2015-11-19, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedvin
skulle jag kunna spela spelet på den här datorn? är helt kass på datorer så därför jag frågar

Nätagg: Fractal Design 600W
Moderkort: Asus B85M-G
Grafik: Asus Radeon hd 6870 1GB
Minne: Kingston HyperX Genesis 8GB DDR3 1600MHz
Processor: Intel core i5 4460 3,2GHz
Hårddisk: Seagate Barracuda 1TB sata

tacksam för svar

http://www.systemrequirementslab.com/cyri (välj Fallout 4 i listan)

http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=5013&game=Fallout%204 (Scrolla ner till den röda bannern "Can I run Fallout 4?" och fyll i dina delar)
Citera
2015-11-19, 17:25
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSnake
Det förtjänar du för att du hänger på 4chan.

Måste bara rekommendera följande mod för alla bandana älskare som jag. Ser otroligt bra ut in-game.

http://www.nexusmods.com/fallout4/mods/439/?
Tjusigt!
Hoppas det inte dröjer allt för länge innan mods kommer till konsoler också.

Även om det bara är kosmetiska förändringar så är det kul vid en andra genomspelning.
Citera
2015-11-19, 17:38
Medlem
Overminds avatar
Nu har jag införskaffat Fallout 4. Kunde inte hålla mig längre.

Kommer bli riktigt jävla förbannad om det är buggigt och åt helvete!
Citera
2015-11-19, 18:16
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Nu har jag införskaffat Fallout 4. Kunde inte hålla mig längre.

Kommer bli riktigt jävla förbannad om det är buggigt och åt helvete!
Själv har min upplevelse varit näst intill fri från buggar, det värsta som hänt är några fiender här och där som svävat efter jag dödat dem.
Citera
2015-11-19, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedvin
skulle jag kunna spela spelet på den här datorn? är helt kass på datorer så därför jag frågar

Nätagg: Fractal Design 600W
Moderkort: Asus B85M-G
Grafik: Asus Radeon hd 6870 1GB
Minne: Kingston HyperX Genesis 8GB DDR3 1600MHz
Processor: Intel core i5 4460 3,2GHz
Hårddisk: Seagate Barracuda 1TB sata

tacksam för svar

Tveksamt! Grafikkortet är lite för klent...
Citera
2015-11-19, 18:56
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TacoZlatan
Tveksamt! Grafikkortet är lite för klent...

Håller med... Mitt GTX 580 pallar knappt och då är det ändå bättre än 6870. GTX 970 beställt....
Citera
2015-11-19, 19:28
Medlem
Kan man besöka "glowing sea" utan powerarmor eller hazardsuit? ...hatar powerarmor då det inte passar min karaktär
Citera
2015-11-19, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beron
Kan man besöka "glowing sea" utan powerarmor eller hazardsuit? ...hatar powerarmor då det inte passar min karaktär

Ja, jag klarade mig med ett gäng radX och Rad-Away, tyckte att deathclawn och skorpionerna var mycket krångligare än radiationen!
Citera
2015-11-19, 20:01
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Förstår inte folk som dissar bethesda så hårt o lovordar new vegas. Skillnaden mellan spelen är inte så stor. Kanske fanns det fler val i nv men man kunde ju inte ens spela vidare efter slutet av mainstoryn.

Kan hålla med om det någon skrivit om vaulten. Har stött på 3-4 stycken men de har inte alls varit lika intressanta som i 3/nv.
Citera
2015-11-19, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joliet-Jake
Förstår inte folk som dissar bethesda så hårt o lovordar new vegas. Skillnaden mellan spelen är inte så stor. Kanske fanns det fler val i nv men man kunde ju inte ens spela vidare efter slutet av mainstoryn.

Kan hålla med om det någon skrivit om vaulten. Har stött på 3-4 stycken men de har inte alls varit lika intressanta som i 3/nv.

Är det värt och gå in i vaulten? har stött på ett som vill ha 3 powercores (~1500 caps) för att släppa in en.
Citera
2015-11-19, 20:10
Medlem
Loxuss avatar
Citat:

Borde funka med rad-x/radaway. Se till att ha skydd mot radiation på dina eventuella armordelar
Citera
2015-11-19, 20:13
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Är det värt och gå in i vaulten? har stött på ett som vill ha 3 powercores (~1500 caps) för att släppa in en.

Det beror helt på vilken spelstil du har. Det är ju inte så att man är garanterad en svinfet power armor och sju lasergevär bara för att man släpps in i ett vault. Däremot kan dom låsa upp en del questlines och sånt som är givande för spelets story om man är lagd åt det hållet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in