Citat:
Ursprungligen postat av
Kalciumnitrat
Testade att röka 50mg changa i bong igår och det kändes som hjärtat skulle slå ur bröstkorgen sen kändes det som om jag skulle dö, haha. Är så jävla sugen på en DMT tripp men jag vågar inte riktigt än. Är rädd jag ska få panik när jag röker t.ex 150mg changa...
Kanske skall testa röka 100mg i spliff ikväll och se hur det går.

Jag är ingen expert, men om du vill att det skall kicka igång ordentligt skall du nog röka hela dosen Changa i ett bloss!? Men du skall nog inte gå in i det här med rädsla. Nervositet är normalt och hälsosamt, men inte rädsla. Då kanske du skall vänta!?
Jag vet faktiskt inte hur mycket jag rökte, det var min vän som förberedde. Han kan det här. Jag har mest erfarenhet av LSD sedan tidigare. Men han ville ge mig en redig resa så han packade en pipa med samma dos som han själv tar. Jag tog ett så långt bloss jag kunde och helt plötsligt började det vibrera och surra och så PANG! Jag minns inte att jag la mig ner i sängen. Jag lämnade min kropp och mitt JAG och färdades iväg med själen. Jag kan inte förklara det på annat sätt. Jag kände då och då en rädsla att jag tappat kontrollen och att jag inte kommer hitta tillbaka men då kom någon varelse eller ande som strålade av vänlighet och lycka som kommunicerade med mig som att "lugn lugn, vi hjälper dig, kom här". Det var explosioner av färger och mönster, det var flashar med bilder från mitt liv, det var andar/änglar/varelser (?) som log mot mig och guidade mig genom ett landskap av olika dimensioner. Sedan landade jag i ett typ av extrem lycka och lugn. Jag trodde nästan att det skulle gå för mig. Jag föll ner i en avgrund, men inte på ett negativt sätt. En varelse eller ande visade sig ovanför mig och började vifta upp mig med armarna. Varelsen log stort och förmedlade ett lugn och lycka. Den drog upp mig ur mörkret och kastade ut mig i ett maskhål av ljus ut i rymden. "kom här, var bara lugn, vi tar hand om dig, iväg med dig, åk vidare". Hahaha.... Under tiden ser man hela tiden mönster och färger som påminner om LSD och jag kände alla mönster på skinnet och i kroppen. De vibrerade i vartenda cell som av en svag ström av elektricitet. Samtidigt könde jag en vind av kyla som rörde sig genom min kropp. Jag vet inte om jag färdades dit själarna färdas efter döden, det kändes så, eller om det var andra dimensioner som finns runt omkring oss som man kan se genom att inta DMT, eller om det helt enkelt bara är min hjärna som hallucinerar??? Och det är det som gör det hela så speciellt och fantastiskt, många frågor och alla möjliga svar! Allt detta sker medans jag ligger ner och blundar med musik i hörlurarna.
Jag har inte blivit galen eller fått psykos och jag vet hur det låter. Men det var min upplevelse. Jag är tillbaka i gråheten här i höstrusket vid mina sinnens fulla bruk, tyvärr!!! Detta är en mycket speciell upplevelse som förändrar livet. Det kommer ta tid att processa allt och jag kommer nog aldrig förstå allt. Kan kan inte ens förstå att jag har kunnat göra en sådan resa. Jag känner mig extremt privilegierad Nu måste jag bara ta reda på hur jag skaffar mer

[/quote]