2015-11-20, 09:28
Medlem
Nihennas avatar
Är det för tidigt att gå upp till det där Museum of Wizardry ,eller vad det heter i nordöstra hörnet, om man precis kommit till Diamond City?
Känns lite skumt då man fick uppdraget där, att det skulle vara för tidigt, men samtidigt är det pissvårt.

Det finns en
därinne, och mina vapen gör typ 3-4% skada per träff, inklusive min sniper och hagelbrakare
Citera
2015-11-20, 09:31
Medlem
Flammbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Vart brukar ni sälja dyrare saker, har en minigun värd 800 jag vil bli av med men merchants verkar inte ha mer än 300 caps max.
Släng in den om du hittar något att köpa. Hittar man något dyrt att köpa är det bara att slänga in allt skräp man vill bli av med på samma gång
Citera
2015-11-20, 14:36
Medlem
Kombinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Uppskattas rikligt, även om man givetvis fick slutet spoilat för att man scrollade förbi på jävla 4chan under releasedagen

Tur att storyn aldrig är det man pysslar med ändå!
Fick själv slutet spoilat när jag kollade en Hearthstone stream på twitch Tog suget ur att spela main qeustet faktiskt...
Citera
2015-11-20, 16:52
Medlem
Är det någon annan som har svårt att få Settlers till vapenståndet? alla andra butiker funkar men just den verkar buggig och har inte lyckat på något av mina settelments.
Citera
2015-11-20, 16:54
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corv1
Är det någon annan som har svårt att få Settlers till vapenståndet? alla andra butiker funkar men just den verkar buggig och har inte lyckat på något av mina settelments.

Samma här. Verkar vara en bugg.

Du kan dock handla av den du assignar dit, oavsett om hen går dit eller inte.
Citera
2015-11-20, 17:01
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av corv1

Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck

Fick det att fungera genom att be settlern ställa sig vid sidan av ståndet och sedan assigna honom på ståndet igen några gånger. Men verkar vara många som har problem med det här, så antagligen en bugg ja.
Citera
2015-11-20, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars Vinterdäck

Kan jag lägga in mina egna vapen där till försäljning så andra kan handla (så jag tjärnar caps)?
Dyker det upp random vapen man kan köpa eller hur fungerar det?
Citera
2015-11-20, 17:45
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Är det för tidigt att gå upp till det där Museum of Wizardry ,eller vad det heter i nordöstra hörnet, om man precis kommit till Diamond City?
Känns lite skumt då man fick uppdraget där, att det skulle vara för tidigt, men samtidigt är det pissvårt.

Senast redigerad av McHammered 2015-11-20 kl. 17:49.
Citera
2015-11-20, 17:48
Medlem
Kyotos avatar
Måste säga att gunplayet är mycket bättre och roligare. Spelar med med tangentbord och mus så känns det som att det svarar otroligt snabbt. Fallout 3, new vegas och Skyrim var jag tvungen att spela med handkontroll även på pc för att allt kändes så slött. Men även handkontroll i 4an är väldigt nice. Inte lika stort behov av VATS längre. Och så ljudet pistolerna låter otroligt tillfredsställande imo förutom just laser gevären, saknar dom lite mer Sci-fi ljuden från tidigare spel nu låter laser pistoler och gevär som om dom använder en krutladdning för att avfyras.
Citera
2015-11-20, 18:16
Medlem
McHammereds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beron
Kan man besöka "glowing sea" utan powerarmor eller hazardsuit? ...hatar powerarmor då det inte passar min karaktär

Går alldeles utmärkt, Rad-X och RadAway x10 per styck borde räcka mer än väl, ungefär det jag använde och då sneakade jag mig genom allt + 2-3 konfrontationer på det innan jag nådde fram.
Citera
2015-11-20, 18:22
Medlem
scarlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Fick själv slutet spoilat när jag kollade en Hearthstone stream på twitch Tog suget ur att spela main qeustet faktiskt...

Det finns olika slut på mainquestet
Citera
2015-11-20, 19:33
Medlem
utan.att.stannas avatar
Vad är grejen med att bygga sitt hus? Vad är man ute efter att uppnå så att säga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in