2015-11-19, 23:03
Medlem
Någon mer än jag som har problem med sista delen av "silver shroud" questet. Ska prata med hancock utklädd till shroud men hittar inte gubbfan någonstans...
Citera
2015-11-19, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Tycker musen känns jävligt sladdrig, den är inte så exakt... Lite släp och skit. Vad är det för inställningar man ska pilla på? Vill ha den så där härligt exakt som i andra spel som t.ex. cs:go.
Stänga av mouse acceleration gjorde underverk för mig, testa det.
Citera
2015-11-19, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Beng14beng
Någon mer än jag som har problem med sista delen av "silver shroud" questet. Ska prata med hancock utklädd till shroud men hittar inte gubbfan någonstans...
Testa reload-a? Testa sov, testa wait, testa att gå in o ut från Goodneigbor kanske. Du får en marker på mappen och HUD:n vad din nästa objective är, vart är den markern? Vad leder den till dvs.
Citera
2015-11-20, 00:00
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Borde funka med rad-x/radaway. Se till att ha skydd mot radiation på dina eventuella armordelar
Gick med Minuteman rustningen och den har inget skydd mot radioaktivitet om jag minns rätt. Vid det skedet i spelet hade jag över 30 styck rad-x och radaway och än fler stimpak så inga problem att ta sig fram.
Citera
2015-11-20, 01:33
Medlem
Kommer ingen vart i storyn

Har suttit två dagar i rad och gjort samma uppdrag med nya namn så det skulle va sjysst med lite råd
Citera
2015-11-20, 01:35
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSnake
De är inte så långt ifrån varandra men det är ej samma, gå till USAF sattelite station Olivia och leta runt där efter en kraschad vertibird i närheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Ghost.B.C
Kolla Nordhagen beach på väg ner mot Fort Strong. Typ i mitten av kartan så långt österut du kan komma. Jag är level 17 och fienderna känns ganska tuffa där för min level. Annars har jag nog bara hittat de två andra som nämnts, den via main quest och den vid en kraschad Vertibird.

Ska kolla in dem

Vart brukar ni sälja dyrare saker, har en minigun värd 800 jag vil bli av med men merchants verkar inte ha mer än 300 caps max.
Citera
2015-11-20, 02:00
Medlem
Ghost.B.Cs avatar
Lite kul ändå att tid spelar roll för quests nu. Lovade en gubbe att rädda hans son från ett gäng raiders, tänkte att det var som i alla andra spel att man kunde vänta för evigt, så jag grejade med annat istället och tänkte spara det questet till senare. Poff, ungen blev dödad eftersom ingen kom och räddade honom, quest: failed.
Citera
2015-11-20, 02:13
Medlem
1000001s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Bara jag som har problem med fpsen? Sitter på ett gtx 980 men ibland går det ner på 33 fps. Oacceptabelt!!
Dra ner Godrays till Low.
Citera
2015-11-20, 04:14
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Förlåt, du har rätt. I survival utan mods gör spelaren hälften så mycket skada, och fienderna gör dubbelt så mycket skada. Det ändrar dock inte det faktum att fienderna är mycket mer tåliga, vilket visserligen gör spelet svårare, men jag tycker att det förstör inlevelsen totalt när man skjuter en vanlig människa 3-6 gånger i huvudet utan att de dör.

Visst kan jag hålla med om det, men jag har aldrig tyckt att Fallout 3 och frammåt verkligen lyckats med RPG aspectet. Hur som så efter lite mer spelande känns dialogerna lite torra i Fallout 4.
Citera
2015-11-20, 04:17
Bannlyst
Ni som spelar fallout 4 pa speldatorer, ar det sa otroligt snyggt och skarpt som det verkar?
Pa ps4an sa ser det inte alltfor skarpt ut.
Citera
2015-11-20, 04:42
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Ni som spelar fallout 4 pa speldatorer, ar det sa otroligt snyggt och skarpt som det verkar?
Pa ps4an sa ser det inte alltfor skarpt ut.

Det beror på vad man jämför med, ser mycket bättre ut jämfört med konsolerna, men jämfört med andra spel ifrån 2015 så är det inget speciellt. Det är framförallt skillnaden i FPS och precisionen med mus som gör det mycket roligare att spela på PC.
Citera
2015-11-20, 08:13
Moderator
^Eazs avatar
Använd spoilers gott folk.
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem