2015-10-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Finns det någon som använt dmt på rätt sätt som inte skulle hålla med om att det är en slags mirakelkur. Det är som det enda fysiska guldet i världen under människan.
Ja, det svåra är att använda verktyget (dmt) effektivt till något positivt, utan att gång på gång bli överraskad/häpen över den kraftiga effekten. Det krävs en hel del sessioner under kontrollerade föehållanden om du skall uppnå något medicinskt/neuroplastiskt värde/mål som du vill uppnå. Som tur är finns det ingen som helst toleransökning på denna underbart simpla men kraftfulla tryptaminen, vilket betyder att du kan köra din session precis hur länge du vill också. Återdosering senast var 30e minut brukar jag köra under X antal timmar. Jag använder dock psykadeler mest för att utforska men ibland även programmera om alternativt stärka/försvaga vissa neurologiska kopplingar där uppe i den grå klumpen.
Citera
2015-10-13, 04:07
Medlem
forfoxsakes avatar
Rökt en del DMT-kristaller. Riktig syra eller svamp har gett mer Visst, det ger starka visioner, men på mer långverkande psykedelika tvingas iaf jag att ta itu med mer bråte.
Citera
2015-10-19, 17:18
Medlem
arcillenss avatar
Hej! Det här kan vara en dum fråga men dmt kan det förekomma i tablett form?
Mvh
Citera
2015-10-19, 21:32
Medlem
Phyzicsftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcillens
Hej! Det här kan vara en dum fråga men dmt kan det förekomma i tablett form?
Mvh

4-AcO-DMT kan men inte DMT.
Citera
2015-10-19, 22:47
Medlem
arcillenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phyzicsftw
4-AcO-DMT kan men inte DMT.

Okej vad är det för olika rus och skillnad på dom två?
Mvh
Citera
2015-10-20, 14:24
Medlem
Citat:
Mvh
4-AcO-DMT tros metaboliseras till psilocin. Dessa två skiljer sig dock lite i effekt, så man vet inte säkert. Psilocin är en väldigt nära släkting till N,N-DMT men de skiljer sig rejält ifrån varandra i varaktighet, effekt, och inte minst sätten de kan administreras på.
Citera
2015-10-20, 15:37
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Mvh

Stor skillnad. 4-aco-DMT är till största delen som ett svamp rus.
Citera
2015-10-20, 20:40
Medlem
arcillenss avatar
Okej! Tack så mycket, vet inte riktigt vilket rus jag fick av det då jag blandade det med 2 lappar 25 i (tror jag det heter).
Mvh
Citera
2015-10-20, 23:04
Medlem
Phyzicsftws avatar
Citat:
Mvh

4-AcO-DMT omvandlas till psilocin i kroppen , finns att läsa om här

Då jag både prövat DMT (changa) och 4-AcO-DMT vid många tillfällen så anser jag att största skillnaden är längden på ruset, även effekten skiljer sig ganska mycket. DMT (changa i det här fallet) tycker jag personligen är mer spirituellt och den har en rustid på cirka 10-15 min.
4-AcO-DMT har en rustid på cirka 6 timmar och är väldigt likt svamp. Personligen så får jag en väldig MDMA känsla av 4-Aco-DMT tillsammans med marijuana, känns som svamp + MDMA ifall jag blandar en bra sativa med 4-AcO-DMT. Väldigt uppåt rus med andra ord.

Såg att du hade blandat det med 25-i lappar. Rekommenderar att bara köra DMT nästa gång så kommer du märka dess effekt

Mvh
Citera
2015-11-01, 23:30
Medlem
HeligKossas avatar
Förstör det ruset mycket om man dricker lite alkohol innan för att lugna nerverna?
Citera
2015-11-09, 16:13
Medlem
Kalciumnitrats avatar
Äntligen finns det kristaller på flugsvamp!
Citera
2015-11-09, 22:40
Medlem
gultregns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
Förstör det ruset mycket om man dricker lite alkohol innan för att lugna nerverna?

Jag tycker personligen att CEV och färger försvann helt med alkohol plus changa. Mycket bizzara OEV fick jag istället. Mitt och ändras ansikten var helt förvridna men allt annat var normalt. Hehe

Jag kan rekommendera en lågdos LSD innan. Det hjälper dina nerver. Dessutom är färger mycket intensivare när jag röker efter peaken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in