigt könde jag en vind av kyla som rörde sig genom min kropp. Jag vet inte om jag färdades dit själarna färdas efter döden, det kändes så, eller om det var andra dimensioner som finns runt omkring oss som man kan se genom att inta DMT, eller om det helt enkelt bara är min hjärna som hallucinerar??? Och det är det som gör det hela så speciellt och fantastiskt, många frågor och alla möjliga svar! Allt detta sker medans jag ligger ner och blundar med musik i hörlurarna.
Jag har inte blivit galen eller fått psykos och jag vet hur det låter. Men det var min upplevelse. Jag är tillbaka i gråheten här i höstrusket vid mina sinnens fulla bruk, tyvärr!!! Detta är en mycket speciell upplevelse som förändrar livet. Det kommer ta tid att processa allt och jag kommer nog aldrig förstå allt. Kan kan inte ens förstå att jag har kunnat göra en sådan resa. Jag känner mig extremt privilegierad Nu måste jag bara ta reda på hur jag skaffar mer [/quote]
__________________
Senast redigerad av Musclemouse 2015-11-14 kl. 02:57.
Citera
2015-11-14, 03:44
  #2371
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Musclemouse
Jag är ingen expert, men om du vill att det skall kicka igång ordentligt skall du nog röka hela dosen Changa i ett bloss!? Men du skall nog inte gå in i det här med rädsla. Nervositet är normalt och hälsosamt, men inte rädsla. Då kanske du skall vänta!?
Jag vet faktiskt inte hur mycket jag rökte, det var min vän som förberedde. Han kan det här. Jag har mest erfarenhet av LSD sedan tidigare. Men han ville ge mig en redig resa så han packade en pipa med samma dos som han själv tar. Jag tog ett så långt bloss jag kunde och helt plötsligt började det vibrera och surra och så PANG! Jag minns inte att jag la mig ner i sängen. Jag lämnade min kropp och mitt JAG och färdades iväg med själen. Jag kan inte förklara det på annat sätt. Jag kände då och då en rädsla att jag tappat kontrollen och att jag inte kommer hitta tillbaka men då kom någon varelse eller ande som strålade av vänlighet och lycka som kommunicerade med mig som att "lugn lugn, vi hjälper dig, kom här". Det var explosioner av färger och mönster, det var flashar med bilder från mitt liv, det var andar/änglar/varelser (?) som log mot mig och guidade mig genom ett landskap av olika dimensioner. Sedan landade jag i ett typ av extrem lycka och lugn. Jag trodde nästan att det skulle gå för mig. Jag föll ner i en avgrund, men inte på ett negativt sätt. En varelse eller ande visade sig ovanför mig och började vifta upp mig med armarna. Varelsen log stort och förmedlade ett lugn och lycka. Den drog upp mig ur mörkret och kastade ut mig i ett maskhål av ljus ut i rymden. "kom här, var bara lugn, vi tar hand om dig, iväg med dig, åk vidare". Hahaha.... Under tiden ser man hela tiden mönster och färger som påminner om LSD och jag kände alla mönster på skinnet och i kroppen. De vibrerade i vartenda cell som av en svag ström av elektricitet. Samtidigt könde jag en vind av kyla som rörde sig genom min kropp. Jag vet inte om jag färdades dit själarna färdas efter döden, det kändes så, eller om det var andra dimensioner som finns runt omkring oss som man kan se genom att inta DMT, eller om det helt enkelt bara är min hjärna som hallucinerar??? Och det är det som gör det hela så speciellt och fantastiskt, många frågor och alla möjliga svar! Allt detta sker medans jag ligger ner och blundar med musik i hörlurarna.
Jag har inte blivit galen eller fått psykos och jag vet hur det låter. Men det var min upplevelse. Jag är tillbaka i gråheten här i höstrusket vid mina sinnens fulla bruk, tyvärr!!! Detta är en mycket speciell upplevelse som förändrar livet. Det kommer ta tid att processa allt och jag kommer nog aldrig förstå allt. Kan kan inte ens förstå att jag har kunnat göra en sådan resa. Jag känner mig extremt privilegierad Nu måste jag bara ta reda på hur jag skaffar mer
[/quote]
Ah jag är fortfarande lite rädd men jag tänker göra resan eftersom jag hoppas få träffa en varelser som också säger åt mig att allt kommer bli bra!

Riktigt rolig rapport måste jag säga, blir riktigt sugen på att testa nu!
Citera
2015-11-16, 00:23
  #2372
Medlem
Ja jag kan rekommendera det, med vissa förbehåll. Alla är inte mogna för det! Man skall nog inte heller gå in i det med intentioner om att festa eller koppla av, det känns som något mycket djupare än så! Det blir definitivt fler expeditioner ute i det okända för mig, kanske ett livslångt projekt Jag har som sagt använt mycket LSD för många år sedan och har längtat tillbaka de senaste åren. Men LSD blir ett så stort projekt, två dygn försvinner ju och man kommer inte ens i närheten så långt bort som med DMT. Jag känner att, för mig, kan DMT bli något mycket positivt i form av meditation, det känns som jag letat efter det under lång tid utan att veta vad det är eller att det existerat.
__________________
Senast redigerad av Musclemouse 2015-11-16 kl. 00:29.
Citera
2015-11-20, 17:16
  #2373
Medlem
Kan någon rekommendera en pipa att röka från och även länka var jag kan köpa en?
Citera
2015-11-20, 18:36
  #2374
Medlem
bongloards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Förstör det ruset mycket om man dricker lite alkohol innan för att lugna nerverna?

Många rapporterar om dåliga upplevelser med den kombinationen men det finns givetvis andra som haft bra.

Personligen rekommenderar jag att vara så ren som möjligt innan DMT. Det gör inget att vara nervös innan resan, det är naturligt att ha "resfeber".
Citera
2015-11-20, 21:42
  #2375
Medlem
Illuzionzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalciumnitrat
Testade att röka 50mg changa i bong igår och det kändes som hjärtat skulle slå ur bröstkorgen sen kändes det som om jag skulle dö, haha. Är så jävla sugen på en DMT tripp men jag vågar inte riktigt än. Är rädd jag ska få panik när jag röker t.ex 150mg changa...

Kanske skall testa röka 100mg i spliff ikväll och se hur det går.

Changa är ju DMT, eller rättare sagt det är DMT i Changa. Eller menar du rena DMT-kristaller? Jag tycker att det slår likadanat bara det att med Changat varar det längre så man har lite tid att analysera vad det är man upplever.

Ni som röker Changa genom bong, använder ni vatten eller inte? Har testat utan vatten då jag läste nånstans att man inte skulle ha det men röken från Changat är ju jävligt stark för halsen tycker jag.
__________________
Senast redigerad av Illuzionz 2015-11-20 kl. 21:44.
Citera
2015-11-21, 11:12
  #2376
Medlem
Igår fick jag hem 250mg dmt och var otålig inför att pröva, så jag gick ut och tog en liten dos och rökte ute en pipa gjord av en penna, fick dock inte riktigt någon effekt så jag gick in igen och snortade kanske 75mg, fick ingen effekt av det heller. Jag tänkte att det nog var p.g.a. att jag hade fått tolerans från rökningen. Men sen en halvtimme efter så ligger jag i sängen och ska sova och då känner jag av jag nästan börjar flyga lite och att det blir statiskt brus när jag blundar, detta intensifieras i tre sekunder sedan vänder jag på mig och då försvinner det helt. Har någon en förklaring till detta?


Snorta inte dmt förresten, det bränner som in i helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in